Anteeksi että ikinä

Anonyymi-ap

Tuppauduin sun elämään. Ei olis pitänyt. Olin itsekäs ihminen. Mutta vain ihminen. Ihastuin korviani myöden, mutta en tahtonut pahaa......

35

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei minua haittaa ihmiset minun elämässäni.

      • Anonyymi

        Tai siis täällä juttelu on mielestäni ollut enemmän mukavaa kuin elämääni tuppautumista.


    • Anonyymi

      Kummallinen tapa näyttää ihastuminen. Mikä meni suhun?

      • Anonyymi

        Pelko. Kuka tahtoo olla narri kenelekään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelko. Kuka tahtoo olla narri kenelekään?

        No ei kukaan. Mä tunnen itseni narriksi,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kukaan. Mä tunnen itseni narriksi,

        Siitä pitäisi pystyä päättelemään miltä minusta nyt tuntuu. Mua nolottaa tää tilanne huomioon ottaen.....ja sattuu...,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä pitäisi pystyä päättelemään miltä minusta nyt tuntuu. Mua nolottaa tää tilanne huomioon ottaen.....ja sattuu...,

        Kauheita tuskia omantuntonsa kanssa saman aikaa on onnellinen ja tuskaisen häpeissään. Uskomattoman sekava tunneskaala päällä koko ajan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauheita tuskia omantuntonsa kanssa saman aikaa on onnellinen ja tuskaisen häpeissään. Uskomattoman sekava tunneskaala päällä koko ajan!

        Onko sulla joku varattuun sekoilemisjuttu takana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla joku varattuun sekoilemisjuttu takana?

        Pahempaa. Me ollaan varattuja molemmat 😬.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahempaa. Me ollaan varattuja molemmat 😬.....

        Auts...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auts...

        Dangerzone right? But i love him so! 🥹
        Täällä mä vedän itteäni henkisesti turpaan joka päivä, enkä tiedä mitä tehdä.😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dangerzone right? But i love him so! 🥹
        Täällä mä vedän itteäni henkisesti turpaan joka päivä, enkä tiedä mitä tehdä.😭

        Älä jatka sitä ainakaan. Aika auttaa. Puhu itsellesi niin kuin joku armollisin ihminen (tai olento) jonka tiedät puhuisi. Kaikki tekee virheitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jatka sitä ainakaan. Aika auttaa. Puhu itsellesi niin kuin joku armollisin ihminen (tai olento) jonka tiedät puhuisi. Kaikki tekee virheitä.

        Onko tunteminen virhe? Hän ei tunnu virheeltä.🤔
        Tää elämä mitä nyt elän tuntuu virheeltä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dangerzone right? But i love him so! 🥹
        Täällä mä vedän itteäni henkisesti turpaan joka päivä, enkä tiedä mitä tehdä.😭

        Hyi hel


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauheita tuskia omantuntonsa kanssa saman aikaa on onnellinen ja tuskaisen häpeissään. Uskomattoman sekava tunneskaala päällä koko ajan!

        Tekisi mieli antaa yksinkertainen neuvo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi hel

        Onko sinullakaan reppana muuta elämässä kun eläytyä etenkin näihin pettämiseen liittyviin provoihin ja kommentoida kiivaasti nimenomaan naisoletettujen kommentteja. Kuulostaa jotenkin patologiselta vihalta itseään ja sukupuoltaan kohtaan. ” Ei millään pahalla”


    • Anonyymi

      En anna, pahalta tuntui. Et voi tietää miltä toisesta tuntuu. Koin kaiken pahana.

      • Anonyymi

        En mä voikaan tietää miltä tuntuu kun ei kerrota miltä tuntuu. En mä mikään selvännäkijä ole vaan ihminen....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä voikaan tietää miltä tuntuu kun ei kerrota miltä tuntuu. En mä mikään selvännäkijä ole vaan ihminen....

        Mitäpä, jos mä tiedän ja näen.
        Tuo paskasti pettämällä alkanut suhde tulee loppumaan, koska siitä tulee loppumaan jännitys ja vilpitöntä iloa ja onnea siitä suhteesta ei tule enää yrittämälläkään.

        Senhän tiedätkin jo kokemuksesta?
        Pettäjä pettää aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä, jos mä tiedän ja näen.
        Tuo paskasti pettämällä alkanut suhde tulee loppumaan, koska siitä tulee loppumaan jännitys ja vilpitöntä iloa ja onnea siitä suhteesta ei tule enää yrittämälläkään.

        Senhän tiedätkin jo kokemuksesta?
        Pettäjä pettää aina.

        Niin mä tiedän. Hän on pettänyt mua kolmen eri naisen kanssa tän meidän suhteen aikana. Mitä mä olen velkaa hänelle?


    • Anonyymi

      Homot pitäneet suhteen, vaikka ollet ja ovat ns. varattuja heterohkoja 😋

    • Anonyymi

      En tiedä mistä oli kyse, mutta sellaiset useat äänettömät lähestymiset ns. yllättäen eivät tuntuneet hyvältä tavalta toimia.

      • Anonyymi

        Sen tiedän etteivät ne liittyneet ihastumisen tunteisiin.


    • Anonyymi

      En tahtonut pahaa 👹

      • Anonyymi

        En tahtonut, en enkä lähestynyt mitenkään äänettömästi, en myöskään suorasti tai röyhkeästi. Mun mielestä olin hyvin korrekti siinä mitä suoraan hänelle messengerissä kirjoitin.
        Kukaan ei tiedä mun elämästä mitään ja se mitä kyläjuoruilta kuulee on potaskaa. Aina löytyy ilkeitä ja kateellisia ihmisiä. Vain asianosainen itse tietää elämästään totuuden, aina!


      • Anonyymi

        Ehkä et, mutta kun et tuntenut ihmistä niin et voinut tietää miten se häneen vaikuttaisi. Kyseessä erityispiirteinen ihminen, jolle arvoitukset ja toisen käden tieto eivät sovi ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä et, mutta kun et tuntenut ihmistä niin et voinut tietää miten se häneen vaikuttaisi. Kyseessä erityispiirteinen ihminen, jolle arvoitukset ja toisen käden tieto eivät sovi ollenkaan.

        Erityispiirteinen?
        Näillä kylillä on useampi erityispiirteinen mestari jotka on tietävinään kaiken toisten asioista. Onneksi en ole yksi heistä.
        En koskaan usko juoruihin, vaikka kuulen niitä minäkin. Enkä koskaan tuomitse ihmistä tuntematta.
        Nyt mä poistun tuonne tosielämään.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erityispiirteinen?
        Näillä kylillä on useampi erityispiirteinen mestari jotka on tietävinään kaiken toisten asioista. Onneksi en ole yksi heistä.
        En koskaan usko juoruihin, vaikka kuulen niitä minäkin. Enkä koskaan tuomitse ihmistä tuntematta.
        Nyt mä poistun tuonne tosielämään.....

        Olet harvinaisen fiksu ihminen. Et kuulu lammaskansaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet harvinaisen fiksu ihminen. Et kuulu lammaskansaan

        Samaa mieltä- jos mikään muu ei yhdistä ihmisiä keskenään kuin pahantahtoinen toisista juoruilu, niin mun mielestä tällaiset onnettomat ihmiset ansaitsee toisensa ja sen kuristavan tunteen kun kääntää selän porukalle jonka kanssa juur suu vaahdossa jostain läyhättiin


    • Viisainta kun pysyy ihmisistä kaukana, välttyy mielipahalta, kaikki.

    • Anonyymi

      En minä ainakaan ole pahoillaan että tulit elämääni.
      Mieluusti näkisin sinua tuolla irl.

    • Anonyymi

      En pannut pahakseni mutta tuosta epäröinnistä tuli kuva tulemisesta jo toisiin ajatuksiiin joten katsoin parhaaksi jättäytymsen taka-alalle.

    • Anonyymi

      Ei minun ollut tarkoitus "ahdistella" ketään.
      Summa summaarum, moikkaillaan jos törmäillään.👋🙂

    • Anonyymi

      Ja paskat.

      • Anonyymi

        Millaset tuli?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe