Nyt meni yli!

Anonyymi-ap

Te saatanan vatipäät, jos niin ottaa vittu tunteisiin, että ukrainalaisille lahjoitetaan tavaraa, niin mitä se helvetti teiltä on pois! On aika helvetin paha ruveta nyt ulisemaan, kun sodassa olevilla ja sieltä tulleilla on pula kaikesta! Joo, kyllä, on suomessakin köyhiä, mutta näillä osalla tulokkaista ei ole esimerkiksi kuin pelkkä lattia. Heilläkö ei saatana ole oikeutta mihinkään apuun, ei edes patjaan!

Muistakaa seuraavan kerran, mitä olette vinkuneet, kunhan sota tulee tänne ja joudutte itse pakenemaan toiseen maahan! Muistakaa, että ette vain kysy toisilta apua, vaan maatkaa siinä lattialla ilman patjaa perkele saatanan paskat!

18

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tässä saa puolustaa Ukrainalaisia! Minä olen vain ja ainoastaan heidän puolellaan! Jos se on joltain pois, niin olkoot! Minä halveksin niitä, jotka eivät ajattele muitten maiden hätää!

    • Anonyymi

      Mihinkäs tää julkaisu liittyy, en ole huomannut erityisen paljoa ukrainalais vastaisuutta?

    • Anonyymi

      Korkki kiinni.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse, sillä olen absolutisti. Ja voit antaa vaikka kuinka monta kertaa ilmi, mutta lisään tämän aina tänne uudelleen ja uudelleen!


    • Anonyymi

      Taitaa jollain mennä tunteisiin myös

    • Anonyymi

      Helepottiko? Versuon suattaa katketa piästä, kun oekeen innostuu.

    • Anonyymi

      Asioista voi puhua kiihkottakin.
      Tottakai sotaa pakenevia pitää auttaa, se on itsestään selvää, eihän tiedä milloin venäjän naapurina olemme itse samassa tilanteessa.
      Lisäksi suomen ja muun länsimaailman pitää antaa kaikki irtoava ase- ja muu apu ukrainaan ettei venäjä pääsisi tavoitteeseensa, joka on ukrainan pyyhkiminen pois kartalta.
      Jos venäjä tuossa tavoitteesaan onnistuisi, niin seuraavana vuorossa olisi baltian maat, suomi ja ruotsi.
      Itämeren herruus ja naton vaikutusvallan heikentäminen on venäjän seuraava tavoite.
      Ukraina taistelee nyt koko euroopan puolesta ja vähintä mitä länsimaat voi tehdä on auttaa sitä kaikin keinoin, muuten sota tulee meidän alueellemme.

      • Anonyymi

        Korkki kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkki kiinni

        En ole sitä avannutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sitä avannutkaan.

        Toisin kuin tiltut jotka korkkasivat ennen täysi-ikäisyyttä eivätkä sitä korkkia koskaan kiinni laittaneet. Nyt ryypäävät illat sossun rahoilla ja julistavat putinismia palstoilla.


    • Anonyymi

      Ei tule sotaa, aivopestyt pelokkaat lampaat lietsomassa täällä suomi24:ssa paniikkia kun ei ole enää flunssaa nimeltä korona millä öyhöttää

      • Anonyymi

        Mielestäsi varmaan ukrainassakin oli vielä vuosi sitten aivopestyjä pelokkaita lampaita?
        Selvästi nähtävillä olevat skenaariot kun tahtovat toteutua, niin suomessa kuin ukrainassakin.


      • Anonyymi

        Vedä käteen!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suomeen mahtuu vielä vaikka kuinka paljon naisia, lapsia ja vanhuksia turvaan. Kotoisten luusereittein tuet pois ja annetaan ukrainalaisille.

      • Anonyymi

        Tilanne ei ainakaan parane tuolla keinolla eli kannattaa sitä ennen muutama vankila lisää rakentaa ja kouluttaa niihin vartijat.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3129
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1723
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1525
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe