Nyt meni yli!

Anonyymi-ap

Te saatanan vatipäät, jos niin ottaa vittu tunteisiin, että ukrainalaisille lahjoitetaan tavaraa, niin mitä se helvetti teiltä on pois! On aika helvetin paha ruveta nyt ulisemaan, kun sodassa olevilla ja sieltä tulleilla on pula kaikesta! Joo, kyllä, on suomessakin köyhiä, mutta näillä osalla tulokkaista ei ole esimerkiksi kuin pelkkä lattia. Heilläkö ei saatana ole oikeutta mihinkään apuun, ei edes patjaan!

Muistakaa seuraavan kerran, mitä olette vinkuneet, kunhan sota tulee tänne ja joudutte itse pakenemaan toiseen maahan! Muistakaa, että ette vain kysy toisilta apua, vaan maatkaa siinä lattialla ilman patjaa perkele saatanan paskat!

19

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tässä saa puolustaa Ukrainalaisia! Minä olen vain ja ainoastaan heidän puolellaan! Jos se on joltain pois, niin olkoot! Minä halveksin niitä, jotka eivät ajattele muitten maiden hätää!

• Anonyymi

Mihinkäs tää julkaisu liittyy, en ole huomannut erityisen paljoa ukrainalais vastaisuutta?

• Anonyymi

Korkki kiinni.

• Anonyymi

Ei tarvitse, sillä olen absolutisti. Ja voit antaa vaikka kuinka monta kertaa ilmi, mutta lisään tämän aina tänne uudelleen ja uudelleen!

• Anonyymi

Taitaa jollain mennä tunteisiin myös

• Anonyymi

Helepottiko? Versuon suattaa katketa piästä, kun oekeen innostuu.

• Anonyymi

Asioista voi puhua kiihkottakin.
      Tottakai sotaa pakenevia pitää auttaa, se on itsestään selvää, eihän tiedä milloin venäjän naapurina olemme itse samassa tilanteessa.
      Lisäksi suomen ja muun länsimaailman pitää antaa kaikki irtoava ase- ja muu apu ukrainaan ettei venäjä pääsisi tavoitteeseensa, joka on ukrainan pyyhkiminen pois kartalta.
      Jos venäjä tuossa tavoitteesaan onnistuisi, niin seuraavana vuorossa olisi baltian maat, suomi ja ruotsi.
      Itämeren herruus ja naton vaikutusvallan heikentäminen on venäjän seuraava tavoite.
      Ukraina taistelee nyt koko euroopan puolesta ja vähintä mitä länsimaat voi tehdä on auttaa sitä kaikin keinoin, muuten sota tulee meidän alueellemme.

• Anonyymi

Korkki kiinni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korkki kiinni

En ole sitä avannutkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sitä avannutkaan.

Toisin kuin tiltut jotka korkkasivat ennen täysi-ikäisyyttä eivätkä sitä korkkia koskaan kiinni laittaneet. Nyt ryypäävät illat sossun rahoilla ja julistavat putinismia palstoilla.

• Anonyymi

Ei tule sotaa, aivopestyt pelokkaat lampaat lietsomassa täällä suomi24:ssa paniikkia kun ei ole enää flunssaa nimeltä korona millä öyhöttää

• Anonyymi

Mielestäsi varmaan ukrainassakin oli vielä vuosi sitten aivopestyjä pelokkaita lampaita?
        Selvästi nähtävillä olevat skenaariot kun tahtovat toteutua, niin suomessa kuin ukrainassakin.

• Anonyymi

Vedä käteen!

• Anonyymi
    • Anonyymi

näen painajaisia Sanna M pyllystä joka yö.

• Anonyymi

Vielä BBC höylää sitä

• Anonyymi

Minä näin haravanvarresta. Ihan yhtä sexy.

• Anonyymi

Suomeen mahtuu vielä vaikka kuinka paljon naisia, lapsia ja vanhuksia turvaan. Kotoisten luusereittein tuet pois ja annetaan ukrainalaisille.

• Anonyymi

Tilanne ei ainakaan parane tuolla keinolla eli kannattaa sitä ennen muutama vankila lisää rakentaa ja kouluttaa niihin vartijat.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen keho ei ole miehen oikeus

Miesten seksuaalisten tarpeiden täyttäminen ei ole naisten tai yhteiskunnan velvollisuus. Seksi ei ole kenenkään oikeus. https://www.hs.fi/mielipide/a
      Sinkut
      430
      3357
    2. Jetin syöksy saanut lisää vauhtia

Huh huh - uusimmat uutiset viittaa siihen aika vahvasti, että nyt mennään lujaa kyytiä kohti pohjaa! Mutta eipä sitä koskaan tiedä, jospa sieltä viel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1652
    3. Pelkäsin Sinua

Nainen, siksi pakenin eikä meistä koskaan tullut mitään 😓. Pidin liikaa sinusta, niin siksi pelkäsin. Tiedän että meistä olisi tullut jotakin hyvää j
      Ikävä
      53
      1499
    4. Naiset tulleet liiankin itsenäiseksi

Naisten asema on Suomessa yliarvostettua ja tämän kyllä huomaa naisten käyttäytymisestä.
      Maailman menoa
      407
      1272
    5. Nainen tuutko mun vaimoksi

Ostin jo sormukset ja rakastan sinua ♥️♥️♥️♥️
      Ikävä
      77
      1193
    6. Miksi mies et voisi vaan

ottaa yhteyttä suoraan kun selvästi kaipaat? En pure.
      Ikävä
      64
      1036
    7. Erdogan haluaisi Suomen nyt Natoon

Tuokin ukkeli on melkoinen tuuliviiri. Vielä muutama päivä oli ihan eri mieltä kuin tänään. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009358534.html "Turki
      Maailman menoa
      332
      959
    8. Jos nainen et olisi tuollainen mörökölli

Meistä olisi tullut vähintäänkin hyvät ystävät. Taidat suhtautua kaikkeen liian vakavasti, mietit liikaa ja rakennat itsellesi henkisen umpikujan.
      Ikävä
      47
      903
    9. Hyvää iltaa

Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)
      Ikävä
      88
      809
    Aihe