Valtion määräämisoikeus lastensuojelussa

Lastensuojelu on yksinkertaisesti pelkkää valtion pakkovaltaa. Sosiaalityöntekijät samaistavat toisiinsa tarvitun avun ja oman auktoriteettinsa sekä oman auktoriteettinsa ja faktat sekä sen, mitä vanhempi tekee lastensuojeluorganisaation kenelle tahansa työntekijälle siihen, mitä vanhempi tekee lapselle. He valehtelevat, että koska vanhempi on vastustanut auktoriteettia, on lapselle tullut paha olo. Sitten he syyttävät kyvyttömäksi itsereflektioon, mitä pahaa tekee koko ajan lapselle, kun vanhempi yrittää kohteliaasti oikaista sosiaalityöntekijän keksimät valheet.

Sosiaalityöntekijät estävät tiedonkulun voidakseen saada jutut salaa läpi. He eivät puhu mitä ovat sanoneet muille sukulaisille, jotta emme kuulisi mitä he väittävät. Sossu näyttelee niin kuin se sairaus, jonka he keksivät, on sellainen, etten ymmärrä olevani sitä ja he painostavat joukolla uskomaan siihen. He rajoittavat niiden vuoksi, vaikka lapsi ja minä olemme tyytyväisiä. He herjaavat vanhempia sairaiksi ja vaarallisiksi, mutta eivät todista mitään. Sosiaalityöntekijä näyttelee niin kuin terve tai sairas asiakas olisi lastensuojelutapaus, jotta sosiaalityöntekijät saisivat toimia lastensuojelijoina.
He eivät koskaan selitä yhtään syytä. He vain tekevät päätöksiä, joissa lukee paikkaansa pitämättömiä syitä. Hän lukee aina koko päätöksen kerralla, ei yhtä asiaa kerralla. Asioita pitäisi pyrkiä korjaamaan ja sen edellytys on se, että toinen ymmärtää ne. Jos ymmärrystä ei varmisteta selittämällä niin kuin normaalissa vuorovaikutuksessa, jota he eivät tee, niin miten he voivat vaatia asioiden korjaamista ennen lapsen palautusta? He vihjaavat, että jos ei ymmärrä asiaa, josta on jo puhuttu, keskustelu ei auta. Ja kun yrittää keskustella asiasta, he estävät sen sanomalla, että “olemme jo puhuneet”, vaikka he estivät sen ennenkin. Puhelimessa tai kuulemisessa pitäisi luoda järkevä vastine päätökseen, jossa asiat sanotaan ensimmäistä kertaa ja uutta aikaa ei tule kahteen kuukauteen. He tekevät kaikkensa väitteidensä kyseenalaistamisen estämiseksi ja kohtelevat vanhempia sairaina ja aivottomina.
He valehtelevat silmät päästään saadakseen teilata meidät millä tahansa syyllä. He eivät halua tottelua tai kohteliaisuutta vaan mielentilatutkimuksia ja sanovat, ettei meitä voi enää auttaa.

2

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En jaksanut lukea.

    • Anonyymi

      joo, olen nähnyt läheltä sitä touhua. Työntekijät vahvistavat toistensa päätöksiä jopa puhelimessa, olivat ne oikeita tai vääriä. Lyövät niin sanotusti lisää löylyä kiukaaseen. Ja määrärahat on pakko saada kulutettua, että seuraavan vuoden budjetti on suurempi. He ehdottomasti tarvitsisivat ulkopuolisen tarkkailijan, joka voisi puhaltaa pelin poikki!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe