Hyvää yötä.

Anonyymi-ap

Se on ihan turhaa yrittää muuttaa toisen tai toisten mielipidettä itsestä, siitä millainen olet. Ei siihen pysty merkittävästi vaikuttamaan. Yhtä suuri illuusio ja aivoton ajatus on yrittää johtaa julkisuutta tai julkista keskustelua. Se menee minne mennessä ja voit joko osallistua tai olla osallistumatta.

Tässäpä vähän uskonnollista musiikkia.
https://youtu.be/sIaT8Jl2zpI

50

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mua kiinnosta mitä mieltä muut on musta.

      • Anonyymi

        Joskus on ihmisiä, joiden mielipide kiinnostaa. Siinä on vain se pikku juttu, että siihen ei voi vaikuttaa. Lopulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus on ihmisiä, joiden mielipide kiinnostaa. Siinä on vain se pikku juttu, että siihen ei voi vaikuttaa. Lopulta.

        Ei se loputtomasti jaksa kiinnostaa. Joidenkin kanssa ei toimi ja sillä siisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se loputtomasti jaksa kiinnostaa. Joidenkin kanssa ei toimi ja sillä siisti.

        Tämä. Se on juuri näin.


    • Anonyymi

      Jos saisi manipuloitua hengeltään heikot ja järjeltään vähäiset syömään sitä itseään ihan kirjaimellisesti..
      Minusta se olisi jo saavus sekä kovin intressanttiakin toki.

      • Anonyymi

        Mitäpä jos näyttäisit itse esimerkkiä?


      • Anonyymi

        Ootko syönyt sieniä?


      • Anonyymi

        Kysyn siis tältä manipuloijalta että onko hän syönyt sieniä.


      • Anonyymi

        Mun mielestä tässä lausahduksessa ei ole kerrassaan mitään vikaa. Eipä ole itsellä tarve jupista jostain hallusinogeeneista tai muutakaan passiivisaggrea pakinaa kun ei silleen ota hipiään ja osaa lukea rivien välistä millaisiin hapauaisiin tällä viitataan


    • Anonyymi

      Jos nuolet yksien pyypyjä ja samalla pyllistelet toisille, osa saa sinusta väkisinkin takaperoisen kuvan. Ikäänkuin tää olisi jotenkin epäselvää?
      Kun vaihdat suuntaa niin kuva muuttuu, pikkuhiljaa alkaa kakka maistua vähän siellä sun täällä

      • Anonyymi

        Kuulostaa pikantilta eteläpirkanmaalaisuudelta


    • Anonyymi

      Juu ei musta saanutkaan kusipäätä vaikka kuinka yrittänyt. Oon vaan liikiltti ja ihana. Ei voi mitään .

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi kuspää olla? Olet hyvä juuri tuollaisena.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi kuspää olla? Olet hyvä juuri tuollaisena.:)

        Mitä väliä. En ikinä tule kelpaamaan itsenäni mihinkään. Mutta se on ihan ok.


      • Anonyymi

        Yleensä ihminen on lähtökohtaisesti ihan ii ihana jos saa tilaa olla ym


    • Anonyymi

      Eihän toisen kuva mikään absoluuttinen totuus ole.
      Miksi joku sanoisi toiselle edes mitä ajattelee, kuin halutessaan loukata, kiusata tai syrjiä?

      • Anonyymi

        Ei se toki totuus ole, mutta se käsitys toki ratkaisee, mitä ne välit lopulta ovat. Kyllä toisen toimintaa voi kritisoida ilman, että se on kiusaamista. Se on korjaavaa palautetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se toki totuus ole, mutta se käsitys toki ratkaisee, mitä ne välit lopulta ovat. Kyllä toisen toimintaa voi kritisoida ilman, että se on kiusaamista. Se on korjaavaa palautetta.

        Useimmiten tuota tehdään loukatakseen


    • Anonyymi

      Ihan järjetön aloitus. Tietysti käsitys toisesta muuttuu ja muovautuu kun tutustuu enemmän ja tapahtuu asioita. Tyhmähän minä olisin jos kuvittelisin että käsitykseni toisesta on joskus valmis. Se muuttuu jokaisessa kontaktissa toiseen, tietysti. Ihmisessä on paljon sellaista mitä se ei itsekään tiedä. Ne jutut tulee ilmi hiljalleen, jos koskaan, ja monet piirteet vasta vastoinkäymisissä.

      • Anonyymi

        Aloituksessa on kyse siitä, että lopulta se toinen ihminen muodostaa oman käsityksensä, johon kohde ei pysty vaikuttamaan. Somejutut on eri asia, siellä tarjotaan kiiltokuvaa, mutta lopulta kuitenkin ne tykkäykset päättää julkaisun kohderyhmä. Toiseen ihmiseen tutustuttaessa et voi itse määrätä tai muokata sitä, miksi se kuva muodostuu. Se on kiinni siitä ihmisestä, joka sen kuvan muodostaa. Ihan hyväksyttävää on päättää, että tämä ei ole minun tyylinen ihminen, en välitä tutustua enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa on kyse siitä, että lopulta se toinen ihminen muodostaa oman käsityksensä, johon kohde ei pysty vaikuttamaan. Somejutut on eri asia, siellä tarjotaan kiiltokuvaa, mutta lopulta kuitenkin ne tykkäykset päättää julkaisun kohderyhmä. Toiseen ihmiseen tutustuttaessa et voi itse määrätä tai muokata sitä, miksi se kuva muodostuu. Se on kiinni siitä ihmisestä, joka sen kuvan muodostaa. Ihan hyväksyttävää on päättää, että tämä ei ole minun tyylinen ihminen, en välitä tutustua enempää.

        Ai ihanko hyväksyttävää on sellainen aijaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ihanko hyväksyttävää on sellainen aijaa

        Se on hyväksyttävää. Valinnanvapaus ja itsemääräämisoikeus.


    • Anonyymi

      Ihmisestä voi muodostua väärä kuva. Ja sen pystyy kyllä muuttamaan helposti. Mutta eihän ihmiset välitä, ei ymmärrä.

      • Anonyymi

        Et voi määrätä sitä, miten se ihminen kokee sinut. Voit olla mielinkielin ja silittää myötäkarvaan. Joku ajattelee, että onpa siinä mukava ihminen. Toinen taas että tuommoinen tossu, ei mitään omia ajatuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi määrätä sitä, miten se ihminen kokee sinut. Voit olla mielinkielin ja silittää myötäkarvaan. Joku ajattelee, että onpa siinä mukava ihminen. Toinen taas että tuommoinen tossu, ei mitään omia ajatuksia.

        Puhut nyt ”vähä-älyisistä” ja heidän tavasta luoda käsityksiä toisista ihmisistä. Anteeksi sanavalintani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut nyt ”vähä-älyisistä” ja heidän tavasta luoda käsityksiä toisista ihmisistä. Anteeksi sanavalintani.

        Milläs perusteella sinä muodostat kuvan ihmisisistä, jos et käytöksen. Kuppikoon?


      • Anonyymi

        Ihmisistä myös levitetään valheellista tietoa joka valitettavasti vaikuttaa joidenkin ihmisten näkemykseen.
        Miksi muuten sellaista ihmistä voisi sanoa joka nielee kaiken valheellisen tiedon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisistä myös levitetään valheellista tietoa joka valitettavasti vaikuttaa joidenkin ihmisten näkemykseen.
        Miksi muuten sellaista ihmistä voisi sanoa joka nielee kaiken valheellisen tiedon?

        Yksinkertainen, vähä-älyinen.


      • Anonyymi

        Ehkä omat kasvot on tärkeämpi asia, ettei vaan tule ilmi, että kunniakas individuaali on puhunut suut ja silmät ehtaa peetä täyteen, niin pitää jatkaa mielikuvien ylläpitoa tai etsiä sekundaayytä mikä saattaisi ns oikeuttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä omat kasvot on tärkeämpi asia, ettei vaan tule ilmi, että kunniakas individuaali on puhunut suut ja silmät ehtaa peetä täyteen, niin pitää jatkaa mielikuvien ylläpitoa tai etsiä sekundaayytä mikä saattaisi ns oikeuttaa

        Vaikeneminen on kultaa. Miksi puhua ellei ole varma ja siltikään ei kannata puhua kuin omista asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä omat kasvot on tärkeämpi asia, ettei vaan tule ilmi, että kunniakas individuaali on puhunut suut ja silmät ehtaa peetä täyteen, niin pitää jatkaa mielikuvien ylläpitoa tai etsiä sekundaayytä mikä saattaisi ns oikeuttaa

        Kunniakas ei levittele valheita muista ihmisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunniakas ei levittele valheita muista ihmisistä.

        Kertoisitko esimerkin? Mikä on vale tässä tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoisitko esimerkin? Mikä on vale tässä tapauksessa.

        Komppasin sun viestiä. Olin samaa mieltä. Tarkoitin, että mun mielestä ei ole kunniakas jos valehtelee muista asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppasin sun viestiä. Olin samaa mieltä. Tarkoitin, että mun mielestä ei ole kunniakas jos valehtelee muista asioita.

        Mitään muiden asioita ei saa levitellä, keskittykää omaan elämäänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään muiden asioita ei saa levitellä, keskittykää omaan elämäänne.

        Sama se onko valheita vai mitä, yleensäkään.


    • Anonyymi

      Joten lopetetaan vankilat kokonaan ja aloitetaan rikoksista teloittaminen.
      Kaikista rikoksista kuolemantuomio.
      Ja poliittisia vankeja ei ole!

    • Anonyymi

      Onko muiden mielipiteillä jotain väliä?

      Vaikutat aloittaja vähän siltä että sinulle sillä olisi.

      Kannattaisi joskus miettiä henkistä kasvamista.

    • Anonyymi

      Ja pistit vielä ton uskonto jutun lisäks ...🤣
      Joillekin on tärkeintä toi sopulielämä uskon varjossa toisille aito vapaus....
      Mitö uskontojen alistamat laumaeläimet ei koskaan löydä.
      Mut olkoon niin .

      • Anonyymi

        Minusta vaan oli kaunis laulu ja laulajalla hyvä ääni. Gospel on kaunista musiikkia. Siis pikea gospel.


    • Anonyymi

      Mulle iha sama mitä nää palstapellet musta miettii ei jaksaa kiinnostaa jonkun trollin jutut

    • Anonyymi

      Mitähän mahdat tarkoittaa? Toisten haukkujako, joita vastaan voi puolustautua vaikka kuinka.
      Mielipide jostain voi muuttua ja usein vastapuolta ei edes tunne kunnolla.
      Kaikkia ei voi miellyttää, varmaan tarkoitat..

      • Anonyymi

        Tarkoitan sitä, että et voi pakottaa toista välittämään tai pitämään itsestäsi. Vaikka yrität miellyttää, se toinen ihminen ei silti välttämättä arvosta.


      • Anonyymi

        En ainakaan hae sinua. Voit mennä muualle pahoittamaan mielesi.


      • Anonyymi

        No jos haluat uhriutua, se sinulle suodaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos haluat uhriutua, se sinulle suodaan.

        Yrityksesi meni huti.


    • Anonyymi

      Jaa mutta kaikkea pskaa ei tarvitse hyväksyä silti .

      • Anonyymi

        Olen täysin samaa mieltä. Itse asiassa mitään paskaa ei tarvitse hyväksyä.


    • Anonyymi

      Mua ei ole koskaan kiinnostanut mitä mieltä musta kukakin on mä itse itseni tunnen ja se riittää mulle ei kenenkään muun tartti tulla mun kanssa edes välttis toimeen itse itseni kanssa kun joudun elämään 24/7 omaa varjoaankaan kun ei pääse karkuun si on jo vähä onnettomampi tilanne jos pelkää jopa omaa varjoaan

    • Anonyymi

      Aika moni on sillee hukassa, heiluvii

    • Anonyymi
      UUSI

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      🍒 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://www.de4.fun/girl17684687yr

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe