Hyvää huomenta. Olen aika varma että se oli eilen N.... Koska minulle tuli taas paniikki. ❄️☕
Kaunista talviaamua
9
67
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta tuskin oli N☕🎅⏳
Huomenta. Kyllä kuule tuli sellaiset vibat kun siinä punnittin banaaneja siinä heidän takana... En kehdannut alkaa kyyläämään tarkemmin, oli aika yllättävä tilanne taas.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Huomenta. Kyllä kuule tuli sellaiset vibat kun siinä punnittin banaaneja siinä heidän takana... En kehdannut alkaa kyyläämään tarkemmin, oli aika yllättävä tilanne taas.
Oot kyllä ihan vtun pelle 🤡🤡
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Oliko äitin ja isin kanssa välipäiväostoksilla?
Anonyymi kirjoitti:
Oliko äitin ja isin kanssa välipäiväostoksilla?
Ei ollut. Vaan jotain evästä hakemassa? Jotain kavereita taikka sisaruksia siinä oli, ehkä, en ole varma mutta olivat aika tutun näköisiä... Vaikkakin takaa päin. 😅
Makaan sohvalla ja tuntuu kuin olisit ollut vierelläni ja sylissäni tässä. Tuntui todella hyvältä vain olla. 🤗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521076Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 65744
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627