Itesensäpaljastelu

Anonyymi-ap

Onko muita jotka saavat mielettömän hyvän kiiman paljastelusta? Itse nykyään olen varovaisempi, mutta halu on kyllä suunaton. Nykyään kävelen tiukoissa leggareissa tai nahkaleggareissa ja kulli varmasti pullottaa niin että se huomataan. Ja tilanteen tullen kyllä runkailenkin mukamas vahingossa jollekkin. Parturissa olen runkannut sen kaavun alla ja naama punaisena lauennut. Ja välillä jossain ovi vähän raollaan wc runkkaillut. Ja aikoinaan yhdessä naisten alusvaatteita myyvässä pikku kaupassa mennyt sovituskoppiin ja pyytänyt myyjää katsomaan sopivatko minulle. Tämä valitettavast jo lopetti.

8

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä tykkään käyttää erittäin läpinäkyviä uimahousuja, uimahaleisa ja uimarannalla.

• Anonyymi

Spedellä taas kehittää buaahaa

• Anonyymi

Ihanat tiukat wetlook leggarit bootsit ja nahkarotsi.myös läpinäkyvä paita. Mulla on useita ihania nahka leggareita. Tiukkoja ja käyn usein levareilla kävelyllä. Mieletön kiima päällä . Kevättä odotellessa. Pirkanmaa levareilla. Kiihottaa myös riisua autossa ja hyväillä itseä. Sama vaikka joku katselis.

• Joo, paljastelu kiihottaa! Läpinäkyvä paita (ks ed) on upea ajatus. Itse laitan löysästi kudotun villapaidan jonka läpi näkyy iho, tai erittäin avokaulaisen neuleen vaikka oon mies. Nännien hyväily ja näprääminen vetää kalun kovaksi.

• Anonyymi

Kotipuolessa oli saunan ikkunat tielle päin ja hyvä näkyvyys. Pidin verhot auki ja runkkasin kun naapurin vaimo tuli koulun siivoustöistä. Hän näki minua usein runkkaamassa. Myös muille naisille olen paljastanut kulliini. Nykyään olen paljastanut posliini kullin naapurissa asuvalle naiselle , pidän verhot auki ja valot päällä sekä usein minulla on rintaliivit ja sukkanauhat ja niihin sukat kun runkkaan . Eli sama itsellä, on tavattoman kiimaista kun runkkaan ja paljastan sisovaa kullia.
      M 64 Runkkari

• Anonyymi

Tapansa kullakin mikäs tuossa jos itsesi kanssa pystyt elämään ja sulla rahat riittää maksaa niitä sakkoja siveettömästä käytöksestä julkisella paikalla vähintään ja si taas jos joku tuota pittää ahdistavana tai ahdisteluna on kai siitä si jo taas vakavammat seuraukset jopa rahallisestikin

• Anonyymi

Se onkin spede niuvanniemestä jolla käy veto tuulitunnelissa buaahaa

• Anonyymi

En tykkää paljastella itse, mutta se tuntuisi kovin kiihottavalta, jos jotkut muut päättäisivät paljastella minut vaikka väkisin. Tukevasti jalat ilmassa menettäisi vaatteensa muiden nähtäväksi.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5313
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      221
      2751
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      35
      2163
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      39
      2045
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      33
      2006
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1717
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      9
      1358
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1282
    9. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      38
      1270
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      65
      1257
    Aihe