Kaikille ei ole aivan selkeää, mitä kaikkea palkasta pidätetään. Eri verojen lisäksi palkasta lähtee myös veroluonteiset eläke- ja työttömyysvakuutusmaksut.
Nämä kaikki palkasta vähennetään:
Valtion tulovero
Kunnallisvero
Yle -vero
Sairausvakuutuksen päivärahamaksu
Työttömyysvakuutusmaksu
======================
Työeläkevakuutusmaksu
(Kirkollisvero)
Henkilöiden tulovero kerrytti eniten veropottia myös vuonna 2021. Henkilöiden tuloveroa kertyi 33,7 miljardia euroa, mikä on 5,9 prosenttia enemmän kuin vuonna 2020.27.1.2022
Palkansaajqt maksaa ite jis joutuu työttömäksi yrittäjöt ei maksa itse
4
108
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä palkasta vähennetään?
Kaikille ei ole aivan selkeää, mitä kaikkea palkasta pidätetään. Eri verojen lisäksi palkasta lähtee myös veroluonteiset eläke- ja työttömyysvakuutusmaksut.
Nämä kaikki palkasta vähennetään:
Valtion tulovero
Kunnallisvero
Yle -vero
Sairausvakuutuksen päivärahamaksu
Työttömyysvakuutusmaksu
======================
Työeläkevakuutusmaksu
(Kirkollisvero)
Henkilöiden tulovero kerrytti eniten veropottia myös vuonna 2021. Henkilöiden tuloveroa kertyi 33,7 miljardia euroa, mikä on 5,9 prosenttia enemmän kuin vuonna 2020.27.1.2022 - Anonyymi
Joontyöttömåt on maksanee työttömyys etuutensa pankiikn
Urpo uortyää käyttää ne. Yritystukiin - Anonyymi
Yrittäjät ei vaan maksa omaa työttömyysturvaansa itse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299