Kuinka voikaan olla kateellinen niille äideille jotka ovat raskauksien jälkeen palautuneet vatsan kohdalta lähes entiselleen? Tuntuu pahalle kun itselleni on raskauden jälkeen jäänyt vatsanahka roikkuvaksi ja ryppyiseksi. Järkytyin kun ensimmäisen synnytyksen jälkeen näin vatsani: pääsi itku kun tiesin ettei tästä tule ikinä edes kohtuullisen nättiä ilman plastiikkakirurgiaa. Pahinta on se että tämä ruma vatsan muoto näkyy myös vaatetuksen alta ellei halua käyttää pelkkiä telttamaisia vaatteita. Niinkin kivan näköisiä kuin tunikat ovat niin en niitä osaa käyttää niitä. Mä niin vihaan muuttunutta ulkonäköäni. Marssisin heti plastiikkakirurgille jos olisi rahaa. Sitähän ei ole.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Kyllähän se kroppa tavallisesti vuoden sisällä tulee entisekseen , itselläni kolme synnytystä ja ei ole vatsaa ollut kenenkään lapsen jälkeen muutaman kuukauden päästä. Liikunta on todella hyvää että keho palautuu entiselleen . Sitten voi olla osana myös millainen ruumiinrakenne kullakin on kuten minä kuulun tyyppiin joilla ei ole koskaan ollut isoa vatsaa siis ihan lauta litteä aina ollut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 69721
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37646- 41568
- 39542
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451