Kuinka voikaan olla kateellinen niille äideille jotka ovat raskauksien jälkeen palautuneet vatsan kohdalta lähes entiselleen? Tuntuu pahalle kun itselleni on raskauden jälkeen jäänyt vatsanahka roikkuvaksi ja ryppyiseksi. Järkytyin kun ensimmäisen synnytyksen jälkeen näin vatsani: pääsi itku kun tiesin ettei tästä tule ikinä edes kohtuullisen nättiä ilman plastiikkakirurgiaa. Pahinta on se että tämä ruma vatsan muoto näkyy myös vaatetuksen alta ellei halua käyttää pelkkiä telttamaisia vaatteita. Niinkin kivan näköisiä kuin tunikat ovat niin en niitä osaa käyttää niitä. Mä niin vihaan muuttunutta ulkonäköäni. Marssisin heti plastiikkakirurgille jos olisi rahaa. Sitähän ei ole.
Paha olla omassa kehossa
Anonyymi-ap
2
273
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän se kroppa tavallisesti vuoden sisällä tulee entisekseen , itselläni kolme synnytystä ja ei ole vatsaa ollut kenenkään lapsen jälkeen muutaman kuukauden päästä. Liikunta on todella hyvää että keho palautuu entiselleen . Sitten voi olla osana myös millainen ruumiinrakenne kullakin on kuten minä kuulun tyyppiin joilla ei ole koskaan ollut isoa vatsaa siis ihan lauta litteä aina ollut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001829
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa681797- 1361655
- 971401
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo321328MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3141233- 581175
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301082Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711031Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446923