sitten sulle sen.
🙃
Kerron kyllä
27
699
Vastaukset
- Anonyymi
Niin jaa minkä?
- Anonyymi
No kerro
Milloin ajattelit kertoa? 😊
- Anonyymi
Etkö ole jo tarpeeksi roikottanut? En jaksa enää.
- Anonyymi
Älä kerro☝️😉
- Anonyymi
Just..det
- Anonyymi
Tiedän jo.
- Anonyymi
Eiköhän asia ole jo selvä.
- Anonyymi
Mä kerroin jo. En odota mitään takasin.
Jopas helpotti.....vaikka eiköhän se ollut jo minusta ihan ilmiselvää! 😂- Anonyymi
Älä yritä taas kehitellä jotain mustamaalaamiseen viittaavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä yritä taas kehitellä jotain mustamaalaamiseen viittaavaa.
Mitä he..tiä!? Mistähän sä nyt horiset???????
- Anonyymi
Sekin vielä
- Anonyymi
Roikotat minua parvekkeen kaiteelra niinkö 🤏🙃
- Anonyymi
Siis sullako on sininen auto
Surr
- Anonyymi
Millon kerrot mulle sen?
- Anonyymi
Tuomo sano se mulle et haluut naida mua kunnolla.
-Milja - Anonyymi
No kerro. Suoralla yhteydellä ilman palstaa.
- Anonyymi
Heti, kun hän kertoo miten se onnistuu!
- Anonyymi
Kerron shille shittee shen....
- Anonyymi
Mihin asia liittyy?
- Anonyymi
Minäpä kerron jo nyt. I love the man 🙃.
- Anonyymi
Kerro jo, ei saa tahalleen huolestuttaa noin.. 😟😦
- Anonyymi
Asia on positiivinen. Huoli pois.
- Anonyymi
Hienoa
- Anonyymi
Odotan että kerrot sen minulle... Se tulee olemaan elämäni kohokohta ja minäkin kerron sulle sitte ja se mun asia saattaa olla pitkälti sama kuin sinulla 🙃🙂💗💗💗
Kuinka pidetään hulluja jännitykses?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä2202900Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa762552SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1792171Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää251919Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1131630Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.861363HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363261296Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1161199- 831140
Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten23950