sitten sulle sen.
🙃
Kerron kyllä
29
661
Vastaukset
- Anonyymi
Niin jaa minkä?
- Anonyymi
No kerro
Milloin ajattelit kertoa? 😊
- Anonyymi
Etkö ole jo tarpeeksi roikottanut? En jaksa enää.
- Anonyymi
Älä kerro☝️😉
- Anonyymi
Just..det
- Anonyymi
Tiedän jo.
- Anonyymi
Eiköhän asia ole jo selvä.
- Anonyymi
Mä kerroin jo. En odota mitään takasin.
Jopas helpotti.....vaikka eiköhän se ollut jo minusta ihan ilmiselvää! 😂- Anonyymi
Älä yritä taas kehitellä jotain mustamaalaamiseen viittaavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä yritä taas kehitellä jotain mustamaalaamiseen viittaavaa.
Mitä he..tiä!? Mistähän sä nyt horiset???????
- Anonyymi
Sekin vielä
- Anonyymi
Roikotat minua parvekkeen kaiteelra niinkö 🤏🙃
- Anonyymi
Siis sullako on sininen auto
Surr
- Anonyymi
Millon kerrot mulle sen?
- Anonyymi
Tuomo sano se mulle et haluut naida mua kunnolla.
-Milja - Anonyymi
No kerro. Suoralla yhteydellä ilman palstaa.
- Anonyymi
Heti, kun hän kertoo miten se onnistuu!
- Anonyymi
Kerron shille shittee shen....
- Anonyymi
Mihin asia liittyy?
- Anonyymi
Minäpä kerron jo nyt. I love the man 🙃.
- Anonyymi
Kerro jo, ei saa tahalleen huolestuttaa noin.. 😟😦
- Anonyymi
Asia on positiivinen. Huoli pois.
- Anonyymi
Hienoa
- Anonyymi
Odotan että kerrot sen minulle... Se tulee olemaan elämäni kohokohta ja minäkin kerron sulle sitte ja se mun asia saattaa olla pitkälti sama kuin sinulla 🙃🙂💗💗💗
Kuinka pidetään hulluja jännitykses?
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017685185ss
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603475Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242819Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541897- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2001059Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104874- 45869