ja ihan paras. Tämä Toyotasta valehtelu on mennyt jo liian pitkälle ja on suorastaan kieroutunutta.
Toyota on hyvä
15
185
Vastaukset
- Anonyymi
Omapojalla meni sanat sekaisin.
- Anonyymi
Muutama trolli on saastuttanut Toyota keskustelun.
- Anonyymi
Ohessa automyyjien kommenttia Toyotan haluttavuudesta. ”Loppujen lopulta olemme järjen kansa.” Kukapa järkevä ihminen ostaisi lyhytikäistä ja epäluotettavaa käytettyä japsia.
https://www.is.fi/autot/art-2000009293264.html- Anonyymi
Taitaa tällä automyyjää olla paljon myymättömiä Fordeja varastossa.Japsit ovat nimenomaan luotettavia,senhän tietää ainakin muiden autoliikkeiden myyjät.
- Anonyymi
Paha sanoa kumpi valehtelee, arvostelija vai intohimoinen puolustaja.
- Anonyymi
Onko auto tärkeämpi kuin esim. oma vaimo? Vaimoani voitte haukkua, mutta Toyotaani ette! Näillä lakeuksilla ei Toyotaa herjata!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko auto tärkeämpi kuin esim. oma vaimo? Vaimoani voitte haukkua, mutta Toyotaani ette! Näillä lakeuksilla ei Toyotaa herjata!
Vaimo voi olla yhteiskäyttöinen mutta Toyotaa ei muut saa ajaa.
- Anonyymi
Juttiita nii! Mutta ajan silti Citroenilla.
- Anonyymi
Toyota sähkäri on kaikissa koe ajoissa todettu todella epä onnistuneeksi 10v eikä parempaa saatu. MITÄS TÄHÄN OMAPOIKA.
- Anonyymi
Minä katson aina minkä värisessä paidassa naapurini kulkee ja matkin häntä, siksi autonikin on Toyota, kuten meillä aivottomilla muillakin.
- Anonyymi
Toyota on täysi iso paska.
- Anonyymi
Auto se vielä tähän asti ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auto se vielä tähän asti ollut.
Toyota ! Maailman ylivoimaisesti ostetuin, myydyin ja suosituin! Mitäs rölli tähän? Oliko vielä joku kehitysmaakortti käyttämättä?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891