ja ihan paras. Tämä Toyotasta valehtelu on mennyt jo liian pitkälle ja on suorastaan kieroutunutta.
Toyota on hyvä
15
199
Vastaukset
- Anonyymi
Omapojalla meni sanat sekaisin.
- Anonyymi
Muutama trolli on saastuttanut Toyota keskustelun.
- Anonyymi
Ohessa automyyjien kommenttia Toyotan haluttavuudesta. ”Loppujen lopulta olemme järjen kansa.” Kukapa järkevä ihminen ostaisi lyhytikäistä ja epäluotettavaa käytettyä japsia.
https://www.is.fi/autot/art-2000009293264.html- Anonyymi
Taitaa tällä automyyjää olla paljon myymättömiä Fordeja varastossa.Japsit ovat nimenomaan luotettavia,senhän tietää ainakin muiden autoliikkeiden myyjät.
- Anonyymi
Aasialaisten perseennuolijat.
- Anonyymi
Paha sanoa kumpi valehtelee, arvostelija vai intohimoinen puolustaja.
- Anonyymi
Onko auto tärkeämpi kuin esim. oma vaimo? Vaimoani voitte haukkua, mutta Toyotaani ette! Näillä lakeuksilla ei Toyotaa herjata!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko auto tärkeämpi kuin esim. oma vaimo? Vaimoani voitte haukkua, mutta Toyotaani ette! Näillä lakeuksilla ei Toyotaa herjata!
Vaimo voi olla yhteiskäyttöinen mutta Toyotaa ei muut saa ajaa.
- Anonyymi
Juttiita nii! Mutta ajan silti Citroenilla.
- Anonyymi
Toyota sähkäri on kaikissa koe ajoissa todettu todella epä onnistuneeksi 10v eikä parempaa saatu. MITÄS TÄHÄN OMAPOIKA.
- Anonyymi
Minä katson aina minkä värisessä paidassa naapurini kulkee ja matkin häntä, siksi autonikin on Toyota, kuten meillä aivottomilla muillakin.
- Anonyymi
Toyota on täysi iso paska.
- Anonyymi
Auto se vielä tähän asti ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auto se vielä tähän asti ollut.
Toyota ! Maailman ylivoimaisesti ostetuin, myydyin ja suosituin! Mitäs rölli tähän? Oliko vielä joku kehitysmaakortti käyttämättä?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan Emma gaala.
Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko3372902Erika Vikman Emmagaalassa
Luulin nähneeni tuolta harakalta kaiken, mutta erehdyin. Mikä hiton riepu sillä on päällä? Hirveä ilmestys!2302091Ilman heijastinta ?
Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy141997Olen tajunnut että tein virheen
Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.1201758- 3501634
- 1491372
Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi
Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)1191310Martina, uusi hirviö Jocelyn Wildenstein
Emma gaalan matolla Martinan esiintyi tänään, naama muuttuneena hirviön kaltaiseksi, kuten överi kauneusleikkauksia itselleen tehnyt Jocelyn Wildenste2711257Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa
Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se on vähän hakusessaan. En ole236103682 prosenttia kannattaa Natoa!!!
SUOMALAISTEN Nato-jäsenyyden kannatus on koko ajan vahvistunut ja vankistunut. IS:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 82 prosenttia on sit247941