Kenelle seksileluksi vai kenen seksilelu. Kysymys vanhemmille
Ei kait kukaan äiti tai isä halua teinipoikansa päätyvän vanhempien miesten seksileluksi.
Entäpä jos tilanne on toinen. Se alle 16-vuotiaspoika järjestää peliviikonlopun kavereilleen muun perheen ollessa poissa. Selviää että ainoa tulija on pikkuveljen kaveri. Siis selvästi nuorempi poika. Ja ilmassa on selvästi seksuaalinen viritys.
Saako teinipoika järjestää sen "peli-illan"?
Terveisin se Pikku Veljen Kaveri
Leluksi seksiin
8
4968
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä pitäisi kysyä pojalta tietääkö se Pikku Veljen Kaveri pelin säännöt?
Jos kyseessä on peliviikonloppu siis yökyläily hyvä olisi tietää saako se pikku kaveri nukuttua vieraissa paikoissa vai valvooko koko yön?- Anonyymi
Ymmärtääkseni se Pikku Veljen Kaveri on kysellyt 16-vuotiaan vanhemmilta jo että pääseekö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärtääkseni se Pikku Veljen Kaveri on kysellyt 16-vuotiaan vanhemmilta jo että pääseekö.
Niuvanniemen avohoito tapaus avautui jälleen
- Anonyymi
Suoraan sanoen että jos poikani olisi kipeästi seksilelua vailla, mieluummin vaikka itse pojan leluksi uhrautuisin kuin että hän käyttäisi hyväkseen nuorta poikaa!!!
Äiti45- Anonyymi
Delaa idiootti
- Anonyymi
Jos nuori poika haluaisi. Niin antaisin kyläillä.
- Anonyymi
Spedellä taas sekottaa buaahaa
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623