Kenelle seksileluksi vai kenen seksilelu. Kysymys vanhemmille
Ei kait kukaan äiti tai isä halua teinipoikansa päätyvän vanhempien miesten seksileluksi.
Entäpä jos tilanne on toinen. Se alle 16-vuotiaspoika järjestää peliviikonlopun kavereilleen muun perheen ollessa poissa. Selviää että ainoa tulija on pikkuveljen kaveri. Siis selvästi nuorempi poika. Ja ilmassa on selvästi seksuaalinen viritys.
Saako teinipoika järjestää sen "peli-illan"?
Terveisin se Pikku Veljen Kaveri
Leluksi seksiin
8
5363
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä pitäisi kysyä pojalta tietääkö se Pikku Veljen Kaveri pelin säännöt?
Jos kyseessä on peliviikonloppu siis yökyläily hyvä olisi tietää saako se pikku kaveri nukuttua vieraissa paikoissa vai valvooko koko yön?- Anonyymi
Ymmärtääkseni se Pikku Veljen Kaveri on kysellyt 16-vuotiaan vanhemmilta jo että pääseekö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärtääkseni se Pikku Veljen Kaveri on kysellyt 16-vuotiaan vanhemmilta jo että pääseekö.
Niuvanniemen avohoito tapaus avautui jälleen
- Anonyymi
Suoraan sanoen että jos poikani olisi kipeästi seksilelua vailla, mieluummin vaikka itse pojan leluksi uhrautuisin kuin että hän käyttäisi hyväkseen nuorta poikaa!!!
Äiti45- Anonyymi
Delaa idiootti
- Anonyymi
Jos nuori poika haluaisi. Niin antaisin kyläillä.
- Anonyymi
Spedellä taas sekottaa buaahaa
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1314577
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233142Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132584- 462171
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471659- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281470
- 951211