Miten sinulla menee siellä lähellä? ❄️ :)
Hani minä täällä
18
306
Vastaukset
- Anonyymi
Si och so
Mietin huomisia syömisiä
Siinä tärkeimmät - Anonyymi
ikävöidessä, voisi lähtee kävelylle ... jos ei tuota loskaa tulis taivaan täydeltä 😒
Voiskohan tänään pöllöillä?- Anonyymi
Mulla on huomenna töitä, ääää en jaksa :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on huomenna töitä, ääää en jaksa :(
joo, munkin parempi mennä nukkumaan vaan kun tuo työvuoro ... myöhemmin sitten joskus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo, munkin parempi mennä nukkumaan vaan kun tuo työvuoro ... myöhemmin sitten joskus
ei olis muuten päässytkään ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei olis muuten päässytkään ...
Vai olisiko päässyt, jos olisi ollut tiedossa. Voi tätä älyn määrää
- Anonyymi
Lähellä olisi, viereisessä kerrostalossa. Muttei kuitenkaan täällä. Hyvin menee, kiitos kysymästä, paitsi että ollaan aina eri aikoihin liikkeellä, se hieman tympäisee.
- Anonyymi
Vai niin. Pulujen syöttö kun alkaa vissiin jo ysiltä aamusella
- Anonyymi
Kävelylle pitäisi lähteä ja lumityötkin vielä tekemättä. Tuli otettua päiväunet töiden jälkeen ja ne vähän venähti... Väsymys vaivaa minua...
Hei. Olen ajelemassa kotiin päin. Hyvin menee. 🤗 Olit laskettelemassa?
- Anonyymi
Flunssa ei mee pois ja huoli sinusta :( mutta kohta nukkumaan ku huomenna töihin, ei tää tauti enää tartuntavaiheessa ole. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Mitä huolit, vaikka huolitkin, niin Isäsi on jättänyt meirän.
Hän on mennyt paikkaan kuolleiden, huolehtimaan lapsista orvoista, turvaksi kaikista pienimpien
https://m.youtube.com/watch?v=JV4k4r7fgw8 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä huolit, vaikka huolitkin, niin Isäsi on jättänyt meirän.
Hän on mennyt paikkaan kuolleiden, huolehtimaan lapsista orvoista, turvaksi kaikista pienimpien
https://m.youtube.com/watch?v=JV4k4r7fgw8kommentti sivusta, kannatisi vähän miettiä mitä tänne kirjoittelee kun joillain saattaa juurikin tuo asia olla lähimenneisyydessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä huolit, vaikka huolitkin, niin Isäsi on jättänyt meirän.
Hän on mennyt paikkaan kuolleiden, huolehtimaan lapsista orvoista, turvaksi kaikista pienimpien
https://m.youtube.com/watch?v=JV4k4r7fgw8Ps.Suomen Poliisi koostuu joukosta hyvin rumia murhaaja rottia, mitkä ilmeisesti tottelevat ainoastaan jonkin noita akan välittämiä käskyjä itse paholaiselta, että tuo on sitten meikäläisen henkilökohtainen todistus, käytännön tapahtumista.
T.suomi?
Niin niin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps.Suomen Poliisi koostuu joukosta hyvin rumia murhaaja rottia, mitkä ilmeisesti tottelevat ainoastaan jonkin noita akan välittämiä käskyjä itse paholaiselta, että tuo on sitten meikäläisen henkilökohtainen todistus, käytännön tapahtumista.
T.suomi?
Niin niinMikäs juttu tää ny on ? 🤣
- Anonyymi
Niih miten mänöö?
- Anonyymi
Haniih
- Anonyymi
Kanat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 562906
- 89988
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!13987- 49886
- 84844
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 95729
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86615- 48585