Miten sinulla menee siellä lähellä? ❄️ :)
Hani minä täällä
18
306
Vastaukset
- Anonyymi
Si och so
Mietin huomisia syömisiä
Siinä tärkeimmät - Anonyymi
ikävöidessä, voisi lähtee kävelylle ... jos ei tuota loskaa tulis taivaan täydeltä 😒
Voiskohan tänään pöllöillä?- Anonyymi
Mulla on huomenna töitä, ääää en jaksa :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on huomenna töitä, ääää en jaksa :(
joo, munkin parempi mennä nukkumaan vaan kun tuo työvuoro ... myöhemmin sitten joskus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo, munkin parempi mennä nukkumaan vaan kun tuo työvuoro ... myöhemmin sitten joskus
ei olis muuten päässytkään ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei olis muuten päässytkään ...
Vai olisiko päässyt, jos olisi ollut tiedossa. Voi tätä älyn määrää
- Anonyymi
Lähellä olisi, viereisessä kerrostalossa. Muttei kuitenkaan täällä. Hyvin menee, kiitos kysymästä, paitsi että ollaan aina eri aikoihin liikkeellä, se hieman tympäisee.
- Anonyymi
Vai niin. Pulujen syöttö kun alkaa vissiin jo ysiltä aamusella
- Anonyymi
Kävelylle pitäisi lähteä ja lumityötkin vielä tekemättä. Tuli otettua päiväunet töiden jälkeen ja ne vähän venähti... Väsymys vaivaa minua...
Hei. Olen ajelemassa kotiin päin. Hyvin menee. 🤗 Olit laskettelemassa?
- Anonyymi
Flunssa ei mee pois ja huoli sinusta :( mutta kohta nukkumaan ku huomenna töihin, ei tää tauti enää tartuntavaiheessa ole. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Mitä huolit, vaikka huolitkin, niin Isäsi on jättänyt meirän.
Hän on mennyt paikkaan kuolleiden, huolehtimaan lapsista orvoista, turvaksi kaikista pienimpien
https://m.youtube.com/watch?v=JV4k4r7fgw8 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä huolit, vaikka huolitkin, niin Isäsi on jättänyt meirän.
Hän on mennyt paikkaan kuolleiden, huolehtimaan lapsista orvoista, turvaksi kaikista pienimpien
https://m.youtube.com/watch?v=JV4k4r7fgw8kommentti sivusta, kannatisi vähän miettiä mitä tänne kirjoittelee kun joillain saattaa juurikin tuo asia olla lähimenneisyydessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä huolit, vaikka huolitkin, niin Isäsi on jättänyt meirän.
Hän on mennyt paikkaan kuolleiden, huolehtimaan lapsista orvoista, turvaksi kaikista pienimpien
https://m.youtube.com/watch?v=JV4k4r7fgw8Ps.Suomen Poliisi koostuu joukosta hyvin rumia murhaaja rottia, mitkä ilmeisesti tottelevat ainoastaan jonkin noita akan välittämiä käskyjä itse paholaiselta, että tuo on sitten meikäläisen henkilökohtainen todistus, käytännön tapahtumista.
T.suomi?
Niin niin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps.Suomen Poliisi koostuu joukosta hyvin rumia murhaaja rottia, mitkä ilmeisesti tottelevat ainoastaan jonkin noita akan välittämiä käskyjä itse paholaiselta, että tuo on sitten meikäläisen henkilökohtainen todistus, käytännön tapahtumista.
T.suomi?
Niin niinMikäs juttu tää ny on ? 🤣
- Anonyymi
Niih miten mänöö?
- Anonyymi
Haniih
- Anonyymi
Kanat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654