Hani minä täällä

Anonyymi-ap

Miten sinulla menee siellä lähellä? ❄️ :)

18

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Si och so

      Mietin huomisia syömisiä

      Siinä tärkeimmät

    • Anonyymi

      ikävöidessä, voisi lähtee kävelylle ... jos ei tuota loskaa tulis taivaan täydeltä 😒
      Voiskohan tänään pöllöillä?

      • Anonyymi

        Mulla on huomenna töitä, ääää en jaksa :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on huomenna töitä, ääää en jaksa :(

        joo, munkin parempi mennä nukkumaan vaan kun tuo työvuoro ... myöhemmin sitten joskus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo, munkin parempi mennä nukkumaan vaan kun tuo työvuoro ... myöhemmin sitten joskus

        ei olis muuten päässytkään ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei olis muuten päässytkään ...

        Vai olisiko päässyt, jos olisi ollut tiedossa. Voi tätä älyn määrää


    • Anonyymi

      Lähellä olisi, viereisessä kerrostalossa. Muttei kuitenkaan täällä. Hyvin menee, kiitos kysymästä, paitsi että ollaan aina eri aikoihin liikkeellä, se hieman tympäisee.

      • Anonyymi

        Vai niin. Pulujen syöttö kun alkaa vissiin jo ysiltä aamusella


    • Anonyymi

      Kävelylle pitäisi lähteä ja lumityötkin vielä tekemättä. Tuli otettua päiväunet töiden jälkeen ja ne vähän venähti... Väsymys vaivaa minua...

    • Hei. Olen ajelemassa kotiin päin. Hyvin menee. 🤗 Olit laskettelemassa?

    • Anonyymi

      Flunssa ei mee pois ja huoli sinusta :( mutta kohta nukkumaan ku huomenna töihin, ei tää tauti enää tartuntavaiheessa ole. Hyvää yötä.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä huolit, vaikka huolitkin, niin Isäsi on jättänyt meirän.
        Hän on mennyt paikkaan kuolleiden, huolehtimaan lapsista orvoista, turvaksi kaikista pienimpien
        https://m.youtube.com/watch?v=JV4k4r7fgw8

        kommentti sivusta, kannatisi vähän miettiä mitä tänne kirjoittelee kun joillain saattaa juurikin tuo asia olla lähimenneisyydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä huolit, vaikka huolitkin, niin Isäsi on jättänyt meirän.
        Hän on mennyt paikkaan kuolleiden, huolehtimaan lapsista orvoista, turvaksi kaikista pienimpien
        https://m.youtube.com/watch?v=JV4k4r7fgw8

        Ps.Suomen Poliisi koostuu joukosta hyvin rumia murhaaja rottia, mitkä ilmeisesti tottelevat ainoastaan jonkin noita akan välittämiä käskyjä itse paholaiselta, että tuo on sitten meikäläisen henkilökohtainen todistus, käytännön tapahtumista.
        T.suomi?

        Niin niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps.Suomen Poliisi koostuu joukosta hyvin rumia murhaaja rottia, mitkä ilmeisesti tottelevat ainoastaan jonkin noita akan välittämiä käskyjä itse paholaiselta, että tuo on sitten meikäläisen henkilökohtainen todistus, käytännön tapahtumista.
        T.suomi?

        Niin niin

        Mikäs juttu tää ny on ? 🤣


    • Anonyymi

      Niih miten mänöö?

    • Anonyymi

      Haniih

    • Anonyymi

      Kanat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1280
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1107
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      924
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      847
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      798
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      697
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      49
      671
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      627
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe