Hani minä täällä

Miten sinulla menee siellä lähellä? ❄️ :)
18307
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 18

Vanhimmat

Si och so

Mietin huomisia syömisiä

Siinä tärkeimmät

Äänestä

ikävöidessä, voisi lähtee kävelylle ... jos ei tuota loskaa tulis taivaan täydeltä 😒
Voiskohan tänään pöllöillä?

Äänestä
  • Mulla on huomenna töitä, ääää en jaksa :(

Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Mulla on huomenna töitä, ääää en jaksa :(

joo, munkin parempi mennä nukkumaan vaan kun tuo työvuoro ... myöhemmin sitten joskus

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

joo, munkin parempi mennä nukkumaan vaan kun tuo työvuoro ... myöhemmin sitten joskus

ei olis muuten päässytkään ...

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

ei olis muuten päässytkään ...

Vai olisiko päässyt, jos olisi ollut tiedossa. Voi tätä älyn määrää

Äänestä

Lähellä olisi, viereisessä kerrostalossa. Muttei kuitenkaan täällä. Hyvin menee, kiitos kysymästä, paitsi että ollaan aina eri aikoihin liikkeellä, se hieman tympäisee.

Äänestä
  • Vai niin. Pulujen syöttö kun alkaa vissiin jo ysiltä aamusella

Äänestä

Kävelylle pitäisi lähteä ja lumityötkin vielä tekemättä. Tuli otettua päiväunet töiden jälkeen ja ne vähän venähti... Väsymys vaivaa minua...

Äänestä

Hei. Olen ajelemassa kotiin päin. Hyvin menee. 🤗 Olit laskettelemassa?

Äänestä

Flunssa ei mee pois ja huoli sinusta :( mutta kohta nukkumaan ku huomenna töihin, ei tää tauti enää tartuntavaiheessa ole. Hyvää yötä.

Äänestä
  • Mitä huolit, vaikka huolitkin, niin Isäsi on jättänyt meirän.
    Hän on mennyt paikkaan kuolleiden, huolehtimaan lapsista orvoista, turvaksi kaikista pienimpien
    https://m.youtube.com/watch?v=JV4k4r7fgw8

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Mitä huolit, vaikka huolitkin, niin Isäsi on jättänyt meirän.
    Hän on mennyt paikkaan kuolleiden, huolehtimaan lapsista orvoista, turvaksi kaikista pienimpien

kommentti sivusta, kannatisi vähän miettiä mitä tänne kirjoittelee kun joillain saattaa juurikin tuo asia olla lähimenneisyydessä.

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Mitä huolit, vaikka huolitkin, niin Isäsi on jättänyt meirän.

Ps.Suomen Poliisi koostuu joukosta hyvin rumia murhaaja rottia, mitkä ilmeisesti tottelevat ainoastaan jonkin noita akan välittämiä käskyjä itse paholaiselta, että tuo on sitten meikäläisen henkilökohtainen todistus, käytännön tapahtumista.
    T.suomi?

Niin niin

Äänestä

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Ps.Suomen Poliisi koostuu joukosta hyvin rumia murhaaja rottia, mitkä ilmeisesti tottelevat ainoastaan jonkin noita akan välittämiä käskyjä itse paholaiselta, että tuo on sitten meikäläisen henkilökohtainen todistus, käytännön tapahtumista.
    T.suomi?

Niin niin

Mikäs juttu tää ny on ? 🤣

Äänestä

Niih miten mänöö?

Äänestä

Haniih

Äänestä

Kanat

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Miten sinulla menee siellä lähellä? ❄️ :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu