Miten sinulla menee siellä lähellä? ❄️ :)
Hani minä täällä
18
306
Vastaukset
- Anonyymi
Si och so
Mietin huomisia syömisiä
Siinä tärkeimmät - Anonyymi
ikävöidessä, voisi lähtee kävelylle ... jos ei tuota loskaa tulis taivaan täydeltä 😒
Voiskohan tänään pöllöillä?- Anonyymi
Mulla on huomenna töitä, ääää en jaksa :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on huomenna töitä, ääää en jaksa :(
joo, munkin parempi mennä nukkumaan vaan kun tuo työvuoro ... myöhemmin sitten joskus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo, munkin parempi mennä nukkumaan vaan kun tuo työvuoro ... myöhemmin sitten joskus
ei olis muuten päässytkään ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei olis muuten päässytkään ...
Vai olisiko päässyt, jos olisi ollut tiedossa. Voi tätä älyn määrää
- Anonyymi
Lähellä olisi, viereisessä kerrostalossa. Muttei kuitenkaan täällä. Hyvin menee, kiitos kysymästä, paitsi että ollaan aina eri aikoihin liikkeellä, se hieman tympäisee.
- Anonyymi
Vai niin. Pulujen syöttö kun alkaa vissiin jo ysiltä aamusella
- Anonyymi
Kävelylle pitäisi lähteä ja lumityötkin vielä tekemättä. Tuli otettua päiväunet töiden jälkeen ja ne vähän venähti... Väsymys vaivaa minua...
Hei. Olen ajelemassa kotiin päin. Hyvin menee. 🤗 Olit laskettelemassa?
- Anonyymi
Flunssa ei mee pois ja huoli sinusta :( mutta kohta nukkumaan ku huomenna töihin, ei tää tauti enää tartuntavaiheessa ole. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Mitä huolit, vaikka huolitkin, niin Isäsi on jättänyt meirän.
Hän on mennyt paikkaan kuolleiden, huolehtimaan lapsista orvoista, turvaksi kaikista pienimpien
https://m.youtube.com/watch?v=JV4k4r7fgw8 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä huolit, vaikka huolitkin, niin Isäsi on jättänyt meirän.
Hän on mennyt paikkaan kuolleiden, huolehtimaan lapsista orvoista, turvaksi kaikista pienimpien
https://m.youtube.com/watch?v=JV4k4r7fgw8kommentti sivusta, kannatisi vähän miettiä mitä tänne kirjoittelee kun joillain saattaa juurikin tuo asia olla lähimenneisyydessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä huolit, vaikka huolitkin, niin Isäsi on jättänyt meirän.
Hän on mennyt paikkaan kuolleiden, huolehtimaan lapsista orvoista, turvaksi kaikista pienimpien
https://m.youtube.com/watch?v=JV4k4r7fgw8Ps.Suomen Poliisi koostuu joukosta hyvin rumia murhaaja rottia, mitkä ilmeisesti tottelevat ainoastaan jonkin noita akan välittämiä käskyjä itse paholaiselta, että tuo on sitten meikäläisen henkilökohtainen todistus, käytännön tapahtumista.
T.suomi?
Niin niin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps.Suomen Poliisi koostuu joukosta hyvin rumia murhaaja rottia, mitkä ilmeisesti tottelevat ainoastaan jonkin noita akan välittämiä käskyjä itse paholaiselta, että tuo on sitten meikäläisen henkilökohtainen todistus, käytännön tapahtumista.
T.suomi?
Niin niinMikäs juttu tää ny on ? 🤣
- Anonyymi
Niih miten mänöö?
- Anonyymi
Haniih
- Anonyymi
Kanat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361240
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad21465Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461- 21447