Hani minä täällä

Anonyymi-ap

Miten sinulla menee siellä lähellä? ❄️ :)

18

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Si och so

      Mietin huomisia syömisiä

      Siinä tärkeimmät

    • Anonyymi

      ikävöidessä, voisi lähtee kävelylle ... jos ei tuota loskaa tulis taivaan täydeltä 😒
      Voiskohan tänään pöllöillä?

      • Anonyymi

        Mulla on huomenna töitä, ääää en jaksa :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on huomenna töitä, ääää en jaksa :(

        joo, munkin parempi mennä nukkumaan vaan kun tuo työvuoro ... myöhemmin sitten joskus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo, munkin parempi mennä nukkumaan vaan kun tuo työvuoro ... myöhemmin sitten joskus

        ei olis muuten päässytkään ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei olis muuten päässytkään ...

        Vai olisiko päässyt, jos olisi ollut tiedossa. Voi tätä älyn määrää


    • Anonyymi

      Lähellä olisi, viereisessä kerrostalossa. Muttei kuitenkaan täällä. Hyvin menee, kiitos kysymästä, paitsi että ollaan aina eri aikoihin liikkeellä, se hieman tympäisee.

      • Anonyymi

        Vai niin. Pulujen syöttö kun alkaa vissiin jo ysiltä aamusella


    • Anonyymi

      Kävelylle pitäisi lähteä ja lumityötkin vielä tekemättä. Tuli otettua päiväunet töiden jälkeen ja ne vähän venähti... Väsymys vaivaa minua...

    • Hei. Olen ajelemassa kotiin päin. Hyvin menee. 🤗 Olit laskettelemassa?

    • Anonyymi

      Flunssa ei mee pois ja huoli sinusta :( mutta kohta nukkumaan ku huomenna töihin, ei tää tauti enää tartuntavaiheessa ole. Hyvää yötä.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä huolit, vaikka huolitkin, niin Isäsi on jättänyt meirän.
        Hän on mennyt paikkaan kuolleiden, huolehtimaan lapsista orvoista, turvaksi kaikista pienimpien
        https://m.youtube.com/watch?v=JV4k4r7fgw8

        kommentti sivusta, kannatisi vähän miettiä mitä tänne kirjoittelee kun joillain saattaa juurikin tuo asia olla lähimenneisyydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä huolit, vaikka huolitkin, niin Isäsi on jättänyt meirän.
        Hän on mennyt paikkaan kuolleiden, huolehtimaan lapsista orvoista, turvaksi kaikista pienimpien
        https://m.youtube.com/watch?v=JV4k4r7fgw8

        Ps.Suomen Poliisi koostuu joukosta hyvin rumia murhaaja rottia, mitkä ilmeisesti tottelevat ainoastaan jonkin noita akan välittämiä käskyjä itse paholaiselta, että tuo on sitten meikäläisen henkilökohtainen todistus, käytännön tapahtumista.
        T.suomi?

        Niin niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps.Suomen Poliisi koostuu joukosta hyvin rumia murhaaja rottia, mitkä ilmeisesti tottelevat ainoastaan jonkin noita akan välittämiä käskyjä itse paholaiselta, että tuo on sitten meikäläisen henkilökohtainen todistus, käytännön tapahtumista.
        T.suomi?

        Niin niin

        Mikäs juttu tää ny on ? 🤣


    • Anonyymi

      Niih miten mänöö?

    • Anonyymi

      Haniih

    • Anonyymi

      Kanat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      56
      2906
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      988
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      13
      987
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      844
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      95
      729
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      615
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      585
    Aihe