Hani minä täällä

Anonyymi-ap

Miten sinulla menee siellä lähellä? ❄️ :)

18

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Si och so

      Mietin huomisia syömisiä

      Siinä tärkeimmät

    • Anonyymi

      ikävöidessä, voisi lähtee kävelylle ... jos ei tuota loskaa tulis taivaan täydeltä 😒
      Voiskohan tänään pöllöillä?

      • Anonyymi

        Mulla on huomenna töitä, ääää en jaksa :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on huomenna töitä, ääää en jaksa :(

        joo, munkin parempi mennä nukkumaan vaan kun tuo työvuoro ... myöhemmin sitten joskus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo, munkin parempi mennä nukkumaan vaan kun tuo työvuoro ... myöhemmin sitten joskus

        ei olis muuten päässytkään ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei olis muuten päässytkään ...

        Vai olisiko päässyt, jos olisi ollut tiedossa. Voi tätä älyn määrää


    • Anonyymi

      Lähellä olisi, viereisessä kerrostalossa. Muttei kuitenkaan täällä. Hyvin menee, kiitos kysymästä, paitsi että ollaan aina eri aikoihin liikkeellä, se hieman tympäisee.

      • Anonyymi

        Vai niin. Pulujen syöttö kun alkaa vissiin jo ysiltä aamusella


    • Anonyymi

      Kävelylle pitäisi lähteä ja lumityötkin vielä tekemättä. Tuli otettua päiväunet töiden jälkeen ja ne vähän venähti... Väsymys vaivaa minua...

    • Hei. Olen ajelemassa kotiin päin. Hyvin menee. 🤗 Olit laskettelemassa?

    • Anonyymi

      Flunssa ei mee pois ja huoli sinusta :( mutta kohta nukkumaan ku huomenna töihin, ei tää tauti enää tartuntavaiheessa ole. Hyvää yötä.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä huolit, vaikka huolitkin, niin Isäsi on jättänyt meirän.
        Hän on mennyt paikkaan kuolleiden, huolehtimaan lapsista orvoista, turvaksi kaikista pienimpien
        https://m.youtube.com/watch?v=JV4k4r7fgw8

        kommentti sivusta, kannatisi vähän miettiä mitä tänne kirjoittelee kun joillain saattaa juurikin tuo asia olla lähimenneisyydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä huolit, vaikka huolitkin, niin Isäsi on jättänyt meirän.
        Hän on mennyt paikkaan kuolleiden, huolehtimaan lapsista orvoista, turvaksi kaikista pienimpien
        https://m.youtube.com/watch?v=JV4k4r7fgw8

        Ps.Suomen Poliisi koostuu joukosta hyvin rumia murhaaja rottia, mitkä ilmeisesti tottelevat ainoastaan jonkin noita akan välittämiä käskyjä itse paholaiselta, että tuo on sitten meikäläisen henkilökohtainen todistus, käytännön tapahtumista.
        T.suomi?

        Niin niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps.Suomen Poliisi koostuu joukosta hyvin rumia murhaaja rottia, mitkä ilmeisesti tottelevat ainoastaan jonkin noita akan välittämiä käskyjä itse paholaiselta, että tuo on sitten meikäläisen henkilökohtainen todistus, käytännön tapahtumista.
        T.suomi?

        Niin niin

        Mikäs juttu tää ny on ? 🤣


    • Anonyymi

      Niih miten mänöö?

    • Anonyymi

      Haniih

    • Anonyymi

      Kanat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      62
      1115
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      188
      909
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      43
      841
    6. 68
      757
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe