Suuseksiä nainen miehelle

Anonyymi-ap

Kuinka moni ja mikä ikäinen haluaisi suuseksiä 50 v naiselta?

54

1143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä 65v mies Hki

    • Anonyymi

      Varmaan aika moni ja minä 38v Mli

      • Anonyymi

        Pidät kai kalun imemisestä yleensäkin, mutta kiihottaako sinua vähän vanhempi nainen?
        T. Aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidät kai kalun imemisestä yleensäkin, mutta kiihottaako sinua vähän vanhempi nainen?
        T. Aloittaja.

        Kyllä kiihoittaa vanhempi nainen. Sehän se paras on. T:38v Mli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kiihoittaa vanhempi nainen. Sehän se paras on. T:38v Mli

        Olen huomannut, että tämä on yleinen ajatus.
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut, että tämä on yleinen ajatus.
        Ap

        Jos saa kysyä niin miksi kysyt? T38 Mli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos saa kysyä niin miksi kysyt? T38 Mli

        Jäin sinkuksi ja yhtäkkiä alkanut 3-kymppiset kiinnostua.
        Ilmeisesti nuorekkuuden ja kypsyyden yhdistelmä kiinnostaa joitakuita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäin sinkuksi ja yhtäkkiä alkanut 3-kymppiset kiinnostua.
        Ilmeisesti nuorekkuuden ja kypsyyden yhdistelmä kiinnostaa joitakuita.

        Itseäni viiskymppisissä kiehtoo tietynlainen kokemus ja varmuus. T:38v Mli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäni viiskymppisissä kiehtoo tietynlainen kokemus ja varmuus. T:38v Mli

        Sehän se monia kiehtoo. Siihen päälle rockia ja arkijärkeä sopivassa suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se monia kiehtoo. Siihen päälle rockia ja arkijärkeä sopivassa suhteessa.

        Niinpä. Nyt kyllä rupes tekemään mieli vähän vanhempaa. Mistähän sitä sais? T:38v Mli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Nyt kyllä rupes tekemään mieli vähän vanhempaa. Mistähän sitä sais? T:38v Mli

        Kannattaa hakeutua yleisötilaisuuksiin, kuten uudenvuoden juhliin. Ajoissa ja silmät kirkkaina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa hakeutua yleisötilaisuuksiin, kuten uudenvuoden juhliin. Ajoissa ja silmät kirkkaina.

        Kannattaa hakeutua niuvanniemeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa hakeutua niuvanniemeen

        Saatko sieltä bonusta mainostamisesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa hakeutua niuvanniemeen

        sielläkö sitä saa onko henk.koht. tietoo kans


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatko sieltä bonusta mainostamisesta?

        Vaikka en ottaisi sulta suihin sielläkään, hyi hitto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidät kai kalun imemisestä yleensäkin, mutta kiihottaako sinua vähän vanhempi nainen?
        T. Aloittaja.

        Vanhempi nainen on mahtava. Tykkään ,mitä vanhempi sen parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka en ottaisi sulta suihin sielläkään, hyi hitto.

        No en ole joutumassa sinne,ei sun tarvitsekkaan.Eiköhän siellä ole kaltaistasi seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole joutumassa sinne,ei sun tarvitsekkaan.Eiköhän siellä ole kaltaistasi seuraa.

        En usko, että siellä pidetään terveitä ihmisiä, eikä mun todellakaan tarvitse. Eikä sun tarvitse joutua, jos/kun olet siinä kunnossa että sinne meneminen oli pääsemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että siellä pidetään terveitä ihmisiä, eikä mun todellakaan tarvitse. Eikä sun tarvitse joutua, jos/kun olet siinä kunnossa että sinne meneminen oli pääsemistä.

        Eihän sulla oo siellä mitään hätää.Kyllä sä viihdyt kaltaistesi seurassa ja saat hyvää hoitoo.Pahasti sulla on hoitokesken kun pidät itseäsi terveenä.Etkä ymmärrä olevasi pöpilässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sulla oo siellä mitään hätää.Kyllä sä viihdyt kaltaistesi seurassa ja saat hyvää hoitoo.Pahasti sulla on hoitokesken kun pidät itseäsi terveenä.Etkä ymmärrä olevasi pöpilässä.

        Harva maksaa pöpilästä asuntolainaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva maksaa pöpilästä asuntolainaa.

        Kaikkee se vilkas mielikuvitus tekeekään.Seuraavaksi sä oot varmaan pääministeri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkee se vilkas mielikuvitus tekeekään.Seuraavaksi sä oot varmaan pääministeri.

        En mä viitsi, mun suvustani löytyy jo yksi... ja nyt, ryömi takaisin sinne hevoosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidät kai kalun imemisestä yleensäkin, mutta kiihottaako sinua vähän vanhempi nainen?
        T. Aloittaja.

        Totta kai kiinnostaa.


    • Kiinnostaako 19v neitsyt poika

      • Anonyymi

        Ei. Miehen pitää olla aikuinen.


    • Anonyymi

      Kyllä kiitos!
      M53

    • Anonyymi

      54v. 20cm kyllä kiitos.

    • Anonyymi

      No mitä kautta aloittajaa tavoittaa?

      • Anonyymi

        Heh, suun kautta... pidä silmät auki, niin ties vaikka törmäätkin häneen.


      • Anonyymi

        Hevon persreijässä trollaan niin kuin aina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hevon persreijässä trollaan niin kuin aina

        No terkkuja hevolle, että koittaa kestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, suun kautta... pidä silmät auki, niin ties vaikka törmäätkin häneen.

        jos pitää sepaluksen auki eikö sillon osu paremmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos pitää sepaluksen auki eikö sillon osu paremmin

        Kyllä, silmä se sieltäkin katsoo.


    • Anonyymi

      oikeen ikänen taitoa varmaan löytyis

      • Anonyymi

        Kielitaitoani kehuttiin jo ammoin. Tuskin se on siitä ruostunut, mitä nyt ollut viime aikoina käyttämättä.


    • KAIKKI😛😛💦💦

      • Anonyymi

        Taisi jo ajatuskin pistää nesteet liikkeelle?


    • Anonyymi

      Tuntuisi hyvälle lunnon suuseksi. Olen 54v mies oulunseudulta

      • Anonyymi

        Maistuisi sen antaminenkin, mutta en ole Oulun seudulla päinkään. Ikävä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maistuisi sen antaminenkin, mutta en ole Oulun seudulla päinkään. Ikävä kyllä.

        Tykkäätkö muuten tyydyttää itseäsi niin että nainen katselee?
        Ap


      • Anonyymi

        Sinulta ei kysytty, kauhastasi on jo kahvakin kulunut.


      • Anonyymi

        Tulkitsin aluksi, että luonnon suuseksi ja mieleen tuli puu, jonka onkalo muistuttaa suuta😂


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Kyllä kelpaa ikämiehelle 58 v kun aamuseisokkia pukkaa ja tinderissä ainakaan ikäiseni ole seksuaalinen,,,tai sitä mitenkään korostamatta mutta vielä lähtee....

      • Anonyymi

        Hönö kuka susta olis edes kiinnostunut.Niuvanniemestä laitat tuota samaa kommettias.Ja olet vielä viestistäsi päätellen eunukkikin.Tuon sä tiedät vain itsestäsi.


      • Anonyymi

        Mikä ihmeen ikämies... ei 58 v ole vanha.


    • Kyllä vain, voin sanoa että 50 naisen kanssa seksi on parasta. Edellinen pitkäaikainen seksikumppani oli tällainen, joka rakasti imeä nuoremman miehen kalua ja niellä spermoja. Suorastaan vaati tavatessamme, että pääsee imemään. Kaivoi ronskisti kalun housuistani ja alkoi imuttamaan, kielikin oli hyvin vilkas ja utelias, eksyi sellaisiin paikkoihin mistä nuoremmat estoiset naiset kieltäytyvät. Parasta suuseksiä mitä olen ikinä saanut, voi kuinka kaipaankaan tuollaisia hetkiä.

      Missähän olet, sinä yksisarvinen, 50 rivo ja estoton nainen pks, joka janoat uteliaana salaista nautintosuhdetta varattuun 40v mieheen. Vakituista tuttavuutta, luotettavasti ilman draamaa. Tahtoisin kovin tutustua sinuun ……

      • Anonyymi

        Heh, kenellä nyt on se yksi sarvi?
        Varattuihin en minä ap tahdo sekaantua.


    • Anonyymi

      Haluaa 60 vuotis

      • Anonyymi

        Eli gallupin summa summarum: 50-vuotiaana nainen on kovaa kamaa.
        Keskustelu aiheesta on päätynyt.
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli gallupin summa summarum: 50-vuotiaana nainen on kovaa kamaa.
        Keskustelu aiheesta on päätynyt.
        Ap

        Eihän o


    • Anonyymi

      Kukapa ei haluaisi. Ainakin Vantaalla sopisi moinen menettely.

    • Anonyymi

      Olen 41v mies ja minulle on salasuhde työpaikalla 60+ naisen kanssa. Aivan upeaa seksiä on hänen kanssaan ja hänelle maistuu niin suihinotto kuin anaalikin. Eletään molemmat tahoillamme suht seksittömissä liitoissa. Hänen miehensä on lähemmäs 70v, eikä enää innostu seksihommista, minun vaimoni on reilu 20v "edustusvaimo", joka räplää luurian kaikki illat ja ollessani töissä päivisin luultavasti katsoo pornoa ja sormettaa.

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe