Hieman hymyilyttää

Anonyymi-ap

Katson lätkää..tuli mieleen se kun "sanoit", ja kaikki oli ihanasti, ettei junnu kiekko jaksa kiinnostaa😊. Nytkin Lampinen venyy tuolla huippu suorituksiin..katotkohan nyt..😅😝

8

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naiselle?

• Anonyymi

Miehelle

• Anonyymi

Olen minä noita kisoja seurannut. Mutta kun kotona on kaikenlaista muutakin puuhaa aina, niin välillä menee lähinnä telkkarin kuunteluksi.
      Ja vaikka nuo kisat pelattaisiin täällä, niin paikan päälle en todellakaan lähtisi lipunhintaa maksamaan. Kotona on muutenkin paljon rennompaa, kuin jossain väentungoksessa.

Mutta se fanittamasi tämän kylän "harrastelijapuulaakiporukka" hävisi taas kuin akat. Luuserit.

• Anonyymi

Kyllä kai tässä kohta pitää nukkumaan ruveta, niin jaksaa aamulla 5:00 herätä seuraamaan sitä Markkasen joukkueen korismatsia Neloselta.

Sen lisäksi huomenna tulee ilmaiskanavilta vielä Valioliigasta Manchester City - Everton klo 17:00 alkaen Subilla ja iltamyöhällä vielä se poikien jääkendo-ottelu Vitosella.

Eipä siinä paljon uuttavuotta ennätä vastaanottamaankaan. Sitä paitsi ihan paskaa keliä muutenkin luvannut. Tiet pehmenee ja sohjoa joka paikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kai tässä kohta pitää nukkumaan ruveta, niin jaksaa aamulla 5:00 herätä seuraamaan sitä Markkasen joukkueen korismatsia Neloselta.

Sen lisäksi huomenna tulee ilmaiskanavilta vielä Valioliigasta Manchester City - Everton klo 17:00 alkaen Subilla ja iltamyöhällä vielä se poikien jääkendo-ottelu Vitosella.

Eipä siinä paljon uuttavuotta ennätä vastaanottamaankaan. Sitä paitsi ihan paskaa keliä muutenkin luvannut. Tiet pehmenee ja sohjoa joka paikassa.

Aloitukseen liittyen vielä sen verran, että varsinaisesti en junnukiekosta ole "sanonut" mitään, mutta tänne kyllä olen joskus kirjoitellut siihen tyyliin jotain, ettei joku alasarjatason harrastelijatason puuhastelijoiden höntsäily kiinnosta pätkääkään.

Tarkoitan siis esim. entistä ykkösdivisioonaa, jolle nykyään on annettu olevinaan "hienompi" nimi. Mutta minua ei nimellä hämätä. Ykkösdivari on ykkösdivari, vaikka voissa paistaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

NHL-matsikin tulee näköjään kakkoselta osittain samaan aikaan sen Suomen pelin kanssa. Lähetys alkaa klo 22:05.

• Anonyymi

Vltava?

• Anonyymi

Miten joku Tsekin pisin joki tai Helsingissä sijaitseva tsekkiläinen ravintola liittyy tähän mitenkään?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      310
      2354
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      29
      1975
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      206
      725
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      296
      678
    5. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      38
      667
    6. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      645
    7. Mitä eläintä kaivattusi

muistuttaa? 💬
      Ikävä
      42
      614
    Aihe