Lahjakasta unohtamista vuodesta 2010. eikun vuodesta 2017.

Anonyymi-ap

Koska olet lahjakas unohtamaan, niin muistellaanpas että kenenkäs se oli sitten se Thaimaan passi passini kanssa kun oli kaksi rokotustodistusta joista toinen oli naisen ja toinen miehen?
-Koska olet feikki, niin tarkennetaan muistelmia.
-Ei osoita avioliittoa, ei lapsia, ei eedeniä.

Muistellaan myös sitä että vaimoni etunimi näkyi pankkikirjassamme ja passini samassa kuvassa.
-Charitan kanssa yhteinen pankkitili ei osoita avioliittoa, ei lapsia, ei eedeniä.

Muistellaan myös että esittelin lastentarvikkeista kuitin jossa oli mukana majanrakennustarvikkeita. Vajaat 600 euroa.
-Ei osoita omia lapsia, ei eedeniä.
-Haaveilluusiomaja valokuvauskiellossa, kuten haaveilluusioeedenkin.

Muistellaan lukuisia kuvia. Perhekuvia en enempää laita ennenkuin esittelet olemassaolosi Thaimaassa. Puutarhassamme ei ole mitään ihmeellistä.
-Feikkiperhekuvista ei ilmene avioliitto eikä ne ole ollut eedenistä koskaan, sekä vuosikymmen väärä naisen vaihtuen.
-Puurtarhakuvaa ei ole ellei nyt kirsikka ole sellainen.

Minun sekä vaimoni passit olivat kuvassa Ducatin satulassa Buriramin immigrationin edessä.
-Passinkansia on siellä sun täällä ja kattiloitakin kun fotosopin hallitsee.

Jokaiselta Chiang Main reissulta olen laittanut kuvia myös. Yhdessä kuvassa vaimo ja tytär Chiang Main kyltin alla, kuten toivoit.
-Kuvassa ei ole vaimo.

Farangin ja thaimaalaisen tabien baanit useassa kuvassa passini ja ID- korttini kanssa.
-Ei osoita eedeniä.

Oletko ajatellut että kenen nuo kaikki on, jos ei minun ja vaimon? Jonkun muun ja vaimon vai? Sinun vuoksesiko? Muuttaisinko maalle yksin vieraiden maalle vuokralle ja rakentaisin ison talon itselleni?
-Kysymykset identtiset klooni TT:n kanssa.
-Iso talo valokuvaamatta.

Kävisinkö itseäni varten kielikoulut? Itsellekö majat rakennan? Yksin pyörin kasvimaalla?
-Narsisti tekee paljon itsensä vuoksi, rakentaa jopa haaveilluusiomajan itselleen, jonka terassille ei korealaiset kakarat Isän kanssa koskaan päädy valokuvaan.
-Yksin pyörit paljon myös tietokoneesi kanssa, eikä ole ainuttakaan kuvaa kasvimaalla pyörimisestäsi.

Onko minulla joku salainen kaveri Nangrongissa, joka vain minuuttien viiveellä laittelee kaikenlaista jotta voimme yhdessä härnätä sinua?
-Ammattifeikillä on monta toimintatapaa.

Se kuinka sekaisin, kujalla ja feikki sinä olet, niin älä kuvittele että kukaan toinen tekisi moista aikansa kuluksi tuollaisen megaidiootin vuoksi.
-Teet aika paljon aikasi kuluksi tällä palstalla, arvelen kirjoitustesi metrimäärän olevan yhteenlaskettuna pidempi kuin villalankakerä ja ajallisesti samaa luokkaa kuin elämäsi todelliset liikuntatunnit.

2010

Olet vedonlyöntisi itse oma-aloitteisesti esittänyt ja selittelysi on mitä edellä voi lukea, paljon vihjailukuvia.
Yksi ainut kuva johon et kykene, ratkaisisi asian.
Perhe seisomaan kasvot peittämättä kuten aiemminkin, altaan reunalle, taustalla koko amme ja tolppatalo, jonka vierellä parkissa avomeba, räps räps aijaten.
Se on pääsylippusi hoitamaan vedonlyöntisi päätökseen, ei mikään muu.
Olen sanonut, et kykene koska olet feikki ja mainitsemasi valokuvaotteet aiheuttaa ainoastaan hymyilyä, joten jatka Flösö turhanpäiväistä omanapanarssuiluas, kyllä se mulle sopii.
Kielenkäytölläsi, käyttäytymiselläsi, ja etovalla olemuksellasi olet aivan itse itsesi tatamiin taputellut, sekä osoittanut olevasi vain huomion tarpeessa oleva pikkusieluinen hukkapala, joka elää haaveilluusioelämää jopa itse uskoen omiin satuihisi.
Surkeinta että tarkoituksesi pönkittämiseksi sulla on vielä peppusen lipittäjät ja nostatat egoasi kaavamaisesti kirjoituksissasi a. Sinä olet. b. Minä Olen. c. Minulla on. d. Sinulla ei ole. e. Minä olen kokenut. f. Sinä et ole kokenut. g. Minulla oli yksi kaveri joka …. h. Nyt lähden tekemään sitä ja tätä.

Niin ja yksi idioottimaisimmista on tapasi “Minä olen sanonut” ja Minä olen lukuisia kertoja selvittänyt” mutta jatkat aina vaan ja taas kirjoituksissasi “Sihteeristä” Savolaisittain yhdistelemällä ja keksimällä yhtä sun toista naamailua kirjoitustesi perustaksi.
Pelkästään se osoittaa, että et ole missään tapauksessa ns. Selkeästi ajatteleva ihminen.
Koska olet lahjakas unohtamaan … Kiitos samoin Flösö 2010.

‘*’

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja että ei lahjakkaasti unohtuisi, niin seuraavasta on syytä muistuttaa:

      Minä olen kaikessa parempi kuin sinä.

      Minä olen varmuudella komeampi 👦,
      vahvempi 🏋🏋,
      nopeampi 🏃,
      varakkaampi 💰💲,
      sosiaalisempi ⚰⚰,
      fiksumpi 🐵🐒💻💻📚📉🔫,
      seurallisempi 🍻,
      mukavampi, hauskempi 😀😁😂😃😄😅😆😉😊,
      sanavalmiimpi 👹👿😈👺 ja
      minulla on enemmän kavereita, ystäviä 💻💻💻⤵⤵⤵🐶🐰🐇🍸🍹🍺🍸
      minulla on paremmat naiset 👙👠💰💰,
      fiksummat ja kauniimmat lapset 👳💃🎅🐒,
      paremmat ja kalliimmat kulkuneuvot 🚘🏍 ja
      ennen kaikkea minulla on elämä 👙👠🍺💻💻💻.

      '*'

    • Anonyymi

      Sensein uudenvuodenrieha palstalla alkanut. Onko nakkeja hommattu Paraisten Nesteen K-Marketista ja pernasalaattia?

      • Anonyymi

        Joo viitaten tuohon TyttöNeitisen letkautukseen että muistellaanpas, niin olisi hyvä näin vuoden vaihtuessa muistella erinäisiä vuosilukuja.

        Asia kun on niin, että jos viitsisi tehdä vuosilukulistauksen Tättärään selitelmistä, mitä minäkin vuotena on tehnyt, koska kukin on syntynyt, milloin ihokosketukset alkoi ja päättyi, minä vuosina liippas lattioita ja vuodet jolloin opiskeli teknikoksi, ym. ym. ja jne, niin huuhaa, elämänkerrat heittää kuperkeikkaa.

        '*'


      • Anonyymi

        Numerotollolla on pakkomielle numeroista. Numerot 3 ja 8 ovat suosikkejaan.

        -8000 euron kuukausipalkka
        -8000 kirjaa kirjahyllyssä
        -8000 lentotuntia koelentäjänä
        -3 kerroksinen talo (molemmilla pasasilla)
        -3 patenttia Suomessa
        -3 myymälää pohjois-thaimaassa vaimon veljillä
        -3 konserniravintolaa Chiang Maissa vaimon veljillä
        -3 moottoripyörää (molemmilla pasasilla)

        Kummallakin Pasasella oli komiat kukkatarhat jotka katosivat samaan aikaan. Kookospuisto paljastui kesantopelloksi. Sansiri ei rakentanutkaan Pasasen taloa vaan sekin oli vuokratalo ja allasta siinä ei koskan ollut, vaikka Pasanen siitäkin sadun väänsi.
        Kummankin Pasasen kaikki sijoitusasunnot ovat kadonneet, kuin myös kummankin Pasasen V12 moottoreilla varustetut harrasteajoneuvot.

        Mitä on jäljellä Pasasen tarinoista? Avioliittopussi maistraatista, jippo kaukoputki, hindunorsu, vuokrahuone, tyhjät taskut ja kuksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numerotollolla on pakkomielle numeroista. Numerot 3 ja 8 ovat suosikkejaan.

        -8000 euron kuukausipalkka
        -8000 kirjaa kirjahyllyssä
        -8000 lentotuntia koelentäjänä
        -3 kerroksinen talo (molemmilla pasasilla)
        -3 patenttia Suomessa
        -3 myymälää pohjois-thaimaassa vaimon veljillä
        -3 konserniravintolaa Chiang Maissa vaimon veljillä
        -3 moottoripyörää (molemmilla pasasilla)

        Kummallakin Pasasella oli komiat kukkatarhat jotka katosivat samaan aikaan. Kookospuisto paljastui kesantopelloksi. Sansiri ei rakentanutkaan Pasasen taloa vaan sekin oli vuokratalo ja allasta siinä ei koskan ollut, vaikka Pasanen siitäkin sadun väänsi.
        Kummankin Pasasen kaikki sijoitusasunnot ovat kadonneet, kuin myös kummankin Pasasen V12 moottoreilla varustetut harrasteajoneuvot.

        Mitä on jäljellä Pasasen tarinoista? Avioliittopussi maistraatista, jippo kaukoputki, hindunorsu, vuokrahuone, tyhjät taskut ja kuksa.

        Yritä tehdä peukaloinen elämällesi jotain sinulla on kertomasi mukaan kaksi alaikäistä kerrottu että korealaisen näköisiä, tämä ei ole oikea paikka sinulle, olisko käki muninut pesään.-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä tehdä peukaloinen elämällesi jotain sinulla on kertomasi mukaan kaksi alaikäistä kerrottu että korealaisen näköisiä, tämä ei ole oikea paikka sinulle, olisko käki muninut pesään.-

        Mukavaa yhdistellä monta kirjoittajaa, niin saa mielestänsä tekstiä, vai mitä peukaloinen, kun vielä laittaa reilusti mielikuvitusta mukaan.


      • Anonyymi

        Alan uskomaan vakaasti että sä 2010 oot kasvattanut hauikses pillereillä, ja päädyn siihen perusteella, että kun minä kirjoitan sulle, niin sinä alkaat bablaan huan suuntaan, ei sulla lanttu todellakaan oo ihan selkeessä kunnossa.

        '*'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä tehdä peukaloinen elämällesi jotain sinulla on kertomasi mukaan kaksi alaikäistä kerrottu että korealaisen näköisiä, tämä ei ole oikea paikka sinulle, olisko käki muninut pesään.-

        Tolla idiootilla ei oo lapsia, ei vaimoo, se on juuri sitä mitä väittää muiden olevan.
        Täysin tärähtäny Sbuge.

        '*'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alan uskomaan vakaasti että sä 2010 oot kasvattanut hauikses pillereillä, ja päädyn siihen perusteella, että kun minä kirjoitan sulle, niin sinä alkaat bablaan huan suuntaan, ei sulla lanttu todellakaan oo ihan selkeessä kunnossa.

        '*'

        Miksi vastailet aina numban puolesta kun numbasta puhutaan? Anna hänen vastata itse jos kerran olet eri henkilö.

        Oletko käynyt jonkun numbatieteen kurssin kun tiedät hänen asiat paremmin kuin omasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vastailet aina numban puolesta kun numbasta puhutaan? Anna hänen vastata itse jos kerran olet eri henkilö.

        Oletko käynyt jonkun numbatieteen kurssin kun tiedät hänen asiat paremmin kuin omasi?

        onko kysely ikä resulla.....? Näkee kai sen hullukin kuka on sivun ainoa lento kapteeni tikka kosken lennostosta ja ketkä ei ole....? Peukaluisen cloonit ei lennä kuin illuusioissaan, mutta Numba lentää kuin parvi tiiroja ihan milloin haluaa sillä hän saa ilmaset liput koska on entinen finnairin lento kapteeni finnairilla. Kerran Numba lensi tikka koskella hydro kopterilla omissa korkeuksissaan ja sitten se sika oli kurvannut meidän retki viltin yli ja mummun tekemä vispilä vatkuli marja sose oli levinnyt pitkin kiito rataa.... lienee turhaa erikseen mainita että meinasin tulla hulluksi...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe