Näin se vain on.
Aina miehiä kyydissä matkalla kuminyrkkiostoksille.
Älykkyyys alle 80pistettä.
Pitäkää hauskaa moikka.
Miehet pitävät skodasta
8
177
Vastaukset 8
- Anonyymi
Ilmankos paikallisen sex shopin edessä onkin aina farkku-Skodia jonoksi asti. Takaloosterit on pullollaan kaiken maailman rojua vaseliinista likaisiin täkkeihin ja öljykanistereista käytettyihin spärdäreihin tai naisten peruukkeja ja alusasuja.
- Anonyymi
Moni transuttelija onkin skodisti
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17685976H
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Toyotamiestä taas ahdistaa pahasti.
- Anonyymi
Onko Tojota ihan oikeasti joku fetissi teille skodahomoille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Tojota ihan oikeasti joku fetissi teille skodahomoille?
Antero hipsi pusikossa ..kaljaloota kainalossa,.. kuuli kummaa rapinaa, Tero hieroi Toyotaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antero hipsi pusikossa ..kaljaloota kainalossa,.. kuuli kummaa rapinaa, Tero hieroi Toyotaa.
Kyllä, fetissi se näyttää olevan, kiva kun todistit.
- Anonyymi
Minä pidän miehistä ja ajan Super Beellä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2661080Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "224849- 98831
- 72722
- 62697
- 100614
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2531Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509