Näin se vain on.
Aina miehiä kyydissä matkalla kuminyrkkiostoksille.
Älykkyyys alle 80pistettä.
Pitäkää hauskaa moikka.
Miehet pitävät skodasta
8
84
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmankos paikallisen sex shopin edessä onkin aina farkku-Skodia jonoksi asti. Takaloosterit on pullollaan kaiken maailman rojua vaseliinista likaisiin täkkeihin ja öljykanistereista käytettyihin spärdäreihin tai naisten peruukkeja ja alusasuja.
- Anonyymi
Moni transuttelija onkin skodisti
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17685976H
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Toyotamiestä taas ahdistaa pahasti.
- Anonyymi
Onko Tojota ihan oikeasti joku fetissi teille skodahomoille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Tojota ihan oikeasti joku fetissi teille skodahomoille?
Antero hipsi pusikossa ..kaljaloota kainalossa,.. kuuli kummaa rapinaa, Tero hieroi Toyotaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antero hipsi pusikossa ..kaljaloota kainalossa,.. kuuli kummaa rapinaa, Tero hieroi Toyotaa.
Kyllä, fetissi se näyttää olevan, kiva kun todistit.
- Anonyymi
Minä pidän miehistä ja ajan Super Beellä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....528701Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3026560Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995887- 1523780
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283183Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.583077- 1501786
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171736- 321428
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191176