On ollut tänä vuonna Lontoosta ja Kanadasta mies kokelas ja ainakin neljä suomalaista mies ehdokasta hänellä ollut eron jälkeen Stefanista .
Sofia B. Löytääkö miehen tänä vuonna, vai johtuuko tyytymään vain kerta kakkuihin ?
10
57
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla eilisen lupaus ja tämän päivän tapaus tää nainen, ei miestä rikasta saada yksistään silikoonitissit ja persettä heiluttamalla. Täytyy olla ammatti ja edes alkeellinen jonkinlainen sivistys taso edes naisella olemassa.
- Anonyymi
Kyllä mulkkua varmasti saa käyttöönsä, on eri asia kuitenkin vakio suhteesta ja sen löytämisestä ainakaan Suomesta .
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17686064G
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Veikkaisin että Ranea odottaa vapautuvaksi. Tuo että muutti Ranen siskon asuntoon ja senjälkeen Rane perui valituksensa tuomiosta Sofian pahoinpitelystä, kertoo jo omaa kieltään. Sofian ei näin tarvitse mennä uudelleen oikeuteen puhumaan epätotuuksia. Ja Rane niin kovasti toi esille että ei ole Sofian kanssa mitään että melkein laittoi epäilyttämään. Kai Stefukin jotain tiesi kun raivokohtauksen sai kun Sofia muutti Ranen siskon asuntoon.
- Anonyymi
Ja vielä jatkan että olisivat niin kaksi toisilleen sopiva pari että onnea toivottaisin jos yhteen menisivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä jatkan että olisivat niin kaksi toisilleen sopiva pari että onnea toivottaisin jos yhteen menisivät.
Sofian elämän rakkaus oli Niko Ranta -Aho ja sielun kaveri ,niinkuin Seiskan kannessa sitä julisti. Itkeä volotti ja katsoi ikkunasta sisälle Espanjassa missä asui Nikon kanssa.Ei koskaan rakastanut Stefania, vaan halusi rahaa ja matkoja salaa, kun Niko oli vankilassa.
- Anonyymi
Missä Luke ja missä miljonääri suvun perillinen on, joko molemmat heivasi Sofian pois elämästään ?
- Anonyymi
Miehet saivat mitä halusivat ?!!
- Anonyymi
Varmaankin on Sofian tyydyttävä parinkympin kirppis laukkuun,kun ei ole
kukaan ostamassa hänelle uutta 8000 maksavaa luis vuittonia,
Ei seiskalehtikään lähde sponsoroimaan.- Anonyymi
Kun Sofia oli vankilassa oli miettinyt ettei arvo laukut ja luksus enää merkitse hänelle mitään. No meni Stefanin kans sänkyyn ja päätti muuttaa mielensä, kun on nyt taas uusi mies maksajan paikalla sillä 🤣👏.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351816Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn581439Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot361345Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1561285Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok681199Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81191Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti19819- 57790
Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?12772Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee13726