Kuoleva lintu sylissäni

Anonyymi-ap

Mitähän voisi tarkoittaa kun näin unessani muutaman ison ja todella värikkään linnun. Varmaankin kokoa flamingo, mutta enemmän tuuheampaa höyhentä kaulassakin. Sinistä ja liilaa oli ainakin höyhenissä. Kun linnun pää oli tietyssä asennossa, näytti sen pää hieman biisonilta, mutta kun suoristi päänsä niin näytti ihan linnun päältä, ehkä vähän kotkamainen pää. Mutta selvästikkään tämä ei ole mikään oikeasti luonnossa elelevä lintu. Tuli fiilis että ovat todella arkoja ja uniikkeja lintuja. Onnistuin kuitenkin lähestymään yhtä lintua ja yhtäkkiä se oli kuolemaisillaan, mutta kunhan vain laulaisin, niin pysyisi lintu hengissä. Mulla on aivan kauhea lauluääni mutta lauloin ja pysyi lintu hengissä. No yhtäkkiä lintu on sille tarkoitetussa pesässä. Ja sitten joku tuli sanomaan mulle että se pitää ampua koska et voi kiintyä siihen ja mennä sen kanssa parisuhteeseen. No sanoin että enhän minä nyt suhteeseen linnun kanssa mene. Mutta muistaakseni lintu tapettiin ja olin surun murtama. Meinaakohan tämä uni jotain?

3

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No tulee mieleen sanonta outo lintu. Onko se joku elementti sinussa, jonka kanssa tavallaan olet löytämässä saman sävelen ja se asettuu pesäänsä mutta sitten tuo ympäristön paine haluaa ampua sen koska se ei ole normaali (parisuhde). Voi olla joku vähän oudompi ideakin mikä ei resonoi ympäristön kanssa mutta sinä sen kanssa.

• Anonyymi

Hmm joo. Oon eronnut puoli vuotta sitten koska mies pisti mua alas, valehteli ja petti. Ennen tota unta sanoin että nyt sun on päästettävä vaan mut menemään, et muhun tulee sattuu jatkettiin yhdessä tai ej, mut yhdessä en vaan pysty jatkaa sen kanssa. Kauheesti on kinunnu et jatkettaisiin yhdessä ja monesti oon sanonu ei, en tiiä ymmärsikö vieläkään, todella raskasta. Itse olin hänelle todella hyvä ja yritin tehä kaikkeni et hänellä on hyvä olla, sydänsuruja sain vaan takasin :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      8989
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2689
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      29
      2481
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      56
      2469
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1865
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1743
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      46
      1285
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1197
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1146
    Aihe