VapeRoom kauppa

Onko toi vapeRoom millainen paikka otaa vapeja kun siitä ei hirveesti puhuta mutta ihan hyvältä vaikuttaa netissä???
41225
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Hyvin jees ainakin Tampereella

Äänestä

Saako sieltä kertakäyttöisiä vapeja

Äänestä

Mä en ole noita vapeja kokeillut edes, mutta olen asioinut Turun Vaperoomissa nikotiinipussiostoksilla muutaman kerran, tänään viimeksi, ja olen itse ollut aika tyytyväinen asiakaskokemuksiin.
Pari purkkia tosin on ollut näitä parasta ennen-päiväyksen ohittaneita, eli sen verran kuivuneita, ettei niitä ole viitsinyt käyttää, mistä nyt miinusta liikkeelle.
Mutta kuten nimenkin perusteella voi olettaa, vapet taitavat olla ko ketjun ykkösartikkeli, ja niiden suhteen on varmasti parhaimmasta päästä, mistä vapeja kannattaa ostaa.
Ja Turun Vaperoom ainakin on liikkeenä miellyttävä. Todella siisti ja henkilökunta mukavaa.

Äänestä

Nikotiinipussien tiimoilta ainakin tuntuu olevan vähän venkulointia tai jotain.
Itse olen muutaman kerran käynyt sieltä ostamassa pusseja ja parilla viimeisellä kerralla ainakin hintaa on ollut liikaa. Keveemmällä ostin muistaakseni 4 purkkia pusseja ja kotona huomasin vadta katsoa kuitin tarkemmin ja hinta oli otettu viudestä purkista. Ja nyt viimeksi kävin ostamassa 2prk, ihan sillä kun pussikauppa on lopettanut toimintansa, niin noille 2 purkille tuli hintaa 15,80€, eli 7,90€/prk. Purkkien etiketissä taas konpurkkien hinnaksi oli merkitty 5,95€. Käsittääkseni purkit täytyisi muydä sillä hinnalla, mikä purkkiin on merkitty. Siinäkin tapauksessa, vaikka verotuksesta johtuvia hinnankorotuksia olisi tullut sen jälkeen, kun purkit ovat saapuneet kauppaan. Ja nuo verotuksesta johtuvat kertakorotukset muutenkin ovat olleet joitakin kymmeniä senttejä. Eli tuollainen noin kahden euron purkkikohtainen hintalisä on pelkästään rosvoamista. Varsinkin kun sitä tehdään noin kuten vaperoom näyttää tekevän, ilmoittamatta asiakkaalle

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Onko toi vapeRoom millainen paikka otaa vapeja kun siitä ei hirveesti puhuta mutta ihan hyvältä vaikuttaa netissä???

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu