Maa- ja metsätilan ainoana perillisenä ja entisenä lehkana ymmärrän miksi Tuusniemen tubettajat pyörivät vielä yli 50 vuotiaina oman napansa ympärillä.
Itse onnekseni huomasin itsekyyteni jo alle 15 vuotiaana jalkapallokentällä.
En ollutkaan se isonapa jonka ympärillä kaikki pyörii, vaan olin yksi meistä.
Itsekkäät ja itsekeskeiset tubettajat
10
231
Vastaukset
- Anonyymi
Nämä edustaa itsekästä, kotipihan tallaajia, saitaa, ahnetta, mulle mulle, mtk ihmisryhmää. - Häikäilemättömästi, teeskennellen työkyvyttömyys eläke, ja myyvät karmeat pipot ja mukit pyyhkeet ylihintaan tyhmille.
Rahaa tulee kela eläkkeistä ja metsätilasta, on asunnot, kesämökit liikaa koneita, laitteita työkaluja. Saastuttavat turhaan, töpeksivät polttoöljyä polttaen ja ilman asiaa olevaa tyhjäkäynti tube saastetta levittäen, jne.
- Ja silti reikäpaita päällä köyhää esittää ja anelee tyhmiltä lissää tavaraa, armonpaloja!! - mitä vuan kunhan ilimaseksi suapi.... - Ahneus ja saituus on huipussaan.- Anonyymi
Tuskin sun loisen tasolla lähelläkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin sun loisen tasolla lähelläkään.
Tais osua totuuden kuuleminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais osua totuuden kuuleminen.
Varmasti osui on tuo pelikenttien tollo niin syvällä suossaan.
- Anonyymi
Yksin huomasit pallokentällä olevasi yksi meistä. Sen kaikki ovat huomanneet.
- Anonyymi
"Yksin huomasit pallokentällä olevasi yksi meistä. Sen kaikki ovat huomanneet."
Huomasin siellä jalkapallokentällä, että olen siinä joukkueessa ainoa leuhka, samanlainen kuin ne pelikentän laidalla mopoillaan päämäärättömästi paskarinkiä kiertäneet minä minä leuhkat.
Minulla oli mahdollisuus valita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Yksin huomasit pallokentällä olevasi yksi meistä. Sen kaikki ovat huomanneet."
Huomasin siellä jalkapallokentällä, että olen siinä joukkueessa ainoa leuhka, samanlainen kuin ne pelikentän laidalla mopoillaan päämäärättömästi paskarinkiä kiertäneet minä minä leuhkat.
Minulla oli mahdollisuus valita.Tämä oli totuudenmukainen analyysi.
- Anonyymi
Omistus on kivaa,kylläisyys on kiva tunne.
- Anonyymi
Mukava omistaa kaikki hampaat omassa suussaan. Mehtätontun uusi siivooja Kosulassa näkee ainoastaan märkiä päiväunia omista hampaista.
- Anonyymi
Laita kuva spurgu. Ei ne tekaris ole kuin suussa sulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368