Savonlinnassa-

Anonyymi-ap

keskustapuolueen ydinalueella maksoi sähkö viime kuussa (marraskuu 2022). 80 cnt/kWh. Lumme-energia 49 cnt/kWh. Sähkön siirto Järvi-Suomen energia 31 cnt/kWh. On vissiin alettava pakkaamaan tavaroita ja lädettävä etelään.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ymmärrä mitä selität noilla 80 ja 49 sentin hinnoilla? Kai sulla on vain yksi hinta?

      • Anonyymi

        Kenelläkään ei ole vain yhtä hintaa.
        On hinta sähkön siirrosta ja toinen hinta sähköenergiasta,
        Molemmat täällä täysin käsittämättömiä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelläkään ei ole vain yhtä hintaa.
        On hinta sähkön siirrosta ja toinen hinta sähköenergiasta,
        Molemmat täällä täysin käsittämättömiä...

        Joo, mutta aloittaja kertoo kolme hintaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta aloittaja kertoo kolme hintaa

        Et sitten osaa laskea 49 31?


    • Anonyymi

      Oli miten oli, mutta törkeitä on hinnat. Jos tulevaisuudessa rahat, eläkkeet, ei riitä kuin sähkölaskuun niin jotain on tehtävä. Muutettava lämpimiin maihin, joissa ei tarvitse lämmittää vettä ja asuntoa kalliilla sähköllä.
      Nämä pörssisähkö huijarit käärii kermat päältä kun hölmöt luulee saavansa yöllä halpaa sähköä. Kun näitä hölmöjä on tarpeeksi niin yösähkökin maksaa lähes saman kuin päivällä.
      Suomen kansalaiset tapetaan kalliilla sähkömaksuilla ja syytetään sotaa. Voitaisiin tehdä niin kuin Virossa ja laittaa hintakatto. Jolloin jäisivät nämä huijarit pois vetämästä välistä. Kun on varaa laittaa aseisiin Ukrainaan, niin yhtä hyvää sodanvastaista työtä on tukea omia kansalaisia. Tai täällä ei kohta ole kansalaisia, puolustamassa tätä kallista maatamme.

      • Anonyymi

        Ukrainassa ihmisiä kokonaan sähköttä ja Ukrainassa ihmisiä tapetaan.
        Suomessakin sähköhinnat järkyttävän korkealla, mutta meillä on sentäs rauha ja valmius auttaa vieläkin paljon kauheimmissa oloissa kärsiviä ihmisiä ja Ukrainaa saamaan sadistisen Putinin tappajat pois Ukrainasta.
        Hyvää uutta vuotta!


    • Anonyymi

      Kaikista pahhudesta hualimati Herra Pekka ja Herra Ptkä toivottaa Hyvää Uutta vuotta 2023.

    • Anonyymi

      Just, ollaan onnellisia ja kiitollisia, että meillä ei räjähtele kuin ilotulituspommit.
      Kaikille savonlinnalaisille hyvää tulevaa vuotta!

      • Anonyymi

        Hyvää uutta vuotta myös. Ikävä kyllä, Savonlinnan uudet vuodet eivät tuo valoa ikkunaan. Hullummaksi ja huonommaksi vaan menee.


    • Anonyymi

      Alkaakin kuulostaa jo paljon mukavammalta. Eiköhän jatketa samaan malliin ensin vuonna.
      Kannustavaa kaikkia asukkaita hyväksyvää vuotta 2023!!!

    • Anonyymi

      Maksakoot ne sähköstä mitä vain joilla on rahaa, minulla ei. Ihan sama missä ja kenen hallitsemassa maassa asustaa, minun elämä ei paljon siitä muutu. Sotikoot hullut, minä en.
      En tarvii sähköä, jos hinnat nousee enkä paljon muutakaan, tulen toimeen omillani.
      Että KIITOS näistäkin vähistä !

      • Anonyymi

        Sanokaa mitä sanotte, mutta 24,2,2022 tullaan kirjaamaan päiväksi, jolloin kolmas maailmansota alkoi.
        Hullut sotivat, minä aion ja haluan puolustaa kotimaatamme. Siinä sivussa sinuakin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanokaa mitä sanotte, mutta 24,2,2022 tullaan kirjaamaan päiväksi, jolloin kolmas maailmansota alkoi.
        Hullut sotivat, minä aion ja haluan puolustaa kotimaatamme. Siinä sivussa sinuakin...

        Onneksi ei alkanut sentäs maailmansota, vaan vallanhimoisen ja raakalaismaisen Venäjän diktaattori Putinin hyökkäyssota tappamaan Ukrainan kansaa.


    • Anonyymi

      Ei ihmeessä etelään sähkön kalleutta pakoon. Itse olin siellä etelässä nyt jouluna kaksi viikkoa vuokramökissä, josta asiakkaana maksoin sähkön erikseen. Hinta oli noin viisinkertainen kotimaani hintaan nähden! Ja vielä seitsemän tunnin ajomatkan päässä Inarissa. Täällä Mehamn jäämeri!

    • Anonyymi

      Eipä tuota tarttee maksaa . vaatikaa myyjältä selvitys hinnan muodostumisesta , kiistäkää, selitykset ja tehkää ilmoitus kuluttaja- asiamiehelle.

      Ei voi hävitä. Ei ole mitään perustetta millä sähkönhintaa voi nostella tuolla tavoin koska ne ei niitä edes pyynnöstä esitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe