Voi ei tätä elämää! Kunpa ei tarvitsisi ikävöidä ihan koko ajan!
Kunpa voisin vain halata sua ja sanoa, että mä rakastan sua.
Noni! Taas heti ikävä!
10
457
Vastaukset
- Anonyymi
Sinäpä sen sanoit, niin yksinkertaista!
- Anonyymi
Sano sano vaan
- Anonyymi
Sanoisinhan mä! Mä en normaalisti ole tunteineni ihan näin arka, mutta mä vähän luulen hänen haluavan olla ”vain” ystävä ja mä taas haluan säilyttää edes tämän ystävyyden, vaikka maailmasta eniten haluaisin vain olla hänen kanssaan!!!!
Mutta aina tulee eteen jotain joka vähän estää. Mä olen ollut välillä ehkä vähän turhankin innokas vihjailemaan mun tunteistani, ja hän siksi hän ehkä varmuuden vuoksi vähän toppuuttelee, vaikka sanomalla jotain epäuskostaan rakkauteen liittyen, tai ettei hän aio enää sitoutua yhteenkään mieheen.
En tahtoisi säikyttää häntä pois olemalla kauhea limasetä ja perskärpänen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisinhan mä! Mä en normaalisti ole tunteineni ihan näin arka, mutta mä vähän luulen hänen haluavan olla ”vain” ystävä ja mä taas haluan säilyttää edes tämän ystävyyden, vaikka maailmasta eniten haluaisin vain olla hänen kanssaan!!!!
Mutta aina tulee eteen jotain joka vähän estää. Mä olen ollut välillä ehkä vähän turhankin innokas vihjailemaan mun tunteistani, ja hän siksi hän ehkä varmuuden vuoksi vähän toppuuttelee, vaikka sanomalla jotain epäuskostaan rakkauteen liittyen, tai ettei hän aio enää sitoutua yhteenkään mieheen.
En tahtoisi säikyttää häntä pois olemalla kauhea limasetä ja perskärpänen!kaikkea hyvää sinulle
- Anonyymi
Semmosta se rakkaus on. Toivottavasti pääset hälle sanomaan ja halaamaan.
- Anonyymi
Minä olen jauhanut aika peetä toiveistani. Ja teen samalla tavalla. Mutta jos totta puhutaan, niin menisin vaikka tältä istumalta yhteen jollain tavalla sen kanssa iänkaikkisesti.
- Anonyymi
Kuulostaa sille, että oot toiminut aika tyhmästi. Ei kai tunteistaan kannata valehdella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa sille, että oot toiminut aika tyhmästi. Ei kai tunteistaan kannata valehdella.
Pelko saa tekemään typeriä asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelko saa tekemään typeriä asioita.
Kuulostaa aika rikkoutuneelta naiselta. Meitä riittää. Siihen ei auta kuin aika ja kärsivällisyys, painostamalla ajat kauemmaksi. Jos hyvin käy niin voitat luottamuksen ajan kanssa.
Ei se suhun luota jos et ole puhunut totta. Aina on niitä ristiriitoja jos et ole rehellinen.
- Anonyymi
Tlivoisin samaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4022235
- 561247
Ei se haittaa
rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol881159Mies voi kohta mennä uimahallissa naisten saunaan
Iltalehdessä oli laaja selvitys siitä voiko sukupuolensa miehestä naiseksi vaihtanut mennä naisten saunoihin. --Kyllä saa mennä, mutta vain julkisiin.2321055Eloranta Kiuruveden leuhkin
Eloranta ökyautoineen ja lakeijoineen Kiuruveden Osapalvelussa, vain Villasen veljekset aikoinaan olivat pollevampia kun kusettivat Kiuruveden kunnanu401020Sinä nainen
kerro minun toinen/toiset etunimet, ja jos osuu, soitan sinulle jos niin haluat. Terkuin minä se vaan täältä korpikuusenkannon alta.80960Ei meistä mies tulis mitään
oot liian vaikee ja minä en jaksa mennä sun pillin mukaan saamatta mitään takas.61841- 44787
- 91711