Voi ei tätä elämää! Kunpa ei tarvitsisi ikävöidä ihan koko ajan!
Kunpa voisin vain halata sua ja sanoa, että mä rakastan sua.
Noni! Taas heti ikävä!
11
120
Vastaukset
- Anonyymi
Sinäpä sen sanoit, niin yksinkertaista!
- Anonyymi
Sano sano vaan
- Anonyymi
Sanoisinhan mä! Mä en normaalisti ole tunteineni ihan näin arka, mutta mä vähän luulen hänen haluavan olla ”vain” ystävä ja mä taas haluan säilyttää edes tämän ystävyyden, vaikka maailmasta eniten haluaisin vain olla hänen kanssaan!!!!
Mutta aina tulee eteen jotain joka vähän estää. Mä olen ollut välillä ehkä vähän turhankin innokas vihjailemaan mun tunteistani, ja hän siksi hän ehkä varmuuden vuoksi vähän toppuuttelee, vaikka sanomalla jotain epäuskostaan rakkauteen liittyen, tai ettei hän aio enää sitoutua yhteenkään mieheen.
En tahtoisi säikyttää häntä pois olemalla kauhea limasetä ja perskärpänen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisinhan mä! Mä en normaalisti ole tunteineni ihan näin arka, mutta mä vähän luulen hänen haluavan olla ”vain” ystävä ja mä taas haluan säilyttää edes tämän ystävyyden, vaikka maailmasta eniten haluaisin vain olla hänen kanssaan!!!!
Mutta aina tulee eteen jotain joka vähän estää. Mä olen ollut välillä ehkä vähän turhankin innokas vihjailemaan mun tunteistani, ja hän siksi hän ehkä varmuuden vuoksi vähän toppuuttelee, vaikka sanomalla jotain epäuskostaan rakkauteen liittyen, tai ettei hän aio enää sitoutua yhteenkään mieheen.
En tahtoisi säikyttää häntä pois olemalla kauhea limasetä ja perskärpänen!kaikkea hyvää sinulle
- Anonyymi
Semmosta se rakkaus on. Toivottavasti pääset hälle sanomaan ja halaamaan.
- Anonyymi
Minä olen jauhanut aika peetä toiveistani. Ja teen samalla tavalla. Mutta jos totta puhutaan, niin menisin vaikka tältä istumalta yhteen jollain tavalla sen kanssa iänkaikkisesti.
- Anonyymi
Kuulostaa sille, että oot toiminut aika tyhmästi. Ei kai tunteistaan kannata valehdella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa sille, että oot toiminut aika tyhmästi. Ei kai tunteistaan kannata valehdella.
Pelko saa tekemään typeriä asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelko saa tekemään typeriä asioita.
Kuulostaa aika rikkoutuneelta naiselta. Meitä riittää. Siihen ei auta kuin aika ja kärsivällisyys, painostamalla ajat kauemmaksi. Jos hyvin käy niin voitat luottamuksen ajan kanssa.
Ei se suhun luota jos et ole puhunut totta. Aina on niitä ristiriitoja jos et ole rehellinen.
- Anonyymi
Tlivoisin samaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263214Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122359Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.762252Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051991Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761643Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451489Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta221406Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1191159
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151116