Noni! Taas heti ikävä!

Anonyymi-ap

Voi ei tätä elämää! Kunpa ei tarvitsisi ikävöidä ihan koko ajan!

Kunpa voisin vain halata sua ja sanoa, että mä rakastan sua.

11

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinäpä sen sanoit, niin yksinkertaista!

• Anonyymi

Sano sano vaan

• Anonyymi

Sanoisinhan mä! Mä en normaalisti ole tunteineni ihan näin arka, mutta mä vähän luulen hänen haluavan olla ”vain” ystävä ja mä taas haluan säilyttää edes tämän ystävyyden, vaikka maailmasta eniten haluaisin vain olla hänen kanssaan!!!!

Mutta aina tulee eteen jotain joka vähän estää. Mä olen ollut välillä ehkä vähän turhankin innokas vihjailemaan mun tunteistani, ja hän siksi hän ehkä varmuuden vuoksi vähän toppuuttelee, vaikka sanomalla jotain epäuskostaan rakkauteen liittyen, tai ettei hän aio enää sitoutua yhteenkään mieheen.

En tahtoisi säikyttää häntä pois olemalla kauhea limasetä ja perskärpänen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoisinhan mä! Mä en normaalisti ole tunteineni ihan näin arka, mutta mä vähän luulen hänen haluavan olla ”vain” ystävä ja mä taas haluan säilyttää edes tämän ystävyyden, vaikka maailmasta eniten haluaisin vain olla hänen kanssaan!!!!

Mutta aina tulee eteen jotain joka vähän estää. Mä olen ollut välillä ehkä vähän turhankin innokas vihjailemaan mun tunteistani, ja hän siksi hän ehkä varmuuden vuoksi vähän toppuuttelee, vaikka sanomalla jotain epäuskostaan rakkauteen liittyen, tai ettei hän aio enää sitoutua yhteenkään mieheen.

En tahtoisi säikyttää häntä pois olemalla kauhea limasetä ja perskärpänen!

kaikkea hyvää sinulle

• Anonyymi

Semmosta se rakkaus on. Toivottavasti pääset hälle sanomaan ja halaamaan.

• Anonyymi

Minä olen jauhanut aika peetä toiveistani. Ja teen samalla tavalla. Mutta jos totta puhutaan, niin menisin vaikka tältä istumalta yhteen jollain tavalla sen kanssa iänkaikkisesti.

• Anonyymi

Kuulostaa sille, että oot toiminut aika tyhmästi. Ei kai tunteistaan kannata valehdella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa sille, että oot toiminut aika tyhmästi. Ei kai tunteistaan kannata valehdella.

Pelko saa tekemään typeriä asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelko saa tekemään typeriä asioita.

Kuulostaa aika rikkoutuneelta naiselta. Meitä riittää. Siihen ei auta kuin aika ja kärsivällisyys, painostamalla ajat kauemmaksi. Jos hyvin käy niin voitat luottamuksen ajan kanssa.

Ei se suhun luota jos et ole puhunut totta. Aina on niitä ristiriitoja jos et ole rehellinen.

• Anonyymi

Tlivoisin samaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      40
      5725
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      233
      4841
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      73
      4730
    4. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      47
      4620
    5. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      26
      4412
    6. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      160
      3835
    7. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      105
      3269
    8. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      23
      3085
    9. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      27
      3082
    10. Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan

Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe
      Maailman menoa
      4
      2241
    Aihe