huomenna otan essoja nii kertokaa kuolenko vai en kun on lääkityksenä 150mg ketiapiini ja tarvittava ketipinor x3 25/päivä ja sit seronil 50mg
essot + ketiapiini + seronil
10
115
Vastaukset
- Anonyymi
no sä tiedät itse kuoletko vai et.Ota riski niin sitten tiedät lähtikö henki.
- Anonyymi
Mä en ottaisi riskiä.
- Anonyymi
Hän ottaa kuitenkin jos kaverit painostaa tarpeeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ottaa kuitenkin jos kaverit painostaa tarpeeksi.
Jokin on vialla, jos täytyy aineita ottaa kavereiden mieliksi.
Taustalla kai joku hylkäämisen pelko, tai pelko, ettei kaverit hyväksy porukkaan, jos ei ota.
Voevoe.....
Kannattaisi varmaan vaihtaa kaveripiiriä. - Anonyymi
melkein kuolin. ollut 2 päivää teholla ja nyt psykiatrisella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on totta niin kuka käski ottaa huumeita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet fiksu, niin varmasti tuosta kokemuksesta jotain opit ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet fiksu, niin varmasti tuosta kokemuksesta jotain opit ?
oppiiko sanomaan kavereille ei ,jos tarjotaan huumeita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oppiiko sanomaan kavereille ei ,jos tarjotaan huumeita?
Kyllä sen oppii, jos sitä taitoa ei valmiiksi ole.
Elämää eletään itseä varten, ei muita, siinä mielessä, että itseä koskevat päätökset tehdään itse, eikä ole pakko tehdä samalla tavalla kuin kaverit tekevät.
Jos ne on tarpeeksi hyviä kavereita, niin ei ne sinua hylkää sen takia, jos et tee samalla tavalla kuin he.
Ja ehkä ne kaveritkin ovat jotain tajunneet, kun sinä olet joutunut teholle ja sitten vielä psykiatriselle.
Kenelle vaan voi käydä noin, kukaan ei ole yli-ihminen eikä kuolematon, vaikka nuorena siltä voi tuntuakin.
Voin omalta kohdaltani kertoa, että nuorena sekoilin erilaisten päihteiden kanssa, enimmäkseen tosin alkoholia ja kannabista. Seurauksena siitä pyörin useasti psykiatrisissa laitoksissa lähemmäs 20 vuoden ajan.
Kannabiksen polttelun lopetin yli 20 vuotta sitten, ja nykyään kyllä hämmästyttää kuinka paljon sitä tuolla porukoissa liikkuu.
Tarjoavat ne usein minullekin, mutta sanon aina, ei en ota, kiitos vaan.
Jotkut ei enää edes tarjoa, kun tietävät, etten sitä polta.
Eivät ne ole silti minua kaveripiiristä pois hylänneet.
- Anonyymi
Kyllä varmaankin kuolet, mutta älä pidä meitä jännityksessä vaan ota reilusti niin kattellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1175472Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361711- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111173Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201169Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846