Onko viisaita linjoilla. En löydä kyseistä tietoa mistään. Sain tietäää että minulla lasku Gothiassa n1000e. Lähettivät minulle laskun tiedot ja muistutus kirjeet e-mailiin. Viimeinen muistutus 6v takaisin. Onko tähän jotain aikarajaa laskun perintä oikeudellisuudesta.
Perinnän oikeudellisuus.
4
220
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa kysyä velkaneuvojalta.
- Anonyymi
»Viimeinen muistutus 6v takaisin. »
Kun kerran muistat noin hyvin, niin miksi et ole maksanut velkaasi? Muistutus tarvitaan vain, jos velallinen ei muista velkaansa. Tässä haiskahtaa velanmaksun pakoilu, uusi muistutus ei olisi muuttanut tilannetta.Juu kiitos vihjeestä. Ja huomasit varmaan että osaan jollakinasteella kirjoittaa niin kyllä osaan perintäkirjeenkin lukee.
- Anonyymi
Gothia eli nykyään nimellä Riverty toimiva pulju on erikoistunut perimään perintäkelvottomia, vanhentuneita tai jollain tavalla kyseenalaisia saatavia.
Jos viimeisin muistutus on tosiaan kuuden vuoden takaa, niin velka on vanhentunut. Kolmen vuoden välein pitää muistutella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip7206950- 781362
"Haitta-poliitikko" Riikka Purra sai täyslaidallisen yritysjohtajilta
"Vastuutonta isänmaan vahingoittamista" Useat yritysjohtajat kritisoivat perussuomalaisten maahanmuuttolinjaa. Muun muassa sijoittaja ja yrittäjä Pet648931Purra on täysin oikeassa: EU:sta voi ja pitää erota
Britannialle ei ole koitunut todellisuudessa mitään haittaa siitä, että se erosi EU:sta. Ei ainakaan Maailman Pankin tilastojen mukaan. Erilaiset "asi175885Ilman heijastinta ?
Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy16879Olen tajunnut että tein virheen
Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.98760Ohjeita nettideittailun aloittaville
Voisin kuvitella, että tätä aihetta on palstalla suhteellisen paljon jo käsitelty, mutta en alkanut kaivella mitään arkistoja. Kertokaapa mitä vinkke120719Martinan Emma gaala.
Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko166707Kiersin männä keänä entisiä tuttavia etsimässä
Pitkää Timppaa en löytänyt, enkä myöskään veljeksiä. Härkökankaalla oli joku kone edessä tutkailessani. Kaipa ne entiset tuttavani jossakin siellä ov49689Mies mikä on sun mielestä suurin
este sille ettei meidän tutustuminen ole edennyt? Ja uskotko vielä että tavataan?49686