harry71
Vapaa kuvaus
Aloituksia
43
Kommenttia
43
Panssari jääkäri
Kui kauan monta mettäyötä nykyään kuuluu peruskoulutukseen ja koko palvelus aikaan. Suurinpiirtein??2271kaularangan juuriahtaumat ja välilevy pullistumat
Onko jotain kohtalon toveria mihen tämä polku päättyy? Minulla todettiin 2017 kaularangan kulumia ensikerran. Jouduin va1286ansiosidonnaiselta työmarkkinatuelta
Kun ansiosidonnaisen maksupäivät loppuvat täytetäänkö ensimmäinen hakemus 2v vai 4v kuluttua.16390Kaularangan välilevy- ja juuriahtauman yhteys poskiontelo vaivoihin
ONKO yhteyttä? Minulla kaularangassa välilevy- ja juuriahtauma sairaus painottuen C5,6,7 nikamiin. Kärsinyt moisesta n11355Yhdessä asuminen työtön+elkku
Suomalainen tuki järjestelmä on rakenettu niin ettei yhdessä asuminen ole kannattavaa. Asutaan poste restantes ja kaden0106sairaseläke ja ansiosidonnainen tuloina asuvat yhdessä
Kelan sivuilta vaikee löytää. Mutta vaikuttaako ansiosidonnainen päiväraha sairaseläkkeen suuruuteen kun asutaan yhdessä0128luottokortit
Mistäs mahtaa 2023 saada luottokortin puhtailla tiedoilla ja pikkusilla liiton korvauksilla. Oma pankki ei antanut.0340Te-toimiston työkyky tarkastus Pori
Kuis kauan mahtaa mennä kun kyseiseen tarkasteluun pääsee?1183oomin aktiivinen sähkösopimus
Tein oomin kanssa oomi aktiivinen sähkösopimuksen Poriin koska Porin energia on siirtänyt myynnin Oomille. Ja sitten yll3493Perinnän oikeudellisuus.
Onko viisaita linjoilla. En löydä kyseistä tietoa mistään. Sain tietäää että minulla lasku Gothiassa n1000e. Lähettivät5495perintä oikeus Gothia
Tuli ylätyksenä että oli yli 10v vanha lasku Gothia perintätoimistossa. Ja he lähettivät lähetetyt perintäkirjeet ja van0149sänky kysely
Tarttis uus sänky ostaa uuteen kotiin huonoselkäiselle. Hintaluokka olis tonnin kieppeis. Oon nyt kytännyt kaikenlaisii194long coviad (aivosumu)
Itsellä alkoi kolme kuukautta korona tartunnan jälkeen epämääräinen olotila päässäni. Aivankuin olisi jossakin horrokses181460trollit ja facebook
Kertokaa joku viisampi kun ei mahdu pikkuaivoihini. Miten on mahdollista että 2v vanhalla prepaid numerollani on voitu k3128sähkölämmitys
Nyt kysyisin sähkölämmiteisen rivitalo asujilta mitä lämmitys kustantaa. Olen harkitsemassa 56neliöisen rivitalon vuokra0120Kesämökki myytävänä,
Ajattelin udella mielipiteitä ihmisiltä koska olen joutunut mökkimyyjänä (täys maallikko) minulle ylätyksenä tulleen ong3251yamarin 390
Olisko kyseisen veneen omistajia. Kovin vaikee hakee tietoo onko kyseinen malli uretaani välipohjalla vai ei.62139palkkatukityöt, työssäolo velvoite
Kyseisen tiedon etsiminen hankalaa joten turvaudun kanssa ihmisten kokemuksiin. Olen kunnalla töissä 85prosentin työssä068perämoottorit
Olis 15 hv suzuki Four Stroke perämoottori ja sisältää myös Suzuki polttoainesäiliön letkuineen ja akun sähköstarttiin.2123Maksuhäiriö merkinnän poistuminen
Jos olen maksanut ulos-ottoon kaikki velkani ja tehnyt perintätoimiston kanssa maksusuunnitelman ja pysynyt suunnitelmas088