Vapaa kuvaus

Aloituksia

43

Kommenttia

43

  1. Panssari jääkäri

    Kui kauan monta mettäyötä nykyään kuuluu peruskoulutukseen ja koko palvelus aikaan. Suurinpiirtein??
    Armeija
    2
    192
  2. kaularangan juuriahtaumat ja välilevy pullistumat

    Onko jotain kohtalon toveria mihen tämä polku päättyy? Minulla todettiin 2017 kaularangan kulumia ensikerran. Jouduin va
    1
    162
  3. ansiosidonnaiselta työmarkkinatuelta

    Kun ansiosidonnaisen maksupäivät loppuvat täytetäänkö ensimmäinen hakemus 2v vai 4v kuluttua.
    16
    345
  4. Kaularangan välilevy- ja juuriahtauman yhteys poskiontelo vaivoihin

    ONKO yhteyttä? Minulla kaularangassa välilevy- ja juuriahtauma sairaus painottuen C5,6,7 nikamiin. Kärsinyt moisesta n1
    1
    264
  5. Yhdessä asuminen työtön+elkku

    Suomalainen tuki järjestelmä on rakenettu niin ettei yhdessä asuminen ole kannattavaa. Asutaan poste restantes ja kaden
    Yhteiskunta
    0
    74
  6. sairaseläke ja ansiosidonnainen tuloina asuvat yhdessä

    Kelan sivuilta vaikee löytää. Mutta vaikuttaako ansiosidonnainen päiväraha sairaseläkkeen suuruuteen kun asutaan yhdessä
    Yhteiskunta
    0
    90
  7. luottokortit

    Mistäs mahtaa 2023 saada luottokortin puhtailla tiedoilla ja pikkusilla liiton korvauksilla. Oma pankki ei antanut.
    Talousrikokset
    0
    221
  8. Te-toimiston työkyky tarkastus Pori

    Kuis kauan mahtaa mennä kun kyseiseen tarkasteluun pääsee?
    Terveyden hoito
    1
    81
  9. oomin aktiivinen sähkösopimus

    Tein oomin kanssa oomi aktiivinen sähkösopimuksen Poriin koska Porin energia on siirtänyt myynnin Oomille. Ja sitten yll
    Sähkön kilpailutus
    3
    389
  10. Perinnän oikeudellisuus.

    Onko viisaita linjoilla. En löydä kyseistä tietoa mistään. Sain tietäää että minulla lasku Gothiassa n1000e. Lähettivät
    Ulosotto
    4
    292
  11. perintä oikeus Gothia

    Tuli ylätyksenä että oli yli 10v vanha lasku Gothia perintätoimistossa. Ja he lähettivät lähetetyt perintäkirjeet ja van
    Ulosotto
    0
    68
  12. sänky kysely

    Tarttis uus sänky ostaa uuteen kotiin huonoselkäiselle. Hintaluokka olis tonnin kieppeis. Oon nyt kytännyt kaikenlaisii
    Koti ja rakentaminen
    1
    45
  13. long coviad (aivosumu)

    Itsellä alkoi kolme kuukautta korona tartunnan jälkeen epämääräinen olotila päässäni. Aivankuin olisi jossakin horrokses
    Pandemiat
    18
    1288
  14. trollit ja facebook

    Kertokaa joku viisampi kun ei mahdu pikkuaivoihini. Miten on mahdollista että 2v vanhalla prepaid numerollani on voitu k
    Tiede ja teknologia
    3
    89
  15. sähkölämmitys

    Nyt kysyisin sähkölämmiteisen rivitalo asujilta mitä lämmitys kustantaa. Olen harkitsemassa 56neliöisen rivitalon vuokra
    0
    87
  16. Kesämökki myytävänä,

    Ajattelin udella mielipiteitä ihmisiltä koska olen joutunut mökkimyyjänä (täys maallikko) minulle ylätyksenä tulleen ong
    Kesämökki
    3
    138
  17. yamarin 390

    Olisko kyseisen veneen omistajia. Kovin vaikee hakee tietoo onko kyseinen malli uretaani välipohjalla vai ei.
    Yleistä veneilystä
    6
    1515
  18. palkkatukityöt, työssäolo velvoite

    Kyseisen tiedon etsiminen hankalaa joten turvaudun kanssa ihmisten kokemuksiin. Olen kunnalla töissä 85prosentin työssä
    Työelämä
    0
    43
  19. perämoottorit

    Olis 15 hv suzuki Four Stroke perämoottori ja sisältää myös Suzuki polttoainesäiliön letkuineen ja akun sähköstarttiin.
    Veneily
    2
    87
  20. Maksuhäiriö merkinnän poistuminen

    Jos olen maksanut ulos-ottoon kaikki velkani ja tehnyt perintätoimiston kanssa maksusuunnitelman ja pysynyt suunnitelmas
    Yhteiskunta
    0
    56