Lehti tilaus.

Anonyymi-ap

Vai pitäs yrittäjien maksaa ihmisille lehdet kotia. Yrittäjäthän maksaa ne mainoksetki. Ja työterveys huollon. Yms. Saako asiakas valita minkä lehen haluaa. Selänne. Kaleva. Jallu. Seura. Entäs ruoka lasku. Pitäskö kunnan kaa neuvotella siitäki. Miten joku kehtaa....

26

895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Selänne säästää oudosti..kärsämäki ja pyhäjärvi jakelu lakkaa säästöihin vedoten haapajärvi ja reisikäs jaetaan....tosi outoa!!!

    • Anonyymi

      Jätettävä selänne poikottiin...

    • Anonyymi

      Ei kaikilla ole varaa tilata lehteä. Moni ei käytä nettiä. Mitä pelleilyä tämä on Kärsämäenkin kohdalla. Aikoihin on eletty.. Mitä sanotte Kärsämäkiset?

      • Anonyymi

        Haapajärvi kostaa vuodeosaston menetystä...ei haittaa ilmanaikonen lehti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haapajärvi kostaa vuodeosaston menetystä...ei haittaa ilmanaikonen lehti.

        Ei siinä ole enää Kärsämäen asioita. Miksi muuten Haapajärvi ja Reisjärvi kuuluu jakelualueeseen,ei Kärsämäki ja Pyhäjärvi. Eikö paperi ole sinnekin päin kallista.


    • Anonyymi

      Joo...ei tartte jakkaa eikä ennää lukiakkaa......pitäköö tunkkisa!

    • Anonyymi

      Ainoa paikallislehti missä ei kepupropagandaa julistettu ja sitä kautta ainoa paikallislehti mitä tuli luettua.

    • Anonyymi

      Ihanaa, ettei enää tarvitse tätä kissojen ja susien tappamista edistävää patavanhoiskeskustalaista lehteä enää tarvitse vaivautua heittämään sylkien roskiin. Tämän lehden alatasoisuuden ja tylsyyden voittaa vain Pyhäjärven Sanomat naapurissa, onneksi se on jo kauan ollut maksullinen.

    • Anonyymi

      Kärsämäen yrittäjien kannattaa harkita kahesti enne ku ostaa mainoksen selänteeseen kun ei ees ilmesty enää täällä...

      • Anonyymi

        Näköislehtenä löytyy edelleen missä muodossa se on tullut luettua ennen paperisen ilmestymistä postilaatkikkoon.


      • Anonyymi

        mitäs sitä pyhäjärven trollille muuta? Joka päiväisellä kierroksella pyydyksiä taas kokemassa ylösnostoineen jos ei ole saalis uinut pyydyksiin ja sitten vain puskiin kyttäämään saatko sisältöä elämääsi vastauksien muodossa vai pitääkö taas tyytyä yksinpuheluihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköislehtenä löytyy edelleen missä muodossa se on tullut luettua ennen paperisen ilmestymistä postilaatkikkoon.

        Arvaappa osaako vanhat käyttää nettiä,eikä sitä edes kaikilla ole. Ainoa paperilehti,joka on kolahtanut laatikkoon. Kunta tukee joitakin hyödyttömiökin asioita. Kuuluisiko tämäkin niihin hyödyttömiin. Hah hah haa mua naurattaa tämä juttu. Jakelukustannukset,kuin myös paperi kallista. Mikä erottaa kalleudesta pois kaksi muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaappa osaako vanhat käyttää nettiä,eikä sitä edes kaikilla ole. Ainoa paperilehti,joka on kolahtanut laatikkoon. Kunta tukee joitakin hyödyttömiökin asioita. Kuuluisiko tämäkin niihin hyödyttömiin. Hah hah haa mua naurattaa tämä juttu. Jakelukustannukset,kuin myös paperi kallista. Mikä erottaa kalleudesta pois kaksi muuta.

        Mitempä sinä pyhäjärven s24ammattitrolli nyt nettilehteä ennättäisit lukemaan...tai siis osaisit käyttää nettiä? 😁


    • Anonyymi

      Onko Kärsämäellä nyt paikallislehteä ollenkaan? Pyhäjokiseudulla oli vankka jalansija kunnassa ainakin ennen. Tilatkaa se. Lieneekö Haapavesi-lehdessä asiaa kärsämäkisille? Todella outoa on, että kahteen kuntaan lopetetaan lehden jakelu.

      • Anonyymi

        Ei.pyhäjokiseudus ja haapav lehes ei kärsämäen asiota...ja aika vähä oli selänteessäki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.pyhäjokiseudus ja haapav lehes ei kärsämäen asiota...ja aika vähä oli selänteessäki

        SInä pyhäjärven trolli se jaksat ahkeroida ja hyppiä päivittäin palstalta toiselle pyydyksiäsi kokemassa ja niitä ylös nostamassa vastaamalla niihin itse jos ei ole uinut saalis trollin pyydyksiin.


    • Anonyymi

      Eihän yrittäjät maksa työterveyttä tai mitään muutakaan, heidän asiakkaat maksavat kaiken, yrittäjä ottaa vain voittokatteen itselleen.
      Työterveyshuollon maksaa työntekijät omalla työllään rahan siihen tullessa yrittäjän asiakkailta, yrittäjien tulisi maksaa työterveysmaksut suoraan työntekijälle, mikäli ne ei menisi työterveyden ylläpitoon.

      • Anonyymi

        ylipäätään työtätekevät kansalaiset maksaa veroina kaiken, myös kirkon toiminnot,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ylipäätään työtätekevät kansalaiset maksaa veroina kaiken, myös kirkon toiminnot,,

        Näin on, silti johtajat ottavat kunnian kaikesta, heti perään valittavat veroista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ylipäätään työtätekevät kansalaiset maksaa veroina kaiken, myös kirkon toiminnot,,

        ,, ja työtä tekemättömät ruokkii ja maksaa laiskojen itse itselleen aiheutetut sairashoidot,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, ja työtä tekemättömät ruokkii ja maksaa laiskojen itse itselleen aiheutetut sairashoidot,,

        Ne mitään itse maksa, korkeintaan vetävät välistä jos siihen tilaisuuden saavat, se on sitä bisnestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne mitään itse maksa, korkeintaan vetävät välistä jos siihen tilaisuuden saavat, se on sitä bisnestä.

        sori: piti kirjoittaman > työtä tekevät,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sori: piti kirjoittaman > työtä tekevät,,

        Työllä kaikki on maksettu, mutta välistävetäjiä alkaa olla liikaa, siinä sitä sitten saa ihmetellä kun ei palkasta jää enään mitää kouraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työllä kaikki on maksettu, mutta välistävetäjiä alkaa olla liikaa, siinä sitä sitten saa ihmetellä kun ei palkasta jää enään mitää kouraan.

        olihan tuota ensimmäisestä hyvinvointialueella maksetusta palkasta saajalleen jäänyt jopa 60%, oli uutinen, loput oli kai Orpon leikkausta, vai oliko palkanmaksajalle tapahtunut virhe, ensikertalainen tms,,


    • Anonyymi

      Vähä oli asiaa viimesessä selänteessä.....eipä palio menetä vaikkei tuukkaa enään!

    • Anonyymi

      Lehti kuivui kuin Kärsämäen väkiluku.Viimeinen lähtijä sammuttaa valot.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe