Ja meni ja hyvin sanoi warkaus lehdessä joskus saadakseen jotain pitää olla hankala
Ja Grönlund asiakaskokemusta
Vaaliliittokaveri haukkuu puskaradiossa julkisesti Kuten hän itse
Rajamäki oli
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Turha on Grönlundin lehdessä olla esillä on mukana Avin antamassa muistutuksessa ja Vaaliliitossa henkilön kanssa josta on tehty rikosilmoitus
- Anonyymi
Näkemiin eduskunta Persut ja kokoomus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkemiin eduskunta Persut ja kokoomus
Rajamäki oli sukulaisen koulukaveri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rajamäki oli sukulaisen koulukaveri
Se on turha enää vittuilla hävisitte
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on turha enää vittuilla hävisitte
Ole saatana kuka tahansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole saatana kuka tahansa
Et mahda mitään ja hoida omat asiasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ei tarvitse uhkailla,käytän haitallisia vaikutuksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ei tarvitse uhkailla,käytän haitallisia vaikutuksia
Siis viranonmaisia apuna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinua vesa kukaan usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis viranonmaisia apuna
Kyllä poliitikkokin poliisin edessä hiljenee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä poliitikkokin poliisin edessä hiljenee
Varsinkin kun luulee että oman kaupungin poliisi tutkii ei tutki
- Anonyymi
Ja jos vielä haluat väitellä voin näyttää Grönlundin rikosilmoituksen vastaukset
- Anonyymi
Valehtelija hyppii valtuustossa ja aluevaltuustossa ja toinen lautakunnassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelija hyppii valtuustossa ja aluevaltuustossa ja toinen lautakunnassa
Minulla on oikea todistaja joka todistaa vaikka käräjillä että Grönlund soitti Semille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on oikea todistaja joka todistaa vaikka käräjillä että Grönlund soitti Semille
Ja teletiedeot vahvistaa sen
- Anonyymi
Että mikä on vielä epäselvää?
- Anonyymi
Siksi Rajamäki oli Varkaus lehdessä muistuttamassa että pitää olla hankala saadakseen vaikka oikeutta
- Anonyymi
Huolehdi vaan omasta elämästä ja vauhdista en ole kiinnostunut teidän elämistä ja tapahtumista ja juhlista ihmisistä ja museoista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huolehdi vaan omasta elämästä ja vauhdista en ole kiinnostunut teidän elämistä ja tapahtumista ja juhlista ihmisistä ja museoista
Olette kaikki Avin antaman muistutuksen alla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette kaikki Avin antaman muistutuksen alla
Että siinäpä leveilet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei olisi saanut soittaa?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772