Ja meni ja hyvin sanoi warkaus lehdessä joskus saadakseen jotain pitää olla hankala
Ja Grönlund asiakaskokemusta
Vaaliliittokaveri haukkuu puskaradiossa julkisesti Kuten hän itse
Rajamäki oli
22
102
Vastaukset 22
- Anonyymi
Turha on Grönlundin lehdessä olla esillä on mukana Avin antamassa muistutuksessa ja Vaaliliitossa henkilön kanssa josta on tehty rikosilmoitus
- Anonyymi
Näkemiin eduskunta Persut ja kokoomus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkemiin eduskunta Persut ja kokoomus
Rajamäki oli sukulaisen koulukaveri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rajamäki oli sukulaisen koulukaveri
Se on turha enää vittuilla hävisitte
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on turha enää vittuilla hävisitte
Ole saatana kuka tahansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole saatana kuka tahansa
Et mahda mitään ja hoida omat asiasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ei tarvitse uhkailla,käytän haitallisia vaikutuksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ei tarvitse uhkailla,käytän haitallisia vaikutuksia
Siis viranonmaisia apuna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinua vesa kukaan usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis viranonmaisia apuna
Kyllä poliitikkokin poliisin edessä hiljenee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä poliitikkokin poliisin edessä hiljenee
Varsinkin kun luulee että oman kaupungin poliisi tutkii ei tutki
- Anonyymi
Ja jos vielä haluat väitellä voin näyttää Grönlundin rikosilmoituksen vastaukset
- Anonyymi
Valehtelija hyppii valtuustossa ja aluevaltuustossa ja toinen lautakunnassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelija hyppii valtuustossa ja aluevaltuustossa ja toinen lautakunnassa
Minulla on oikea todistaja joka todistaa vaikka käräjillä että Grönlund soitti Semille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on oikea todistaja joka todistaa vaikka käräjillä että Grönlund soitti Semille
Ja teletiedeot vahvistaa sen
- Anonyymi
Että mikä on vielä epäselvää?
- Anonyymi
Siksi Rajamäki oli Varkaus lehdessä muistuttamassa että pitää olla hankala saadakseen vaikka oikeutta
- Anonyymi
Huolehdi vaan omasta elämästä ja vauhdista en ole kiinnostunut teidän elämistä ja tapahtumista ja juhlista ihmisistä ja museoista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huolehdi vaan omasta elämästä ja vauhdista en ole kiinnostunut teidän elämistä ja tapahtumista ja juhlista ihmisistä ja museoista
Olette kaikki Avin antaman muistutuksen alla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette kaikki Avin antaman muistutuksen alla
Että siinäpä leveilet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei olisi saanut soittaa?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S671091- 381021
- 109879
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125866- 38743
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei2701Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.77672- 51656
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.35651Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66641- 42639
Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee29594Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev128590- 53544
- 49528
- 95511
- 60484
- 45456
Sastamalassa epäillään tappoa, kaksi otettu kiinni
Kuulemma Aarnontiellä tapahtunut Tietääkö joku enemmän?15440- 35437