Jos kirjoitat suoraan, olenko minä sun kaipauksen kohde täällä vai en? N30
En mene rikki
14
72
Vastaukset
- Anonyymi
Reilusti vanhemmalle miehelle menee. N30
- Anonyymi
Toki muistan meidän kihkeät hetket t.
M87v
- Anonyymi
Nyt suoraa tekstiä tiskiin ja tunniste perään.
- Anonyymi
Kyllä se on juurikin näin. Kaipaan juurikin sinua kolmikymppinen ihana nainen. 😘
- Anonyymi
Älkää nyt kiusatko yksinkertaista aloittajaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää nyt kiusatko yksinkertaista aloittajaa!
Mieluummin olen simppeli kuin narsisti.
- Anonyymi
Kolmekybäisiä ämmiä on aika paljon, että minkä niminen olet?
- Anonyymi
Jooooooooooo!!!! 31.
- Anonyymi
Et ole. Sukulaiset ja kaverit katsoisi kieroon, jos lähtisin noin nuoren kanssa kokeilemaan mitään. Ota Danny.
- Anonyymi
Minä oisin rikki
- Anonyymi
Ei meillä hänen kanssaan niin paljon ikäeroa ole. 😂
- Anonyymi
En halua Dannyä, eikä hänkään minua. Olisin liian vanha sille. 🤣
- Anonyymi
Danny käy aikakoneella 1970-luvulla parturissa. Dr. Who antoi sen itse Dannylle. Mä tiiän missä se puhelinkoppi on. Mut en käytä. Ainoastaan Danny haluu 70-luvulle. Mulla oli samanlainen potta kun olin 4 tai 5 tai jotain.
Ne maakaapelit... ne maakaapelit.- Anonyymi
On kyl kestävyyslaji toi Dannaaminen. Moni samaa yrittävä hukkuu nimikkopulloon matkan varrella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2336961Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on303616PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23278Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a653038Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,992723Tämä on persut
Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven52623IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-362356Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.382104- 541841
- 961781