Jos kirjoitat suoraan, olenko minä sun kaipauksen kohde täällä vai en? N30
En mene rikki
14
84
Vastaukset
- Anonyymi
Reilusti vanhemmalle miehelle menee. N30
- Anonyymi
Toki muistan meidän kihkeät hetket t.
M87v
- Anonyymi
Nyt suoraa tekstiä tiskiin ja tunniste perään.
- Anonyymi
Kyllä se on juurikin näin. Kaipaan juurikin sinua kolmikymppinen ihana nainen. 😘
- Anonyymi
Älkää nyt kiusatko yksinkertaista aloittajaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää nyt kiusatko yksinkertaista aloittajaa!
Mieluummin olen simppeli kuin narsisti.
- Anonyymi
Kolmekybäisiä ämmiä on aika paljon, että minkä niminen olet?
- Anonyymi
Jooooooooooo!!!! 31.
- Anonyymi
Et ole. Sukulaiset ja kaverit katsoisi kieroon, jos lähtisin noin nuoren kanssa kokeilemaan mitään. Ota Danny.
- Anonyymi
Minä oisin rikki
- Anonyymi
Ei meillä hänen kanssaan niin paljon ikäeroa ole. 😂
- Anonyymi
En halua Dannyä, eikä hänkään minua. Olisin liian vanha sille. 🤣
- Anonyymi
Danny käy aikakoneella 1970-luvulla parturissa. Dr. Who antoi sen itse Dannylle. Mä tiiän missä se puhelinkoppi on. Mut en käytä. Ainoastaan Danny haluu 70-luvulle. Mulla oli samanlainen potta kun olin 4 tai 5 tai jotain.
Ne maakaapelit... ne maakaapelit.- Anonyymi
On kyl kestävyyslaji toi Dannaaminen. Moni samaa yrittävä hukkuu nimikkopulloon matkan varrella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018694- 665638
- 245227
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni375126Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384951Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h774849- 624403
- 434067
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on483347- 493045