En mene rikki

Jos kirjoitat suoraan, olenko minä sun kaipauksen kohde täällä vai en? N30
14127
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

Reilusti vanhemmalle miehelle menee. N30

Äänestä
  • Toki muistan meidän kihkeät hetket t.
    M87v

Äänestä

Nyt suoraa tekstiä tiskiin ja tunniste perään.

Äänestä

Kyllä se on juurikin näin. Kaipaan juurikin sinua kolmikymppinen ihana nainen. 😘

Äänestä
  • Älkää nyt kiusatko yksinkertaista aloittajaa!

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Älkää nyt kiusatko yksinkertaista aloittajaa!

Mieluummin olen simppeli kuin narsisti.

Äänestä

Kolmekybäisiä ämmiä on aika paljon, että minkä niminen olet?

Äänestä

Jooooooooooo!!!! 31.

Äänestä

Et ole. Sukulaiset ja kaverit katsoisi kieroon, jos lähtisin noin nuoren kanssa kokeilemaan mitään. Ota Danny.

Äänestä
  • Minä oisin rikki

Äänestä

• Ei meillä hänen kanssaan niin paljon ikäeroa ole. 😂

Äänestä

• En halua Dannyä, eikä hänkään minua. Olisin liian vanha sille. 🤣

Äänestä

Danny käy aikakoneella 1970-luvulla parturissa. Dr. Who antoi sen itse Dannylle. Mä tiiän missä se puhelinkoppi on. Mut en käytä. Ainoastaan Danny haluu 70-luvulle. Mulla oli samanlainen potta kun olin 4 tai 5 tai jotain.

Ne maakaapelit... ne maakaapelit.

Äänestä
  • On kyl kestävyyslaji toi Dannaaminen. Moni samaa yrittävä hukkuu nimikkopulloon matkan varrella.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Jos kirjoitat suoraan, olenko minä sun kaipauksen kohde täällä vai en? N30

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu