Jos kirjoitat suoraan, olenko minä sun kaipauksen kohde täällä vai en? N30
En mene rikki
14
127
Vastaukset
- Anonyymi
Reilusti vanhemmalle miehelle menee. N30
- Anonyymi
Toki muistan meidän kihkeät hetket t.
M87v
- Anonyymi
Nyt suoraa tekstiä tiskiin ja tunniste perään.
- Anonyymi
Kyllä se on juurikin näin. Kaipaan juurikin sinua kolmikymppinen ihana nainen. 😘
- Anonyymi
Älkää nyt kiusatko yksinkertaista aloittajaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää nyt kiusatko yksinkertaista aloittajaa!
Mieluummin olen simppeli kuin narsisti.
- Anonyymi
Kolmekybäisiä ämmiä on aika paljon, että minkä niminen olet?
- Anonyymi
Jooooooooooo!!!! 31.
- Anonyymi
Et ole. Sukulaiset ja kaverit katsoisi kieroon, jos lähtisin noin nuoren kanssa kokeilemaan mitään. Ota Danny.
- Anonyymi
Minä oisin rikki
- Anonyymi
Ei meillä hänen kanssaan niin paljon ikäeroa ole. 😂
- Anonyymi
En halua Dannyä, eikä hänkään minua. Olisin liian vanha sille. 🤣
- Anonyymi
Danny käy aikakoneella 1970-luvulla parturissa. Dr. Who antoi sen itse Dannylle. Mä tiiän missä se puhelinkoppi on. Mut en käytä. Ainoastaan Danny haluu 70-luvulle. Mulla oli samanlainen potta kun olin 4 tai 5 tai jotain.
Ne maakaapelit... ne maakaapelit.- Anonyymi
On kyl kestävyyslaji toi Dannaaminen. Moni samaa yrittävä hukkuu nimikkopulloon matkan varrella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?741410Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13947Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79882Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90808Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51694- 53654
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv45605Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134598Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46594Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.46554