En mene rikki

Anonyymi-ap

Jos kirjoitat suoraan, olenko minä sun kaipauksen kohde täällä vai en? N30

14

268

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Reilusti vanhemmalle miehelle menee. N30

• Anonyymi

Toki muistan meidän kihkeät hetket t.
        M87v

• Anonyymi

Nyt suoraa tekstiä tiskiin ja tunniste perään.

• Anonyymi

Kyllä se on juurikin näin. Kaipaan juurikin sinua kolmikymppinen ihana nainen. 😘

• Anonyymi

Älkää nyt kiusatko yksinkertaista aloittajaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älkää nyt kiusatko yksinkertaista aloittajaa!

Mieluummin olen simppeli kuin narsisti.

• Anonyymi

Kolmekybäisiä ämmiä on aika paljon, että minkä niminen olet?

• Anonyymi

Jooooooooooo!!!! 31.

• Anonyymi

Et ole. Sukulaiset ja kaverit katsoisi kieroon, jos lähtisin noin nuoren kanssa kokeilemaan mitään. Ota Danny.

• Anonyymi

Minä oisin rikki

• Anonyymi

Ei meillä hänen kanssaan niin paljon ikäeroa ole. 😂

• Anonyymi

En halua Dannyä, eikä hänkään minua. Olisin liian vanha sille. 🤣

• Anonyymi

Danny käy aikakoneella 1970-luvulla parturissa. Dr. Who antoi sen itse Dannylle. Mä tiiän missä se puhelinkoppi on. Mut en käytä. Ainoastaan Danny haluu 70-luvulle. Mulla oli samanlainen potta kun olin 4 tai 5 tai jotain.

Ne maakaapelit... ne maakaapelit.

• Anonyymi

On kyl kestävyyslaji toi Dannaaminen. Moni samaa yrittävä hukkuu nimikkopulloon matkan varrella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Syöksit minut syvälle masennukseen

Olit se suurin syy suruuni, jos olen rehellinen. Mutta ethän voinut tietää. Et voinut tietää, että poljit rikkimennyttä. Mielestäni et ollut rehelline
      Ikävä
      253
      1948
    2. Entä jos me törmätään mies

Sattumalta joskus?
      Ikävä
      46
      1130
    3. Horoskooppi: Skorpionilla maltti on valttia, rapu kohtaa muutoksia, leijonalle apua epävarmuuteen...

Uskotko horoskooppeihin? Lue tästä päivän horoskooppi ja katso, pitääkö se paikkaansa... Klikkaa: https://www.suomi24.fi/viihde/horoskooppi-skorpion
      Viihde ja kulttuuri
      14
      1061
    4. Ökymenoa Monacossa! Valtteri Bottas esittelee harvoin julkisuudessa nähdyn Tiffany-rakkaansa tv:ssä

No nyt on ökyä… F1-kuski Valtteri Bottas kutsui Maria Veitolan yökylään luksuskohteena ja rikkaiden asuinpaikkana tunnettuun Monacoon. Tiedossa mm.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1022
    5. Yhä useammat miehet jäävät ilman seksikumppania

Seksuaalinen yksinäisyys on myös yhteiskunnallinen ongelma: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009348479.html?share=e7236ee8014c17d4d350174fb6afe007
      Sinkut
      251
      1018
    6. PERUSSUOMALAISET HALPA-HALLILLA

On varmaa tietoa, että huomenna lauantaina on Haapaveden Halpa-Hallin edessä klo 10 alkaen tavattavissa perussuomalaisten eduskuntavaaliehdokkaita läh
      Haapavesi
      187
      888
    7. Neljä lasta! Minttu Murphy-Kaulanen rehellisenä uusperheestä Sampon kanssa: "Me ei olla pidetty..."

Lapset on lahja. Tsemppiä suurperhe-elämään Minttu ja Sampo! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/nelja-lasta-minttu-murphy-kaulanen-rehellisena-
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      826
    8. Martina ei viihdy kotona!

Montako päivää ehti Martina olla kotona ennen kuin oli taas menossa. Tällä kertaa sentään koira mukanaan mutta loput perheestä jäi taas muiden hoidet
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      790
    9. Muistatko kun sähläsin

Edessäsi nainen? Hienomotoriikkakin sakkasi katseestasi ♥️
      Ikävä
      47
      759
    10. Mitä jos...

Lähdetään autoajelulle joskus. Puhutaan aamuyöhön ja katsotaan voisimmeko olla joskus "me". Sopisiko tämä miehelle? PS. Minä ajan, koska sinä ajaisit
      Ikävä
      52
      679
    Aihe