Jos kirjoitat suoraan, olenko minä sun kaipauksen kohde täällä vai en? N30
En mene rikki
14
57
Vastaukset
- Anonyymi
Reilusti vanhemmalle miehelle menee. N30
- Anonyymi
Toki muistan meidän kihkeät hetket t.
M87v
- Anonyymi
Nyt suoraa tekstiä tiskiin ja tunniste perään.
- Anonyymi
Kyllä se on juurikin näin. Kaipaan juurikin sinua kolmikymppinen ihana nainen. 😘
- Anonyymi
Älkää nyt kiusatko yksinkertaista aloittajaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää nyt kiusatko yksinkertaista aloittajaa!
Mieluummin olen simppeli kuin narsisti.
- Anonyymi
Kolmekybäisiä ämmiä on aika paljon, että minkä niminen olet?
- Anonyymi
Jooooooooooo!!!! 31.
- Anonyymi
Et ole. Sukulaiset ja kaverit katsoisi kieroon, jos lähtisin noin nuoren kanssa kokeilemaan mitään. Ota Danny.
- Anonyymi
Minä oisin rikki
- Anonyymi
Ei meillä hänen kanssaan niin paljon ikäeroa ole. 😂
- Anonyymi
En halua Dannyä, eikä hänkään minua. Olisin liian vanha sille. 🤣
- Anonyymi
Danny käy aikakoneella 1970-luvulla parturissa. Dr. Who antoi sen itse Dannylle. Mä tiiän missä se puhelinkoppi on. Mut en käytä. Ainoastaan Danny haluu 70-luvulle. Mulla oli samanlainen potta kun olin 4 tai 5 tai jotain.
Ne maakaapelit... ne maakaapelit.- Anonyymi
On kyl kestävyyslaji toi Dannaaminen. Moni samaa yrittävä hukkuu nimikkopulloon matkan varrella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19511778- 298194
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586196Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715126- 424891
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474470Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164373- 1183855
- 813343
- 491844