Jos kirjoitat suoraan, olenko minä sun kaipauksen kohde täällä vai en? N30
En mene rikki
14
67
Vastaukset
- Anonyymi
Reilusti vanhemmalle miehelle menee. N30
- Anonyymi
Toki muistan meidän kihkeät hetket t.
M87v
- Anonyymi
Nyt suoraa tekstiä tiskiin ja tunniste perään.
- Anonyymi
Kyllä se on juurikin näin. Kaipaan juurikin sinua kolmikymppinen ihana nainen. 😘
- Anonyymi
Älkää nyt kiusatko yksinkertaista aloittajaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää nyt kiusatko yksinkertaista aloittajaa!
Mieluummin olen simppeli kuin narsisti.
- Anonyymi
Kolmekybäisiä ämmiä on aika paljon, että minkä niminen olet?
- Anonyymi
Jooooooooooo!!!! 31.
- Anonyymi
Et ole. Sukulaiset ja kaverit katsoisi kieroon, jos lähtisin noin nuoren kanssa kokeilemaan mitään. Ota Danny.
- Anonyymi
Minä oisin rikki
- Anonyymi
Ei meillä hänen kanssaan niin paljon ikäeroa ole. 😂
- Anonyymi
En halua Dannyä, eikä hänkään minua. Olisin liian vanha sille. 🤣
- Anonyymi
Danny käy aikakoneella 1970-luvulla parturissa. Dr. Who antoi sen itse Dannylle. Mä tiiän missä se puhelinkoppi on. Mut en käytä. Ainoastaan Danny haluu 70-luvulle. Mulla oli samanlainen potta kun olin 4 tai 5 tai jotain.
Ne maakaapelit... ne maakaapelit.- Anonyymi
On kyl kestävyyslaji toi Dannaaminen. Moni samaa yrittävä hukkuu nimikkopulloon matkan varrella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest565583Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul914916Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden3303920Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1403252Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma472739- 252078
Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1122004Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri101897- 2481852
Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista
Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell771795