Liikenneturmien määrä on vähentynyt huomattavasti. Ja nää yksisilmäiset liikennesuunnittelijat ottaa siitä kunnian itselleen. Onkohan niillä autoja olleenkaan. Kyllä se on liian kallis polttoaineen hinta mikä siihen on vaikuttanut. Ihmiset ajaa vähemmän kum ruoan ja sähkön jälkeen jää liian vähän rahaa polttoaineeseen.
2022 uutinen liikenteestä
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
IKÄVÄ PALSTALLA TÄLLASTA??? MTVTTUA
MORO! MISSÄ VALVOJA- Anonyymi
Mä mietin ihan samaa🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä mietin ihan samaa🤣🤣
Mä ikävöin kuollutta broidia mille näitä whatsappasin aamuisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
⚱⚰😪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko kysyä mikä oli Broidisi nimi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko kysyä mikä oli Broidisi nimi?
Ei ole sinun tuttusi.
- Anonyymi
Huomasin saman uutisen syy- seuraus on selkee. Tosin on pieni osuus uudistetuissa teissäkin.
- Anonyymi
Nii mutku, Suomalaissii on kuollunna tänä vuonna enemmän ko koskkaa
- Anonyymi
Tsuteivin kuolleet. Liikenteessä tavallista vähemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsuteivin kuolleet. Liikenteessä tavallista vähemmän.
Siis tauteihin kuolleet ei tsuteivin.
- Anonyymi
Tikkua ei saa laittaa korvaan ja hammastikku on niiden välille
https://youtu.be/awslRiqsloo- Anonyymi
Jos ottaa kaksi pahvimukia ja pingottaa niiden välille langan niin saa puhelimen. Puhutaan mukiin ja toinen kuuntelee muki korvalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891