Empatiakyvyllä varustetut, että kenellä on narsistista luonnevikaa. Ei siihen ammattilaisen diagnooseja tarvita. Jos aiheutat pahaa mieltä yhtään kenellekään, nautit siitä, etkä edes kadu jälkeenpäin, niin olet luonnevikainen. Näin se menee.
Kyllä sen näkee kaikki normaalilla
17
318
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oonainakin hajonnut tohon. Sit tossa narsismista siinä on se joku myötähäpeä elementti että muut on hiljaa. Se on kyllä ihan älyn puutetta.
Kertoo enemmän kuin MIT:n testi.- Anonyymi
Poliitikkoihin näyttää meinaan toimivan tuo hajota-ja-hallitse. Sitten ne leikkii yksinhuoltaja vanhempaa kansalle. Aina kiire ulkomaanreissuille. Lue: vastuunpakoilu.
Tää on ihan geeneissä Suomessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliitikkoihin näyttää meinaan toimivan tuo hajota-ja-hallitse. Sitten ne leikkii yksinhuoltaja vanhempaa kansalle. Aina kiire ulkomaanreissuille. Lue: vastuunpakoilu.
Tää on ihan geeneissä Suomessa.Sit ne kommarit hämää noilla Napoleonin aikaisilla matematiikantaidoilla että kas, antaa älyä. Vitut. Kommunikaatiolinjat on puhtaasti äidinkieltä. Jos sä et puhu, ni kuka muka kuulee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sit ne kommarit hämää noilla Napoleonin aikaisilla matematiikantaidoilla että kas, antaa älyä. Vitut. Kommunikaatiolinjat on puhtaasti äidinkieltä. Jos sä et puhu, ni kuka muka kuulee?
Voidaan sanoa, että pitkälle kehiteltyä massaidiotismia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on ihan geeneissä Suomessa.Sitä on 90% suomalaisissa
Vittumainen kansa - Anonyymi
Tuo myötähäpeä on todellakin totta. Kun olet päässyt lopullisesti hänestä eroon lähes kaikki kertoo huomanneensa tuo piirteen mutta olleet hiljaa..
- Anonyymi
Millai sä muka näet toisen sisimmässä olevat
ajatukset.Selvennän että sinä näet narsissin ajatusmaailman,joka taatusti tulee palstalla
näkyviin ja loput on helppo arvata. - Anonyymi
Taidat puhua eräästä tuntemastani miehestä.
- Anonyymi
Kyllä, m-mies on hänmies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin s- mies on hän mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minäkin taidan tietää hänet
- Anonyymi
Näinpä se menee. Se nautinto on se juttu.
- Anonyymi
Ei auta että muita täällä haukut, käännä ensin katse itseäsi kohti ja paranna omat vikasi, mene sitten ja jaa muille sitä mitä itse olet oppinut paremmin tekemään. Sanon tämän myös itselleni, kaikki katsokoon peiliin ennenkö toisia lähtee diagnosoimaan sekunnin murto-osa tilanteista käsin.
- Anonyymi
Mahtava huomio. Jo palstalle tulo toki vihjaa sekin jotain.
-karisuomalainen- - Anonyymi
Ei näe. Voitko todistaa sen? Et ole sen parempi kuin muutkaan .
- Anonyymi
Luonnevikainen syyttää muita sellaisista
tekosista mihin itse on syyllistynyt monta kertaa.
Narskut kun kohtaa niin mikkihiireä ei tarvitse
selvittää kun syyllinen onkin puoluetoveri punkki. - Anonyymi
Kaikki tuon luonteenvian omaavat ovat kehityksen tiellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1102551
Sara ja Pyry eronneet?
Pitääkö huhu paikkansa, tietääkö kukaan?Joku kertoi, että olivat tapelleet rajusti Emma gaalan jälkeen ja sen jälkeen Sara poisti Instatililtään kaikk1022411- 1801623
- 1711412
Ikävintä on kokea
Kun toinen lähestyy niin sitä itse vetäytyy. Sitten kun itse lähestyy niin toinen vetäytyy. Vähänkuin magneetit jotka hylkivät toisiaan ja sitä ei ede821269Unelmoitko asunnosta lämpimässä? Haluaisitko muuttaa Suomesta esim. Espanjaan?
Kiinnostaisiko sinua muuttaa pois Suomesta lämpimään? Jos kiinnostaisi, niin muuttaisitko vain talviajaksi vai koko vuodeksi ja millaisia kriteerejä s861021Millaisista tuoksuista miehet pitää?
Tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen tälläinen. Eli millainen tuoksu saa miehet sekaisin? Onko se karkkikaupan tuoksu, kukkainen tuoksu,mausteinen106975Miksi ihmiset ilkeilevät toisilleen anonyymisti?
Ikuisuusaihe, tavallaan, mutta jäin tuota pohtimaan männä yönä. Miksi pitää olla ilkeä mm. palstalla anonyymisti? Miksei voi vain todeta, että olen er181935Oudot kulkijat
Mikäs porukka se on ruennu kylällä ajelemaan tummalla farmari autolla ja pysäytteleevät ihmisiä kadulla. Koittavat repiä kuulemma autoon ja hakkaavat23911