Onko sinulla ja kaivatullasi yhteisiä harrastuksia/mielenkiinnon kohteita?
Mitä ajattelet, että voisitte tehdä yhdessä ja molemmat pitäisi siitä?
Yhteistä tekemistä
19
67
Vastaukset
- Anonyymi
Harrastaa haureutta ja paljon.
- Anonyymi
Tämä, mutta kuinka pitkälle se kantaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin on kantanut pitkälle, kantaa myös jatkossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin on kantanut pitkälle, kantaa myös jatkossa
No jos teillä homma pelaa, niin miksi täällä?
- Anonyymi
Syntiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kantavaksi asti pelkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kantavaksi asti pelkään.
Vähän sama mielessä
- Anonyymi
Onhan meillä paljonkin. Samalla alalla töissä ja monia samoja harrastuksia. Kuvataide on yksi molempia kiinnostava asia, digitaide myös, pelit, luonto ja kauniit maisemat, matkailu ja hyvä ruoka. Noiden lisäksi löytyy sitten vielä muutama vähän erikoisempi yhteinen juttu. Melkein tuntuu, että enemmän olisi ongelma ne omat erilliset harrasteet. Itselläni niitä on, mutta mä en tunne hänesti (vielä) sitä puolta, että mitä erilaisia asioita hän tykkää tehdä. Uskoakseni niitäkin kuitenkin löytyy.
- Anonyymi
Kahvi, seksi, pari muuta ehkä
- Anonyymi
Hm. Et taida tuntea sitä toista ollenkaan
- Anonyymi
Kuulostaa mun ja miehen jutuilla 🥰😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hm. Et taida tuntea sitä toista ollenkaan
Säilyy intohimo kun ei kerkeä parittelun halulta heti tuntemaan toista täysin
- Anonyymi
Ei siltä näytä.
- Anonyymi
Totta, ne on jakaantuneet tasaisesti.
En tiedä... En kehtaa enää täällä edes sanoa häntä kaivatuksi. Tulee sanomista ja uhkailuja. Ikinä saanut edes tutustua kyseiseen ihmiseen niin paljon, että osaisin vastata.
- Anonyymi
Molemmat harrastetaan juoksemista. Ja lukemista. Että juoksemassa vois käydä yhdessä. Ja keskustella kirjallisuudesta. Muun muassa.
- Anonyymi
Tykätään molemmat pelata muistipelejä 🧡
- Anonyymi
Koskaan ei pidä lakata. On jo myöhäistä.
- Anonyymi
Säilyttäköön uusi vuosi sen
mitä rakastat,
tuokoon tullessaan sen
mitä kaipaat,
vieköön mennessään sen
mitä taakkana kannat. (laina-ajatus sinulle)
Emme tunne kovin hyvin...
Hän tykkää saunomisesta ja avantouinnista-minä en.
Hän tykkää runoista ja musiikista-minä myös.
Minä tykkään luonnosta ja mökkeilystä- Hän?
Minä tykkään kotoilusta-Hän?
Hän tykkää palstailla-minä en.
Minä tykkään aidoista asioista, puhua ja kohdata kasvotusten-Hän?
Minä en tykkää valehtelusta-Hän?
Minä alan nukkumaan😴 - Hän valvoo
Tykkään mustasta huumorista ja tilannekomiikasta-Ehkä hänkin
Tykkään elokuvista-Hänkin varmaan
Hyviä levollisia unia
🙏🤝♡
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153