Kalenteri 2023

Anonyymi-ap

Onko haapavesi lehti jakanut tänä vuonna kalentereita, vai onko mulla menny ohi?

23

854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäpä sai oikkein hyvän seinäkalenterin yhestä haapaveten liikkestä.on hyvät kuvat ja selekiät numerot oikkein nimipäivineen olipa vielä tasku mihin saa laittaa kaikkia tärkkeitä papereita. Kiitos teille kalenterin antajille.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­N­­­y­m­­f­­o­­­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#176874551

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Viime lehen välissä oli semmonen seinälle laitettava yksi sivuinen versio

      • Anonyymi

        Jokos ootta ripustanu seinälle.


    • Anonyymi

      Aivan ilmanaikunen lipare se oli, kyllä on köyhäksi menny.

      • Anonyymi

        no kaikkihan on ilimanaikusta köyhäilyä kun ei käytä paikkakunnan palveluita...
        on heleppo valittaa ja märistä täälä ja teboilin turinatuokioissa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no kaikkihan on ilimanaikusta köyhäilyä kun ei käytä paikkakunnan palveluita...
        on heleppo valittaa ja märistä täälä ja teboilin turinatuokioissa..

        Miten tämä liittyi aiheeseen?


    • Anonyymi

      Jollakin on Teboilkompleksi. Auttaisiko suklaan syönti?

      • Anonyymi

        että sukukulaadia naattimaan aitoon persutyyliin???

        No kun kerran väität komplekseistasi kärsivän niin siellähän se näyteikkunana takana persujen turinakööri päivystää....
        Tojellakin tympäsee tuollanen asenne että kaikki muut ovat tehneet jotakin huonosti,mutta omilta kohilta puuttuu yhä ne kaikki noteerattavat näytöt tekemisestä asioiden parantamiseksi.

        Persusti sanottuna puuteriperseitä siellä murisee kuinkas huonosti kaikki on mutta vastavuoroisesti eivät kestä minkäänsortin arvostelua mutta odottaa että heitä paapotaan ja passataan kuin muita parempia ovat olevinaan...


    • Anonyymi

      Lehden hinta on aika arvokas, soisi siihen kalenteri perinnettä jatkettavan.

    • Anonyymi

      Olisi ollut paikallislehdelle profiilin nostatuksen paikka, ja jakaa erityisesti tiettyjä uskonnollisia lahkoja miellyttävä, sateenkaarikalenteri... ::)

      • Anonyymi

        Voivoi
        se on Hilla gruppi niin aatteeton konserni, että kun lehen välissä tuli joulukalenteri

        nii ei ollu 24 päivän luukun takana etes Beetlehemin seimen kuvaa, on siinäki joulukalenteri.

        Näin aatteeton on tosi arkajalka konserni, kun ei tuon vertaa voi olla yhtään kristillisen arvomaailman maailman
        takana ! Kyllä minä ensin niin mieleni pahotin ja sitten aloin sääliä tätä huppanalehtitaloa.

        Nooh.Mikä kuva sieltä sitte tuli? Lahjapaketin kuva, markettien asialla on Hilla group. Joulu on siks, että voiaan käyvä marketissa.

        Kyllä on mitäänsanomatonta , kun on.


    • Anonyymi

      Ostakaa itse,saatte mieleisesi.Ilmanaikosta ruikutusta! Vuosi alkoi samaan tapaan, siis vali,vali.

    • Anonyymi

      Eikö lehessä ollut jo viikkoja sitten että lahjoittaa rahat hyväntekeväisyyteen, eikä tee kalenteria.

    • Anonyymi

      Tuossapa oiski ideaa, voisin lopettaa tilauksen ja laittaa ne rahat hyväntekeväisyyteen, kelaneläteille.

      • Anonyymi

        Tynkkynen ja Repo voisivat tehdä mieskalenterin?


      • Anonyymi

        ei kelaneläteillä ole varraa lehteen..lukevat kirjastossa ilimaseksi


    • Anonyymi

      Eikö nyt enää muuta valittamista löytynyt, isot miehet. Vai että kalenteri.
      No ei taida olla mitään, mistä ei löydy valittamista.

    • Anonyymi

      Aloittajalle ja muillekin kalenterittomille tiedoksi, että Vestia on lähettänyt kalenterin joka talouteen, vai eikö teillä tule roskia lainkaan?

      • Anonyymi

        Vestian kalenteri jaettiin jo pari viikkoa sitten, minä ainakin sain jo silloin. Olisko niin että monikaan ei ole käynyt postilaatikolla viikkoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vestian kalenteri jaettiin jo pari viikkoa sitten, minä ainakin sain jo silloin. Olisko niin että monikaan ei ole käynyt postilaatikolla viikkoihin.

        Eihän se mitään valittamista ole ilimanaikusesta!

        Hilla Group o n pitäny kalenteria tärkiänä lahjana ( vaikka kuka muu senkin maksaa kuin tilaajat itse).

        Jos hekin tekevät saman tempun: lopettavat tilaukset ja nekin rahat laittavat hyväntekeväisyyteen ? Haha.

        Kyllä nyt tuli Groupille iso moka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se mitään valittamista ole ilimanaikusesta!

        Hilla Group o n pitäny kalenteria tärkiänä lahjana ( vaikka kuka muu senkin maksaa kuin tilaajat itse).

        Jos hekin tekevät saman tempun: lopettavat tilaukset ja nekin rahat laittavat hyväntekeväisyyteen ? Haha.

        Kyllä nyt tuli Groupille iso moka.

        Huomasit unissasi, että jestas, ei kalenteria. Heräsit ja kirjoitit tänne valituksesi. VAI pistelitkö joutessasi jokaiseen viestiketjuun oman pienen persulisäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasit unissasi, että jestas, ei kalenteria. Heräsit ja kirjoitit tänne valituksesi. VAI pistelitkö joutessasi jokaiseen viestiketjuun oman pienen persulisäsi.

        Ja sinäkö et oikee meinaa pärijätä ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe