Oltiin kahden kesken ja
Hyvännäköinen, jo keski-ikäinen nainen sanoo olevansa nuorekas, niiku onkin ja tuntuu että kehuu vartaloaan.
Mutta jos mies haluaa koskettaa sitä , niin sitten vähän kuin paetaan tilanteesta.
Mitä hän oikein halusi?
Oisko ensin sanoin pitänyt myös kehua? Vaikka se just oli todettu, kun itse kehui ja mies myötäili .
Mitä nainen tarkoittaa? En ymmärrä... ehkä ensi vuonna?
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
kiertää kuin kissa kuumaa kuuroa
- Anonyymi
Tarkoittaa kääntäen?
että kissaa pitää kiertää että lämpiää ? - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17687508l
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kyllä rakkaus on ihanaa. Kypsemmässäkin iässä 😍
- Anonyymi
Sanoo olevansa nuorekas, kehuu vartaloaan? Maksa sille. Vain maksullinen kehuu itseään noin.
- Anonyymi
Ei ollu masullinen, oli tarjottu aikasemmin pari tonttuu.
- Anonyymi
Oletko joko jälkeenjäänyt, joka ei tajua mistään mitään? Ole erittäin varovainen nyt kun uusi seksuaalilaki tulee voimaan.
- Anonyymi
mitä mitä mitä?!?!?
sanopa sama ihan rautalangaksi! - Anonyymi
Mitä se laki sanoo? Eikö saa koskea mihinkään?
- Anonyymi
"Hyvännäköinen, jo keski-ikäinen nainen sanoo olevansa nuorekas, niiku onkin ja tuntuu että kehuu vartaloaan." ei yleensä tarkoita, että kaikki kelpaa!
- Anonyymi
Mut ei se kehunu itteään muille. Tiiän sen
aloittaja
- Anonyymi
😂 rölli taas laittaa parastaan.
No naisella on huono itsetunto ja ikäkriisi. Se korostaa itseään jotta uskoisi sen itse. Halus sulta kehuja eli pilli&pulla- kuoron säestään et ” niin ootki”
Ei se hiplausta halunnu tyhmä 😂😂- Anonyymi
mikä ihmeen rölli???
Olisko noin helppo selitys?
En kuullu sen läheisten säestäneen kuorossa.
- Anonyymi
Oltu vastaavassa tilanteessa. Asiat oli puhuttu kyllä. Hän ei jotenkin oikein tajua naisia :o
- Anonyymi
Sitähän just ap kysy et mitä se tarkoitti 😂
Kerro sä se! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän just ap kysy et mitä se tarkoitti 😂
Kerro sä se!Ei mun juttu. Yhden kerran kivat.
- Anonyymi
Mikäs siinä. Hyvännäköinen mamma. Kysyt suoraan, että meille vai meille. Jos se on täynnä intohimoa, eikä jää tuleen makaamaan, kyllä varmasti onnistaa😂
- Anonyymi
No ei onnista. On arvonsa tunteva nainen! Ei mikään hepsankeikka joka äijän riepoteltavissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei onnista. On arvonsa tunteva nainen! Ei mikään hepsankeikka joka äijän riepoteltavissa.
Haha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Ei muuta kuin jatkat sitkeästi vain. Kyllä lopussa kiitos seisoo 💪
- Anonyymi
Kiertää kuin kissa kuumaa kuuroa :D täydellistä ilmaisua tälle palstalle ja heeboille täällä.
- Anonyymi
Totta puhuen niin jos tekee sellaisen havainnon että tuo mieshän jakaa kaikille jotka huolii niin se on sitten siinä.
On se toisinkin päin näin. - Anonyymi
Koska olet paljon nuorempi niin näkee sinut harmittomana kaverina ja on vain oma itsensä. Kaverille just voi puhua kaikkea, eikä siinä ole mitään taka -ajatuksia. Näin itse naisena ajattelen.
- Anonyymi
Ap on saman ikäne. Enkä ole harmiton sen kuulee välil siitä kiherryksestä 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47744- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650