Pääsin onneksi aikoinani kauas pois ankeasta ja sisäsiittoisesta Haminasta. Kaikki eivät ole olleet yhtä onnekkaita. Melkein sääliksi käy niitä onnettomia, jotka vaihtoehtojen puutteessa ovat joutuneet jäämään Haminan tuppukylän ankeuteen ja köyhyyteen haaskaamaan arvokasta ja ainutkertaista elämäänsä.
Maailmanluokan tuppukylä
6
585
Vastaukset
- Anonyymi
"Pääsin onneksi aikoinani kauas pois..."
Ilmeisesti kuitenkin liian myöhään ja liian lähelle. - Anonyymi
Pääsitkö ihan Kotkaan asti ulisemaan 😂🤡Hanki lääkitys koska sinulla on ongelma.
- Anonyymi
lihatud tust tsut
- Anonyymi
Hamina on Suomen kauneimpia kaupunkeja mitä olen nähnyt, olen päässyt näkemään sen ikäänkuin sivusta kun sukulainen siellä kävi sukuloimassa.
Miksi joku tai jotkut eivät pidä kauniista kaupungista?
Kävin ensikerran Haminassa muistaakseni 1989 ja ihastuin.Minusta siellä tavoitin fiksuja ihmisiä silloin.
Vieläkin muistoissani kaipaan kauniiseen kaupunkiinne. - Anonyymi
Vaikka sun vanhemmat ilmeisesti oli sukua toisilleen, kun tuo sisäsiittoisuus niin mieltäsi painaa, niin eihän se sitä tarkoita, et kaikki naisivat serkkujaan.
Mun vanhempien suvut ovat eri puolilta Suomea ja Hamina oli oikein mukava paikka itselle asettua asumaan. Onneks läksit veks. - Anonyymi
Luulisi, ettei tee mieli enää edes tänne Hamina palstalle vinkumaan. Ole siellä minne menitkin, ja pysy myös siellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä
Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K5952261Mitä ihmettä? Sofia Belorf kauppaa omaisuuttaan
Onko vuokrat maksamatta, vai miksi myy käytettyjä luksusasusteitaan?1291495Syöksit minut syvälle masennukseen
Olit se suurin syy suruuni, jos olen rehellinen. Mutta ethän voinut tietää. Et voinut tietää, että poljit rikkimennyttä. Mielestäni et ollut rehelline2181167- 69759
Jos en järkeilisi tätä
olisin jo antautunut sinulle kokonaan. Tämä himokin on ihan jotain käsittämätöntä. En tiedä mikä sinussa on, mutta olet saanut tämän naisen ihan sekai21712Ihanat kulta
ne sun uudetkin hiukset...😍 Oot niin kaunis ja seksikäs ettei meinaa uskaltaa ees katsoa ettei uppoa liian syvälle katseesi lumoihin, mites siitä enä35706- 32699
Mitä aikuisen ihmisen pitää ymmärtää ihmissuhteista.
1) Ihmiset jäävät elämääsi, jos ovat jäädäkseen. Heillä on vapaa tahto ja valinta. Jos he eivät valitse niin tehdä, se hyväksytään ja ymmärretään. Ilm64685Näin ajattelen.
Jos en ollut sen arvoinen, että selvität asiat kanssani oikeassa elämässä. Jos et uskonut minuun, vaan epäilit minun valehtelevan. Mistään. Sinä voit33646