Maailmanluokan tuppukylä

Anonyymi-ap

Pääsin onneksi aikoinani kauas pois ankeasta ja sisäsiittoisesta Haminasta. Kaikki eivät ole olleet yhtä onnekkaita. Melkein sääliksi käy niitä onnettomia, jotka vaihtoehtojen puutteessa ovat joutuneet jäämään Haminan tuppukylän ankeuteen ja köyhyyteen haaskaamaan arvokasta ja ainutkertaista elämäänsä.

15

1772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Pääsin onneksi aikoinani kauas pois..."

      Ilmeisesti kuitenkin liian myöhään ja liian lähelle.

    • Anonyymi

      Pääsitkö ihan Kotkaan asti ulisemaan 😂🤡Hanki lääkitys koska sinulla on ongelma.

    • Anonyymi

      lihatud tust tsut

    • Anonyymi

      Hamina on Suomen kauneimpia kaupunkeja mitä olen nähnyt, olen päässyt näkemään sen ikäänkuin sivusta kun sukulainen siellä kävi sukuloimassa.
      Miksi joku tai jotkut eivät pidä kauniista kaupungista?
      Kävin ensikerran Haminassa muistaakseni 1989 ja ihastuin.Minusta siellä tavoitin fiksuja ihmisiä silloin.
      Vieläkin muistoissani kaipaan kauniiseen kaupunkiinne.

    • Anonyymi

      Vaikka sun vanhemmat ilmeisesti oli sukua toisilleen, kun tuo sisäsiittoisuus niin mieltäsi painaa, niin eihän se sitä tarkoita, et kaikki naisivat serkkujaan.
      Mun vanhempien suvut ovat eri puolilta Suomea ja Hamina oli oikein mukava paikka itselle asettua asumaan. Onneks läksit veks.

    • Anonyymi

      Luulisi, ettei tee mieli enää edes tänne Hamina palstalle vinkumaan. Ole siellä minne menitkin, ja pysy myös siellä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Pääsin onneksi aikoinani kauas pois ankeasta ja sisäsiittoisesta Haminasta."
      Sinusta ei vaan tahdo päästä eroon millään.

    • Anonyymi

      Hamina on varsinkin kesällä kaunis kaupunki. Paljon parempi kuin Kotka, josta tulee mieleen Valkeakoski

      T. Nainen, Pirkanmaa

      • Anonyymi

        Kotka on betonihelvetti, jossa suurteollisuus on integroitu asuinympäristöön, tai päinvastoin.
        Haminassa sentään satama on edes hieman sivussa kaikesta.


    • Anonyymi

      höpöhöpö

    • Anonyymi

      Olen haminalainen paluumuuttaja, syntynyt Vehkalahdella, asunut Tampereella ja Helsingissä. Tehnyt keikkaa Lontooseen ja Pariisiin. Nyt on aivan ihanaa viettää eläkepäiviä Haminassa. Avaaja ei selvästikään ole päässyt Karhulaa pidemmälle.

    • Anonyymi

      Minun 50 luvun kavereita on muuttnut eri puolille Suomea ja kaksi USA han. Näitä kavereita on 9 kpl. Niistä on elossa enään 2 henkilöä, joten jostain syystä pidän Haminaa turvallisempana paikkana. Nautin eläkepäivistäni terveenä ja olen ylpeä Haminalaisuudesta

    • Anonyymi

      aloittaja asuu neuvottomassa minkkitarhassa nykyään

    • Anonyymi

      No, onhan Hamina aivan paska paikka. Ja talvella vieläkin paskempi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe