Kyllä se kuu taas kurkistelee sieltä taivaalta....vaikka on melkein pilvien peitossa...
mimmimum-..mi
Oi kuu ,,oi kuu
15
189
Vastaukset
- Anonyymi
Vain puolikashan tuo riekale vain on. Mitä siinä pitäisi olla ihmettemistä.
- Anonyymi
En minä ihmettelekään ....totesin vain ...
mimmimummi-,,mi- Anonyymi
Uudenvuoden mystinen kuu - ilmaantuu - uudenvuoden taivaalle.
Kuun katselu saa usein miettimään maailmankaikkeutta ja muuta mystistä.
Hyvää uutta vuotta sinulle !
- Anonyymi
Siellähän noita-akka kohta taas istuu kuunsirpin nokassa luutansa ja kahvipannunsa kanssa miettien mitähän herjaavaa keksisi kanssaihmisistä.
Kävin tuossa vähän aikaa sitten lenkillä ja havaitsin, kun toisella puolen taivasta aurinko painui mailleen ja toisella puolen kuunpuolikas heräili omalle osuudelleen.
- Anonyymi
Joku lauloi:"Oli kuu, oli ilta..."
Mitään kuita en ole nähnyt. Siis en ole ollut kuutamolla.
Eilisen sohjon jälkeen muuttui piha jäiseksi.
Beng - Anonyymi
Tänään kuu näkyi siniseltä taivaalta. Loistava sää joskin liukkautta. Yritin kertoa tyttärelleni lenkillä vanhaa muistisääntöä, lorua kuusta. En muistanut.
Piti googlata, ei löytynyt sieltäkään, mutta kun kuu on D, se kasvaa kohti täysikuuta, joka tänä vuonna on 7.1. Ja kun kuu muistuttaa C-kirjainta, se pienenee ja on uudenkuun alku. Etsin kuukalentereita netistä. Löysin tallaisen, tässä monta hauskaakin kalenteria.
https://fi.rhythmofnature.net/kuukalenteri- Anonyymi
Huomenna näköjään täysikuu,komeasti möllöttää nytkin.
- Anonyymi
Sinne taivaalle se kuu taas ponkaisi . HIKSI se ei koskaan hymyile, Nytkin on suu mutrussa,
mimmimum.´.,,mi- Anonyymi
Ostetaan Hangon keksejä. Ne hymyilee kuin kuu.
- Anonyymi
Ensi viikolla lentonäytöksiä tarjolla.
- Anonyymi
Noitiako tarkoitat?
Pitää ostaa uusi luuta. Vanha on kahdessa erässä. Sillä ei pitkälle pötkitä.
Beng
- Anonyymi
Nukun jo aikaisin ja parveke on makuhuoneen esteenä nähdäkseni kuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642