Laisuuden kuopista ei selviä helpolla

Anonyymi-ap

Etenkin me jotka lapsista asti olemme liikkeen sisälle kasvaneet, monet eivät pääse lainkaan eroon opituista ihmisopeista, ne on niin voimakkaina painuneet mielen sopukoihin.

Oikeatakin oppia julistetaan, myös lestadiolaisuudessa. Esikoislestadiolaisuuden tunnen parhaiten, mutta lähes kaikissa ryhmissä on keskeisellä paikalla tämä linnoittautuminen ainoan oikeassa olevan haarniskaan. Haarniska (sotavaruste) on kovaa ainetta, siitä pois pääseminen on suuren työn ja rohkeuden takana.

Piru hyökkää heti, kun ihminen alkaa uskomaan Jumalan armosta, ilman omia ansioitaan itsensä autuaaksi. Alkaa hirveä meteli sisikunnassa. Piru kyllä keksii kaikille yksilölliset konstit, joilla se pyrkii estämään kristittyä pääsemästä uskomaan VAPAASTI, KRISTUKSEN ANSION TÄHDEN!!

Palstallamme häärii kirjoittajia, joiden ainoa tehtävä on julistaa Kristuksen lunastamat Jumalan lapset helvettiin, perusteena on,
sinä et kuulu liikkeeseemme, etä niin muodoin ole pelastavassa uskossa. LIIKE johon he kuuluvat on tuo mittapuu jolla kaikki muut mitatataan. Tämä on harhaoppia, liikkeen jäsenistön pitämiseksi kurissa ja kuuliaisuudessa, liikettä johtavien julistajien tuomioiden pelossa.

Kristinuskossa kaikki mitataan Kristuksen täydellisen LAHJAN mitan mukaan. Kuulumista Kristukselle eivät mittaa toiset ihmiset, vaan Kristuksen Sana.

Kol. 3:16 Runsaasti asukoon teissä Kristuksen sana; opettakaa ja neuvokaa toinen toistanne kaikessa viisaudessa, psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisesti Jumalalle sydämissänne.

6

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jumalan siunaamaa uutta vuotta kaikille!

• Anonyymi

Älkää pilkatko luterilaisia. Hyvä ihme eikä mikään ole enää pyhää.

• Anonyymi

Tai tarkemmin sanottuna luterilaisia lahkoja.

• Anonyymi

Gal 5:13 Sillä te, rakkaat veljet, olette vapauteen kutsutut; ainoastaan karttakaat, ettette salli vapauden lihalle tilaa antaa, vaan palvelkaat rakkaudessa toinen toistanne.

Ei vapaus tarkoita sitä että taistelu, syntivuoteen kantaminen jokapäivä ristin ottaminen katumus ja parannus jotenki jäisivät pois. Sori, sinä kuvittelit että vapaus on sitä että synti ei sinun dielulles muka enää olisi tappava myrkky.

• Anonyymi

Eivätköhän tänäkin jouluna "äitisseurakunnan" jouluseuroissa Gällissä saarnanneet todistaneet uskonsa perustukseksi vain kyseisen yhdistyksen itse keksityn opin, vaikka sanoman Kristuksesta ja hänen sovintotyöstään sekoittivat siihen ovelasti.

Vakuuttivat kuulijoille, että ei ole mitään muuta tietä taivaaseen kuin kyseisen yhdistyksen seurat? Ja pilkkasivat kai avoimesti koko muuta kristikuntaa "kuolleen uskon tunnustajiksi"!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      89
      3554
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3093
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      56
      3054
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2875
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      64
      2700
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2697
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      61
      2424
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2281
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2132
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2128
    Aihe