Pari vuotta sitten kirjaamilla asennettu lisäkaukovalot jossa myös parkkivalo . Silloin ei tiedetty että on laitonta. Erällä katsastuksella oli katsastaja maininut, muttei korjauskehotusta. Liikenteessä näkyy tosi paljon niitä lainvastaisia parkkivaloja . Viime katsastuksella sain kirjauskehotuksen, muttei tartte mennä näytille. Miten paljon teitä on, jotka olette saaneet korjauskehotuksen, oletteko korjannut tai jatkaneet mitään tekemättä. Mulla käsitys että siitä voi todellakin saada sakot, tai seuraavassa katsastuksessa ei päästetä enää läpi. Miten olette suhtautunut ja onko paljon huomatuksia siitä tullut.
Kori ja valot
Anonyymi-ap
5
375
Vastaukset
- Anonyymi
Ota ne parkit pois niin ongelma poistuu . Ei oo vaikeeta .
- Anonyymi
Jos ei onnistu, pyydä iskä avuksi.
- Anonyymi
Itse olen harkinnut huomiovalojen hankkimista säästääkseni xenoneita valoisaan aikaan, katsastusmies huomautti että ne rinnastetaan parkkivaloiksi, eli ovat laittomat. Nykyiset katsastussäädökset ovat menneet jo överiksi.
- Anonyymi
Vai haluat säästellä xenoneita, hihii! Ne kestää monia vuosia jatkuvassakin käytössä, aiotko ajaa samalla autolla koko ikäsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1591394Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241159Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111090- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73879