Minä näin kauempaa miehen ja naisen yhdessä. En tiedä olitko se sinä, mutta jotenkin se muistutti sinua todella paljon. Huomasin olevani mustasukkainen, tuli paha mieli siitä, että kaikki on meidän välillämme ohi. Kun sinua ei näe enää missään, jos sinä vietät aikaa sen sinun naisystäväsi kanssa...
Tyhmintähän tässä on se, että en edes varmaksi tiedä, että olitko se sinä.
Ei tapahtunut tänään, ehkä viikko sitten.
Vielä vähemmän tässä uskaltaa mitään yhteyttä yrittää ottaa, kun en enää edes tiedä, että oletko sinä sinkku vai varattu.
Kaikesta huolimatta, minä haluan vain, että sinä olet onnellinen. Mustasukkaisuus ei ole mukava tunne, mutta kyllä se joskus helpottaa.
Onkohan sinulla mies jo naisystävä...
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä näin nerokasta seuraavaksi ?
- Anonyymi
Tiedän, tämä on ihan tyhmää.
En tässä nyt sen kummemmin ala tilannetta selittämään.
- Anonyymi
Auttaako paljonkin kun 50 tuntematonta käy tähän kommentoimassa, että ei minulla ainakaan?
- Anonyymi
Ei se auta yhtään. Piti vain saada purkaa tämäkin asia pois päästäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se auta yhtään. Piti vain saada purkaa tämäkin asia pois päästäni.
Mikset kysy siltä mieheltä suoraan jos teillä yhteys kerran on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset kysy siltä mieheltä suoraan jos teillä yhteys kerran on?
Ei meillä ole ole yhteyttä. En ole missään niin väittänytkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei meillä ole ole yhteyttä. En ole missään niin väittänytkään.
"Vielä vähemmän tässä uskaltaa mitään yhteyttä yrittää ottaa".
Ymmärsin väärin, sori. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vielä vähemmän tässä uskaltaa mitään yhteyttä yrittää ottaa".
Ymmärsin väärin, sori.Niin, mitään yhteyttä ei ole, enkä uskalla sitä myöskään ottaa mitään kautta.
- Anonyymi
Entäs jos tämä sinun tuttava mies asuisi yksin?
- Anonyymi
Mitä se asuminen mihinkään vaikuttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se asuminen mihinkään vaikuttaa?
Tarkoitin, että jos ei seurustele?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin, että jos ei seurustele?
Eihän se asuminen siihen vaikuta, että seurusteeko vai ei.
Mutta, jos ajatellaan niin, että hänellä ei olisi ketään, niin haluaisin kyllä häneen tutustua ja katsoa, että voisiko meistä tulla mitään...
Mutta ehkä on parempi luovuttaa, kun ei tässä kumpikaan ole mitään yrittänyt tehdä.
- Anonyymi
Voihan se nainen olla kuka vaan, äiti tai sisko tms.
- Anonyymi
En jotenkin tässä yhteydessä usko sen olleen niin.
- Anonyymi
On vaimo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772