Naisten vaatteet

Anonyymi-ap

On kiva pukea naisten pikkuhousut ja yöpaita päälle tuntuu ihan kivalta onko muita jotka tykää pukea naisten vaatteet päälle tosi tulee kiimanen olo .

63

2876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Normijuttu joka ilta

    • Anonyymi

      Täällä yksi. Ensin tuli naisten vaatteet. Seuraavaksi ymmärsin olevani myöhäisherännyt homo.

    • Anonyymi

      Naisten pikkuhousut on kiva pitää päällä myös rintaliivit ja sukkahousut tosi mahtavaa olla ja hiero niitä päältä.

      • Anonyymi

        Kyllä kun pukee rintaliivit päälle niin on mukavaa hieroa kalua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kun pukee rintaliivit päälle niin on mukavaa hieroa kalua.

        Kyllä näin on.Itse puen rintsikat päälle pyykkiä pulsaatoripesukoneella pestessä. Samalla hieron kalua pulveriveteen kastetuilla naisten pikkareilla. Kyllä tulee mahtava olo kun saa laskettua spermat pikkareihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kun pukee rintaliivit päälle niin on mukavaa hieroa kalua.

        Niin minäkin puen rintaliivit päälle pyykipesun yhteydessä ja muuloinkin jos vain mahdollista ja hieron kaluani pulveteen kastetulla kuumman kosteisilla pikkareilla. Tuntuu mahtavalta kun saa lauettua.


      • Anonyymi

        Näin on.Itse puen rintaliivit päälle jos vain mahdollista ja hieron kaluni kuuman kosteisilla pikkareilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kun pukee rintaliivit päälle niin on mukavaa hieroa kalua.

        Kokeeksi ostin joskus tissiliivit joissa oli ihan semmoista kuppimaista muotoa jotka teki puseron sisällä muodot niin ne "tissit" tuntuivat vaan olevan koko ajan tiellä xD
        Mutta naisten satiinipaidat istuivat kyllä hyvin päälle kun oli ne tissiliivit siellä alla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kun pukee rintaliivit päälle niin on mukavaa hieroa kalua.

        Orvokki, Lehdokki, Vuokko ja moni muu... Muu muu navetasta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kun pukee rintaliivit päälle niin on mukavaa hieroa kalua.

        Itsekin olen hieronnut kaluani rintsikat päälle puettuna.
        Kyllä tuntuu olo mahtavalta kun saa lauettua.


    • Anonyymi

      Tulis kevät , pääsis nauttimaan ohuista sukkahousuista , hameesta ja korkkareista. Pikku ilta-ajelu , tankkaus yms. Polkupyöräilyä shortsit ja 40-60 den sukkahousut jalassa. Voi pojat

      • Anonyymi

        Kyllä meet sirkukseen pelle


      • Anonyymi

        sama mulla paitsi että on pakko käydä näin talvellakin korkosaappaita ulkoiluttamassa ja ajella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meet sirkukseen pelle

        Ja sinä perään katsomaan! 😂


    • Anonyymi

      Varsinkin tutun naisen! Itse tunnen pari sellaista naista joiden jutut olisi kivoja.

      Mutta. Ihan randomi ei oikein sytytä enää, ja tuttujen kanssa asia ei ihan helposti ala!

    • Anonyymi

      Kun olen pesemässä pulsaatoripesukoneella pyykkiä niin jos vain on rintaliivit ja yöpaita pyykissä mukana niin puen ne päälle.Hieron kalua kosteisilla pikkareilla. Kyllä tulee kiimanen olo.Sitten kun saa laukaistua spermat pikkareihin niin kyllä tuntuu todella mahtavalta olotila

      • Anonyymi

        ei ole normaalia


    • Anonyymi

      Kyllä meitä on, nytkin täysin naiseksi pukeutuneena, on mukava olo. Yöllä on päällä naisten yöpaita ja housut!

    • Anonyymi

      Olen m63v ja pukeudun naisten vaatteisiin nytkin stayupit sukkanauhaliivit rintsikat tekorinnoin On kiva käydä kaverin luona naisten asut päällä

    • Anonyymi

      Täällä kas yksi, joka tykkää pukea pikkarit ja sukkikset jalkaan. Varsinkin käytetyt pikkarit kiihottaa. Mukava runkata naisten asuissa. Olisi kiva löytää samankaltaista seuraa

      • Missä oot?


      • Anonyymi
        tvanna kirjoitti:

        Missä oot?

        Pohjois-savosta


      • Anonyymi

        Itse kun pesen pyykkiä niin puen rintsikat päälle jos ovat pyykkikassa mukana. Kiedon kotean kuumat pikkarit kaluni ympärille ja runkkailen. Tuntuu todella mahtavalta kun saa laskettua mällit pikkareihin.


    • Anonyymi

      Aloitin 5-vuotiaana, kun puin päälleni siskon alushameen... Eikä naisten vaatteiden viehätys ole 50+ vuoden aikana haihtunut mihinkään.

      • Anonyymi

        Silloin alkoi myös, ihana alushame, jatkuu myös. ukm61


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silloin alkoi myös, ihana alushame, jatkuu myös. ukm61

        :)


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tämä on ollut jo päästä sekasin jonkin aikaa tuntuu siltä kaikki meitä on moneen junaan.

    • Anonyymi

      Olis vaihteeksi hienoa tavata Miehekäs normimies.

    • Anonyymi

      Tykkään pukea miesten vaatteita päälle. Ostin miesten pitkät Black horset. Mukavan lämpimät päällä nyt pakkasella. Sukkahousut kutittavat ja saa ihon hilseilemään.

    • Anonyymi

      Jos minun mies noin tekisi, niin se suhde loppuisi siihen!

    • Anonyymi

      Käytän lähes päivittäin rintaliivit ja sukkanauhavyö + nylonit , myös muut naisten vaatteet kiihottaa kovasti .
      M 63 CD 💃

    • Anonyymi

      Lahdessa tyttöillään kans,kiihottaa naisten hepeneet😉

    • Anonyymi

      Lahdessa myös..ukm tykkää naisten asuihin pukeutumisesta

      • Anonyymi

        Se on niin kiihottavaa. ukm61


    • Anonyymi

      Lahti..yhdessäkö..??

      • Anonyymi

        Mielellään😊


    • Anonyymi

      Ite tykkään pukeutua naisten farkkuihin, etenkin todella korkeavyötäröisiin. Naisten lappuhaalarit on toinen juttu mikä kiihottaa

    • Anonyymi

      mustat pitsipikkarit ja stay up sukat...Lahti

      • Anonyymi

        Yes. ukm61


    • Anonyymi

      Huomenna illalla sokerointi,sitten stayupit,minihame ja korkkarit jalkaan.
      Rintsikat täytteillä kruunaa asun.
      Siitä kiihottava viikonloppu alkaa.
      M59

    • Anonyymi

      On.
      Sarjakuristaja Michael Penttilä.

    • Anonyymi

      Ens viikolla yhdessä..mekko ja pikkarit...peppuleikkejä Lahti

    • Anonyymi

      Vaimolla on tuollainen Toyboy. Siro poika, joka pukeutuu sukkanauhaliiveihin , pitkiin sukkiin ja korkkareihin. Kun hämärässä huoneessa katselee heidän lähekkäistä tanssimistaan, ei oikein tiedä kumpi on kumpi. Vaimo myös puketuu tuolla tavoin.

      • Anonyymi

        Kuullostaa kiimaiselle!


      • Anonyymi

        Kuullostaa ihanalle! Minäkin pukisin samalla tavalla ja osallistuisin!


    • Anonyymi

      Stringit ja verkkosukat kun laittaa jalkaan ja hieman huulipunaa niin heti alkaa tekemään mieli kalua... Isoa karvaista ja likaista kalua...

    • Anonyymi

      Nyt ollan naisten pikkuhousut päällä ja rintaliivit päällä tosi tuntuu hyvälle.

      • Anonyymi

        Täällä myös rintsikoissa, pikkart ja sukkikset. Hyvältä tuntuu


    • Anonyymi

      Täälläkin tyttöillään ja peppua lämmitellään tapilla sopivaksi kunnon sauvaleikkeihin.

    • Anonyymi

      mustat skinny fit stretch farkut on kesävaate ja viileämpään aikaan sopii toisten alle.

    • Anonyymi

      Onkos teistä kukaan lahdessa... O

      • Anonyymi

        On😉


    • Anonyymi

      Hameen otin jo pois , mutta mustat saumasukkahousut jäi jalkaan .. ja tietysti piksut

    • Anonyymi

      Naisten punainen satiinipyjama juuri päällä ja tämä asu päällä aikomus mennä nukkumaan... jollei sitten ala seisotus valvottaa xD

      • Anonyymi

        Alkoko??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoko??

        Aamulla mahdoton seisokki johon heräsin, voiko päivä enää paremmin alkaa :)


    • Anonyymi

      Huvittaako tai himottaako teitä jos vaikka joku nainen kulkee ulkona kadulla samanlaiset tuulihousut tms. jalassa mitä itsellä on runkkuhousuina xD

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen ihan nuoresta kiihottunut kun on pukeutunut naisten vaatteisiin. On vuosien varrella kertynyt aika paljon naisten vaatteita jotka on kiihottavaa käyttää, varsinkin naisten seksikäät alusvaatteet tulee lähes päivittäin käytettyä .
      M 64 CD 💃

    • Anonyymi

      Kyllä se tuntuu ihanalta saada pukeutua ihaniin naisten alusasuihin. Se on ollut minulle elämän mittainen harrastus ja vieläkin kun jko lähentelen seitsemää kymmentä, on pukeutuminen minulle yhtä ihanaa kuin silloin lapsena. Oikeastaan kaiken takana oli äitini. Nimittäin äitini oli yksinhuoltaja ja asuin siis yhdessä hänen ja minua pari vuotta vanhemman sisaren kanssa pienessä kaksiossamme. Siihen aikaan 50-60 luvulla ei elämämme ollut kovin ruusuista ja kaikesta piti säästää. Niin myös vaatetuksessa, Minä siis sain aina ottaa yli sisareltani pieneksi jääneet vaatteet. Esimerkiksi poikien alusasuja minulla olu yllä ainoastaa silloin kun koulussa oli voimistelua. Tätä jatkoi pitkään ja minä opin näin pitämään tyttöjen vaatteista ja halu niihin kasvoi entistä voimakkaammaksi kun vartuimme ja sisareni asut alkoivat olemaan paljon, paljon kauniimpia kuin ennen. Nylonkuosit olivat tulleet muotiin ja voi kuinka ihanalta se tuntuikaan kun sa vetää liukaasta nylonista valmistetut pikkuhousut jalkaan. Aloin myös kokeilemaan äitini asuja, jotka nyt alkoivat sopimaan minulle vähän paremmin, toki vielä aivan liian suuria. Sukkamauhaliivit, nylonit ja rintaliivit olivat suosikkijani. sitten aloin salaaliikkumaan myös ulkona tyttönä ja vähän kerrassaan tajusin, että tästä harrastuksestani en tulisi koskaan pääsemään eroon ja näin hyväksyin itseni sellaisena kuin olin. Vartuttua vielä vanhemmaksi, kerroin kaikki äidille mutta hän sanoi anteeksi pyydellen tietäneensä jo kauan siitä, että "hänen säästätoimensa" olivat itse asiassa aiheuttaneet koko asian, johon olin jäänyt kiinni. Kun äitini tiedusteli, että haluasinko olla tyttönä vieläkin enemmän, vastadin onnellisena myöntävästi ja niin alkoi jakso, jolloin sain olla kaikki vapaa-ajat tyttönä kotosalla myös sisareni läsnäollessa. Ihanaa aikaa se oli minulle silloin. Vähän murheissani olin armeija-aikana, sillä enhän laivastossa voinut tyttöillä, mutta aina lomilla se onnistui hyvin. Kiitopllisuudella muistelen äitiäni siitä suuresta rakkaudesta, mitä hän minua kohtaan näiden asiopiden yhteydessä osoitti. Hyvää Jussi ja tyttöilykesää kaikille.

    Ketjusta on poistettu 127 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1640
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe