Kulta ootko sä taas ollut

Anonyymi-ap

turhan malttamaton siellä salilla?? 🤔😟

63

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liian lyhyt visiitti vai? Päinvastoin, olen viime aikoina käynyt aika paljon suklaahimon aiheuttaman pulskistumisen kompensoimiseksi.

    • Anonyymi

      Kui nii? Tais mulla yks vemputin tai liike jäädä väliin. Vai pidänkö liikaa kiirettä?

      • Anonyymi

        Ethän sä pysty edes tekeen yhtä vatsaliikettä 🥹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä pysty edes tekeen yhtä vatsaliikettä 🥹

        Tuu kokeilee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu kokeilee!

        Pömpöttää tänne asti


      • Anonyymi

        Sori, se ei oo toiminu enää vuosikausiin. 🤷🏼‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä pysty edes tekeen yhtä vatsaliikettä 🥹

        Myönnän, vaikeeta se on, mutta pystyn jokusen tekemään kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, se ei oo toiminu enää vuosikausiin. 🤷🏼‍♂️

        Hanki vieteri tms jousi 🫢


    • Minäkin satun juuri olemaan salilla. Täällä saa olla yksin tänään. Niin kuin koko elämän muutenkin.

      • Anonyymi

        No kannattais varmaan lopettaa niiden nuorten naisten perässä juokseminen ja hakee oman ikäistä seuraa! Ei se sali sun vuosia vie pois!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kannattais varmaan lopettaa niiden nuorten naisten perässä juokseminen ja hakee oman ikäistä seuraa! Ei se sali sun vuosia vie pois!

        Ei edelleenkään kiinnosta. Juokse itse niiden vanhojen perässä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei edelleenkään kiinnosta. Juokse itse niiden vanhojen perässä.

        Ei tarvii kun nuoret juoksee mun perässä 😆 enkä ees yritä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kannattais varmaan lopettaa niiden nuorten naisten perässä juokseminen ja hakee oman ikäistä seuraa! Ei se sali sun vuosia vie pois!

        Ei se missään salilla oo. Kunhan yrittää tehdä itsestään paremman, kuin onkaan. Olevinaan käy. Salilla oikeasti kun kävisi ei siellä kerkeä roikkumaan millään keskustelupalstalla. Pelle mikä pelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se missään salilla oo. Kunhan yrittää tehdä itsestään paremman, kuin onkaan. Olevinaan käy. Salilla oikeasti kun kävisi ei siellä kerkeä roikkumaan millään keskustelupalstalla. Pelle mikä pelle.

        No kyllä siellä voi kirjoitella. Katsos kun sarjojen välissä pidetään tauko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä siellä voi kirjoitella. Katsos kun sarjojen välissä pidetään tauko.

        Tauot on mulla ollu 30s-1min
        Ei kävisi mieleenkään lärätä siellä puhelinta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvii kun nuoret juoksee mun perässä 😆 enkä ees yritä.

        Niin just ja sitte moralisoit muita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se missään salilla oo. Kunhan yrittää tehdä itsestään paremman, kuin onkaan. Olevinaan käy. Salilla oikeasti kun kävisi ei siellä kerkeä roikkumaan millään keskustelupalstalla. Pelle mikä pelle.

        Ihan ku sarjojen välissä ei vois vilkaista kännykällä tännekin? Oletko vähän vanhanaikainen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä siellä voi kirjoitella. Katsos kun sarjojen välissä pidetään tauko.

        Tämä juuri. Jotkut ei käy salilla, eikä tiedä mitä siellä tapahtuu. :D


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin just ja sitte moralisoit muita.

        Siinä on selkee ero.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tauot on mulla ollu 30s-1min
        Ei kävisi mieleenkään lärätä siellä puhelinta.

        Kyllä kuule, aika moni lärää puhelintaan, etenkin nuoret mimmit, valittee uutta treenibiisiä ja somettaa välissä. :D


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kyllä kuule, aika moni lärää puhelintaan, etenkin nuoret mimmit, valittee uutta treenibiisiä ja somettaa välissä. :D

        Luin että sormettaa 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on selkee ero.

        Ja minä, en ole juossut yhdenkään perässä. Että siinä on sulla harhaluulo itselläsi. Yhdelle kävin kertomassa tunteistani, niin se ei tarkoita että juoksisin kaikkien muitten perässä. Ole sinä onnellinen sitten jos naisia riittää joka sormelle. Minä runkkaan tänäänkin yksin kotonani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin että sormettaa 🤣

        😂😂😂


      • Prinssi_J kirjoitti:

        Ja minä, en ole juossut yhdenkään perässä. Että siinä on sulla harhaluulo itselläsi. Yhdelle kävin kertomassa tunteistani, niin se ei tarkoita että juoksisin kaikkien muitten perässä. Ole sinä onnellinen sitten jos naisia riittää joka sormelle. Minä runkkaan tänäänkin yksin kotonani.

        ja olen masentunut.. Että voit jättää sen vittuilun ihan suosiolla vähemmälle.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ja minä, en ole juossut yhdenkään perässä. Että siinä on sulla harhaluulo itselläsi. Yhdelle kävin kertomassa tunteistani, niin se ei tarkoita että juoksisin kaikkien muitten perässä. Ole sinä onnellinen sitten jos naisia riittää joka sormelle. Minä runkkaan tänäänkin yksin kotonani.

        En ole mies 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mies 😆

        Ja näin naisena annan sulle neuvon...


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂

        Tekee ne varmasti sitäkin, mutta ei salilla, valitettavasti. ;P


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole mies 😆

        Kuulostit mieheltä minun korvaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kuulostit mieheltä minun korvaan.

        Noup


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja näin naisena annan sulle neuvon...

        Neuvo vaan, mutta et ymmärrä minua yhtään. Eikä kiinnosta vanhemmat mammat. Et saa minua kiinnostumaan niistä, vaikka kuinka saarnaat.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Neuvo vaan, mutta et ymmärrä minua yhtään. Eikä kiinnosta vanhemmat mammat. Et saa minua kiinnostumaan niistä, vaikka kuinka saarnaat.

        En saarnaa. Kerroin vain miksi olet edelleen yksin ja tuut olemaan varmaankin lopun elämääs 😆


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Neuvo vaan, mutta et ymmärrä minua yhtään. Eikä kiinnosta vanhemmat mammat. Et saa minua kiinnostumaan niistä, vaikka kuinka saarnaat.

        Enkä halua edes ymmärtää sinua. Sun kaltaisia oon nähny omassa elämässä ihan riittämiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En saarnaa. Kerroin vain miksi olet edelleen yksin ja tuut olemaan varmaankin lopun elämääs 😆

        No niin. Sitten olen. Koska olen ennemmin yksin, kuin suhteessa sellaisen kanssa joka ei kiinnosta yhtään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enkä halua edes ymmärtää sinua. Sun kaltaisia oon nähny omassa elämässä ihan riittämiin.

        Ei ole hyvästä tuollainen asenteellisuus. Pitäisi olla avoimin mielin. Mutta olet ilmeisesti elämän katkeroittama.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei ole hyvästä tuollainen asenteellisuus. Pitäisi olla avoimin mielin. Mutta olet ilmeisesti elämän katkeroittama.

        Noup


      • Anonyymi kirjoitti:

        En saarnaa. Kerroin vain miksi olet edelleen yksin ja tuut olemaan varmaankin lopun elämääs 😆

        Kyllä tiedostan sen vallan hyvin. Että on todennäköisintä että jään yksin. Yksin olen jo pitkän aikaa tässä ollutkin. Huomannut miten vähän ketään kiinnostan. että ei ole mitään uutta minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noup

        Mutta sen myönnän että tietyt asiat vaan etoo!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sen myönnän että tietyt asiat vaan etoo!

        No se on sinun ongelmasi. On myös ihmisiä jotka ymmärtävät minua.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No se on sinun ongelmasi. On myös ihmisiä jotka ymmärtävät minua.

        Takuulla on 😂😂😂 samanlaisia rasvaisia äijiä kuin sinä. Nyt lopetan tämän. Pyydän anteeksi suoruuttani. Älä loukkaannu liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takuulla on 😂😂😂 samanlaisia rasvaisia äijiä kuin sinä. Nyt lopetan tämän. Pyydän anteeksi suoruuttani. Älä loukkaannu liikaa.

        Eikä mulla ole mitään suurta ikäeroa vastaan... Kyse on asenteesta joka sulla on selvästikin pielessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Takuulla on 😂😂😂 samanlaisia rasvaisia äijiä kuin sinä. Nyt lopetan tämän. Pyydän anteeksi suoruuttani. Älä loukkaannu liikaa.

        Olen kertonut asiasta naisillekin, eikä ole tullut noin törkeää kommenttia yhdeltäkään. Päinvastoin, moni on sanonut, että minua kohdeltiin siinä tilanteessa todella epäoikeuden mukaisesti. Ja on kysytty, että jäikö siitä pelko lähestyä ketään toista. No on kyllä valitettavasti todettava, että pelko jäi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä mulla ole mitään suurta ikäeroa vastaan... Kyse on asenteesta joka sulla on selvästikin pielessä.

        No mikä se asenne nyt sitten on? Se etten hyväksy kaikkien tyrkkyjen ehdotuksia? En pysty, jos tunteet ovat yhdessä ihmisessä. Ja täällä kaikki ovat vaan tekstiä ja hymiöitä. En ihastu täällä kehenkään. Tarviin kontakteja ulkomaailmassa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No mikä se asenne nyt sitten on? Se etten hyväksy kaikkien tyrkkyjen ehdotuksia? En pysty, jos tunteet ovat yhdessä ihmisessä. Ja täällä kaikki ovat vaan tekstiä ja hymiöitä. En ihastu täällä kehenkään. Tarviin kontakteja ulkomaailmassa.

        No ihan niinkuin täällä kukaan ihastuisi keneenkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ihan niinkuin täällä kukaan ihastuisi keneenkään.

        En tiedä. Näkyy jotkut viihtyvän ja yrittävän iskeä toisiaan. On varmaan myös pareja jotka tuntee toisensa irl, ja silti käy täällä. Minä olen joku poikkeus, enkä tunne ketään ja yksinään täällä itken ja valitan.


      • Prinssi_J kirjoitti:

        En tiedä. Näkyy jotkut viihtyvän ja yrittävän iskeä toisiaan. On varmaan myös pareja jotka tuntee toisensa irl, ja silti käy täällä. Minä olen joku poikkeus, enkä tunne ketään ja yksinään täällä itken ja valitan.

        Nakit syöty ja lisää ilotulitusta katsottu. Joko olet munkin puolesta kuntoillut, jotta voisin keittää kahvin jälkkäriksi? Tuli niin lämmin olo, melkein hikiki, kun joku kehtaa vieraan ihmisen puolesta kuntoilla.


      • Tilutukki kirjoitti:

        Nakit syöty ja lisää ilotulitusta katsottu. Joko olet munkin puolesta kuntoillut, jotta voisin keittää kahvin jälkkäriksi? Tuli niin lämmin olo, melkein hikiki, kun joku kehtaa vieraan ihmisen puolesta kuntoilla.

        Noniin, oliko prinssinakkeja? 😄 Ja kyllä, laitoin rautaa enemmän kuin koskaan, kun treeni kulki tänään hyvin. Eli tuli treenattua sinunkin puolesta ja varmasti sympatiahikoilit siellä. Laita kahvit tippumaan. Minä juon nyt teetä.


      • Prinssi_J kirjoitti:

        Noniin, oliko prinssinakkeja? 😄 Ja kyllä, laitoin rautaa enemmän kuin koskaan, kun treeni kulki tänään hyvin. Eli tuli treenattua sinunkin puolesta ja varmasti sympatiahikoilit siellä. Laita kahvit tippumaan. Minä juon nyt teetä.

        Atrian grillinakkia oli. Kyllä olin hengessä hyvin mukana, nyt puuskutan ja puhaltelen sohvalla. Laitan kahvin valumaan, jotta jaksaa valvoa teinin kotiutumiseen asti. Unohti avaimet kotia, kun kavereitten kans lähti kaupungille. Ostin oikeen yhden siiderinki, en kyllä oo yhtää varma et kontinko siitä vai jääkö puolet huomiselle.


      • Tilutukki kirjoitti:

        Atrian grillinakkia oli. Kyllä olin hengessä hyvin mukana, nyt puuskutan ja puhaltelen sohvalla. Laitan kahvin valumaan, jotta jaksaa valvoa teinin kotiutumiseen asti. Unohti avaimet kotia, kun kavereitten kans lähti kaupungille. Ostin oikeen yhden siiderinki, en kyllä oo yhtää varma et kontinko siitä vai jääkö puolet huomiselle.

        Niin ei siinä varmaan unta saa, ennen ku lapsi on kotona. Voin kuvitella tilanteen. Minä en malta vielä siirtyä sänkyyn. Odotan että se vuosi viimein vaihtuu. Täällä on tapana räjäyttää puoli kylää ilmaan aina vuodenvaihteessa. Se täytyy nähdä.


      • Prinssi_J kirjoitti:

        Niin ei siinä varmaan unta saa, ennen ku lapsi on kotona. Voin kuvitella tilanteen. Minä en malta vielä siirtyä sänkyyn. Odotan että se vuosi viimein vaihtuu. Täällä on tapana räjäyttää puoli kylää ilmaan aina vuodenvaihteessa. Se täytyy nähdä.

        Vielä on motari onnettomuuresta niska lapsella kipiänä, mutta kylille on päästävä. Kunhan ei kompurois tuolla jäätiköllä.


      • Tilutukki kirjoitti:

        Vielä on motari onnettomuuresta niska lapsella kipiänä, mutta kylille on päästävä. Kunhan ei kompurois tuolla jäätiköllä.

        Justiinsa. Tuolla on todella liukasta nyt. En halua pelotella. Tiedän miten sitä on huolissaan omista lapsista aina.


      • Prinssi_J kirjoitti:

        Justiinsa. Tuolla on todella liukasta nyt. En halua pelotella. Tiedän miten sitä on huolissaan omista lapsista aina.

        Jep. Joka kerta ku lanssi menee mäelle, niin sydän valahtaa vattan pohjalle. No se on hyvä syy käydä hermosavuilla ja lupasin lapsille, että kun muuttaavat kotua, niin siirryn sikaareihin.


      • Tilutukki kirjoitti:

        Jep. Joka kerta ku lanssi menee mäelle, niin sydän valahtaa vattan pohjalle. No se on hyvä syy käydä hermosavuilla ja lupasin lapsille, että kun muuttaavat kotua, niin siirryn sikaareihin.

        Ei omista lapsista lakkaa koskaan huolehtimasta. Ihan sama minkä ikäisiä ovat.


      • Prinssi_J kirjoitti:

        Ei omista lapsista lakkaa koskaan huolehtimasta. Ihan sama minkä ikäisiä ovat.

        Näin se menee. Tulikin juuri kotia. Vielä kun jaksaas avata sen sidukan tänä vuonna.


      • Tilutukki kirjoitti:

        Näin se menee. Tulikin juuri kotia. Vielä kun jaksaas avata sen sidukan tänä vuonna.

        Hyvä. Vielähän sen ehtii.


      • Prinssi_J kirjoitti:

        Hyvä. Vielähän sen ehtii.

        Ehdiin avata ja vielä puolet jäljellä. Nyt tuli toinenkin teini kotia, oli kuulemma raketilla ammuttu "vähän niinku kohti". Hyvin alkoi tämä vuosi, oma väki hengissä.


      • Tilutukki kirjoitti:

        Ehdiin avata ja vielä puolet jäljellä. Nyt tuli toinenkin teini kotia, oli kuulemma raketilla ammuttu "vähän niinku kohti". Hyvin alkoi tämä vuosi, oma väki hengissä.

        Oikein hyvä. 🙏


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ihan ku sarjojen välissä ei vois vilkaista kännykällä tännekin? Oletko vähän vanhanaikainen?

        Ei helvetti sä olet tosi lapsellinen mies


    • Anonyymi

      Kuinka malttamaton??

    • Anonyymi

      Sun kanssa olen malttamaton!! Vai ekkö oo huomannu jo???

      • Anonyymi

        ai niinkö 🤔🤩 nooo miten sen ny ottaa 😆🤭


    • Anonyymi

      Joo, mä yritin liian nopeesti saada tuloksia!

    • Anonyymi

      Ai nyt vasta tajusin😄 eka kertaa luin

    • Anonyymi

      Kuinka niin?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2369
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1784
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      165
      1497
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1483
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1045
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      79
      889
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      175
      766
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      702
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      700
    Aihe