Kaikenlaista pyydystäjää

Anonyymi-ap

Ikäryhmissä nuoremmat miehet tyrkyttävät seuraansa kertoen "pitävänsä
kypsemmistä naisista".
Mitä ajattelette näistä pyydystäjistä ?

39

142

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kai ne on jotain hyypiöitä, jotka ei muilta "saa".

• Anonyymi

alottajalle,,,
      nuoremmat miehet hakee ÄITIÄ ja elättäjää vanhemmasta naisesta,

sama toisin päin, jos nuori nainen hakee vanhemman miehen seuraa
      isää ja elättäjää hakee siitä

• Anonyymi

Jos natsaa, lienee sattumaa.
      Ihan sama toisinpäin.
      Viihdejulkkis voi pitää kuin maskottina vai onko tämä ala-arvottavaa.
      Vähän heiluu käsivarressa ja sitten kumpainenkin voi kirjoittaa kirjan ja sittenhän he ovat ihan 'kirjailijoita'.
      Beng

• Anonyymi

Onneksi on yksi rehellinen kalastelija,,,kun Pertikki sulassa vesissa soutelee.

• Anonyymi

Rehellisyys ennenkaikkea, silloin puhdas omatunto.

Tämän ikäinen ei kaipaa vanhempaa naista, vaimon kuoltua kävi mielessä onko minusta yksin eläjäksi. Muutaman kanssa ystävystyin, totesin liian hankala omaksua vanhana toisen tavat, voi onnistua tai ei, yksinäisyys ottaa väliin hattuun...antaa ottaa.

Pertikki

• Anonyymi kirjoitti:

Rehellisyys ennenkaikkea, silloin puhdas omatunto.

Tämän ikäinen ei kaipaa vanhempaa naista, vaimon kuoltua kävi mielessä onko minusta yksin eläjäksi. Muutaman kanssa ystävystyin, totesin liian hankala omaksua vanhana toisen tavat, voi onnistua tai ei, yksinäisyys ottaa väliin hattuun...antaa ottaa.

Pertikki

Eihän koskaan etukäteen tiedä onnistuuko vaiko eikö. Kiireellä moni juttu menny pilaan. Kaksin ehkä mukavampi noin niin kuin seuran kannalta mutta jos seuraksi sattuu joku Justiina siinä ei hyvä heilu😁.

• Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

Eihän koskaan etukäteen tiedä onnistuuko vaiko eikö. Kiireellä moni juttu menny pilaan. Kaksin ehkä mukavampi noin niin kuin seuran kannalta mutta jos seuraksi sattuu joku Justiina siinä ei hyvä heilu😁.

Ei vain nuoremmat tyrkytä, lehdistä saa lukea tuon tuosta kaikenmaailman Rydmanneista, seuraava uusi uutinen linkki yli 60 vuotiaasta joka syysllistynyt seksuaalliseen häirintään. Viidenkympin villitys ei mitään ihmeellistä, mut kun vanhukset ahdistelee ikään katsomatta

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009300649.html

Pertikki

• Anonyymi kirjoitti:

Ei vain nuoremmat tyrkytä, lehdistä saa lukea tuon tuosta kaikenmaailman Rydmanneista, seuraava uusi uutinen linkki yli 60 vuotiaasta joka syysllistynyt seksuaalliseen häirintään. Viidenkympin villitys ei mitään ihmeellistä, mut kun vanhukset ahdistelee ikään katsomatta

Pertikki

Varsinkin korkeassa asemassa olevien henkilöiden luulisi ymmärtävän mitä seurauksia häirinnällä voi olla heidän uralleen ja imagolleen. Nykyisin kun kaikesta tehdään julkista ja on heitäkin jotka tahallaan tekevät ilmoituksia vahingouttaakseen ilman että häirintää olisi oikeasti tapahtunut. En puolusta häirintää millään tavoin mutta ihmettelen valtaapitäbien naiviutta tässä asiassa. Sokaiseeko valta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pertikki

Hyvä kun julki, mutta jäbä pääsi Supoon takaisin, kun oli saanut muualta fudut.

• Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

Varsinkin korkeassa asemassa olevien henkilöiden luulisi ymmärtävän mitä seurauksia häirinnällä voi olla heidän uralleen ja imagolleen. Nykyisin kun kaikesta tehdään julkista ja on heitäkin jotka tahallaan tekevät ilmoituksia vahingouttaakseen ilman että häirintää olisi oikeasti tapahtunut. En puolusta häirintää millään tavoin mutta ihmettelen valtaapitäbien naiviutta tässä asiassa. Sokaiseeko valta?

Todella komeiden miesten ei tarvitse häiritä.
        Ei-komeat käyttävät asemaansa.
        Beng

• Anonyymi kirjoitti:

Beng

Olen eri mieltä. Todella komeat miehet ovat usein naisten pilaamia ja luulevat voivansa käyttää asemaansa myös väärin ilman seuraamuksia.

• Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

Olen eri mieltä. Todella komeat miehet ovat usein naisten pilaamia ja luulevat voivansa käyttää asemaansa myös väärin ilman seuraamuksia.

22:25
        No, saahan nainen aivoja käyttää, eikä anna miesten käyttää.
        Beng
        Sivusta: seurasin vuosia, kun naiset vaihtuivat, muka luulivat, että he saavat ko. miehen ns. omaksi itselleen, mutta ei....aina tuli uusi nainen. Työpaikkasutinaa. Liekkö mukana ollut edes romantiikkaa.

• Anonyymi kirjoitti:

22:25
        No, saahan nainen aivoja käyttää, eikä anna miesten käyttää.
        Beng
        Sivusta: seurasin vuosia, kun naiset vaihtuivat, muka luulivat, että he saavat ko. miehen ns. omaksi itselleen, mutta ei....aina tuli uusi nainen. Työpaikkasutinaa. Liekkö mukana ollut edes romantiikkaa.

Saa käyttää mutta nyt oli kyse kommentista, jossa sanottiin että komeitten miesten ei tarvitse häiritä😊.

Naiset tavoittelevat komeaa vallanomaavaa varakasta miestä ja kun eivät saakkaan alkaa syyte häirinnästä. Monesti.

Nämä miehet menevät naisten lankaan kun sokaistuvat omasta viehätysvoimastaan ja käyttäytyvöt tavalla jota myöhemmin tarpeen tullen voi kutsua häirinnäksi.

• Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

Saa käyttää mutta nyt oli kyse kommentista, jossa sanottiin että komeitten miesten ei tarvitse häiritä😊.

Naiset tavoittelevat komeaa vallanomaavaa varakasta miestä ja kun eivät saakkaan alkaa syyte häirinnästä. Monesti.

Nämä miehet menevät naisten lankaan kun sokaistuvat omasta viehätysvoimastaan ja käyttäytyvöt tavalla jota myöhemmin tarpeen tullen voi kutsua häirinnäksi.

Jännä tutkimus olisi:"Saavatko vähemmän komeat miehet helpommin häirinnästä syytteitä kuin komeat?
        Beng

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Beng

Pitää paikkansa. Minä olen komea mies. Ollut sitä aina. Mutta koskaan en ole käyttänyt komeuttani väärin. Parisuhteet olivat pitkiä. Olen huomannut, että leskeydestä ja iästä huolimatta minusta ollaan kiinnostuneita, toivottavasti ilman taka-ajatuksia, koska itse haluan olla se, joka tekee aloitteet aikanaan.
        Tosin olen haarukoinut ja tiedostanut senkin, että yhdestäkään suomalaisesta yli 6-kympisestä vapaasta naisesta ei ole parisuhteeseen enää. Ovat liian tai täysin koteloituneita. Liian ahdistuneita ja ennakkoluuloisia tai vaan sen nukkekotinsa vankeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää paikkansa. Minä olen komea mies. Ollut sitä aina. Mutta koskaan en ole käyttänyt komeuttani väärin. Parisuhteet olivat pitkiä. Olen huomannut, että leskeydestä ja iästä huolimatta minusta ollaan kiinnostuneita, toivottavasti ilman taka-ajatuksia, koska itse haluan olla se, joka tekee aloitteet aikanaan.
        Tosin olen haarukoinut ja tiedostanut senkin, että yhdestäkään suomalaisesta yli 6-kympisestä vapaasta naisesta ei ole parisuhteeseen enää. Ovat liian tai täysin koteloituneita. Liian ahdistuneita ja ennakkoluuloisia tai vaan sen nukkekotinsa vankeja.

Aikamoinen yleistys kuusikymppisistä oletkos testannut ne kaikki? Oletatkos että itse olet 60+ joku unelmien mies jokanaisen unelma.

Kirjoituksestasi huokuu itseriittoisuus ja ylimielisyys mikä ei varmaankaan useimman yli 60v vapaan naisen unelmamiehen ominaisuuksiin kuulu. Joten ei jatkoon.

• Anonyymi

Tässä ikäluokassa mammukat vain tykkäisivät, jos seniorimies vokottelisi, silittelemällä kädellä poimuja.

• Anonyymi

Jos joku vanha mummo haluaa poimujaan kaivelemaan viriilin juniorimiehen, on hänen varmistauduttava siitä, että eläkerahansa riittävät kyseiseen toimenpiteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku vanha mummo haluaa poimujaan kaivelemaan viriilin juniorimiehen, on hänen varmistauduttava siitä, että eläkerahansa riittävät kyseiseen toimenpiteeseen.

Kyllähän nuori mies on hyvä leipurin, kosmetologin, kampaajan ja kauneussalongin korvaaja. Hyvässä lykyssä edullinenkin..

• Anonyymi

Onhan se outoa jos mies hakee äitinsä ikäistä naista tai mies tyttärensä ikäistä, mutta asiahan on kahden kauppa, vaikea ulkopuolisen on tietää mistä siinä oikeasti on kysymys. Ja jos suuri ikäero molemmille sopii, ei muilla pitäisi olla sanomista siihen. Valitettavasti ennakkoluulot saavat ihmiset ajattelemaan aina pahinta. Itse en lapseni ikäistä huolisi, paras kumppani on suht saman ikäinen ja samanlaisessa elämäntilanteessa oleva kuin itse olen, se on minun mielipiteeni.

• Anonyymi

On eri jutska, kastaa pelkkää kärkee, kui elellä liitossa.

• Anonyymi

Tosi tapaus, Mies naiselle: saanko kastaa 30 senttiä kärkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen sanoi, että hänellä on heikko sydän, jolloin mies vastasi:
        "Ei se mitään! Minä ohitan sen vasemmalta puolelta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanko totta, jospa se homo onkin Tynlkkynen, kysymys oli tarkoitettu afrikkalaiselle miehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkkää kärkeäkin 30 cm,paljonko on vartta?

• Anonyymi

Jos nuori mies oikein hakemalla hakee vanhempaa naista, silloin tulee mieleen, että on taloudellinen tarkoitus. Samoin jos nuori nainen hakisi reilusti vanhempaa miestä, tulisi mieleen että ehkä vain varakas kelpaisi.
      Sen sijaan jos kiintyisi ja rakastuisi työpaikalla tai harrastuksissa jonkin aikaa toisiinsa tutustuttuaan, ihastuisi ennalta suunnittelematta ja hakematta, silloin olisi uskottavampi suhde.

• Anonyymi

Aloittaja on sama kuin tuon toisen pyydystysjutun.
      Tätä aihetta on käsitelty jo viime vuoden puolella.
      Minä muistan!!
      Beng

• Anonyymi

Onko paha jos aloittaa kaksi ketjua.
        Minusta on keljua kun vedetään vanhoja aloituksia. Uudet on parempia, voihan olla että aloitettuun asiaan mielipide tai näkökulma on muuttunut vuodessa.
        Kiva kun on aloituksia, aika vähän on ollut viime aikoina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko paha jos aloittaa kaksi ketjua.
        Minusta on keljua kun vedetään vanhoja aloituksia. Uudet on parempia, voihan olla että aloitettuun asiaan mielipide tai näkökulma on muuttunut vuodessa.
        Kiva kun on aloituksia, aika vähän on ollut viime aikoina.

23:38
        Tavallaan olet oikeassa.
        Mutta aihetta veivattiin jo viime vuonna.
        Vuosia sitten tehtyjen aloitusten onkiminen ihmetyttää. En edes muistaisi niin pitkältä ajalta.
        Mutta hei. Sellaisen jatkokertomuksen muistan laittaneeni, mikä oli jokin ketjusatu karhuista. Moni laittoi siihen omansa.
        Beng

• Anonyymi

Aloittaja EI ole sama kuin toisen pyydysjutun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja EI ole sama kuin toisen pyydysjutun.

Mistä tiedät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät?

Mistä luulet ?

• Anonyymi

Jaa että se alkaa nyt tälläkin palstalla tämmöiset jutut.
      Enpä olisi uskonut kun maailmassa on tähdellisempiäkin
      asioita käsiteltävänä ja tuumailtavana.On se uskottava
      kun sanovat maailma menee alamäkeä henkisesti ja
      sosiaallisesti.

• Anonyymi

Älä nyt.
        Mikä kuhina täällä sitten olisi, jos joku mummo tulisi rintsikoiden henkseleitä paukuttamaan ja kertomaan, että skodasin just 50 vuotiaan ja siinä se mukana keikkuu....
        Silloin ei kyllä tiedä kumpi polvi menee ylä- ja kumpi alamäkeä.
        Voivat olla sopivasti sosiaalisia.
        Henkisyydestä, totta puhuen, ei koskaan kenenkään kohdalla ole täyttä tietoa.
        Beng

• Anonyymi

Olin nuori aikoinaan ja ukko haki salasuhteiksi vanhoja naisia ja mikä sillä mätti? Oma äitinsä oli synnyttänyt hänet yli 40v, olisko se ollu syy?

• Anonyymi

Oksettavaa! Itse asun itä Helsinki nyt ihan pian tulen 70v. naisena.Miesystäväni kuolemasta tulee vuosi 03/23. Olimme yhdessä 22v.Eri asunnot tahdostani! Hän minua 2v.nuorempi. Niin joku toiminta piste kävin.Olin myös sanonut aivosumua kun menettänyt kuolemalle paljon ihmisiä lyhyen ajan aikana. Syy jos olen poissa oleva: Aivo sumua vain.Niin koko kevät talvi 2022. Mies 55v. Juoksi perääni, koska pääsen kotisi kahville? Siellähän kahvia juuri ilmaisiksi juotiin!Miloin oli retilläni kadun varsi. Kuulin oli 2 mutakin naista samaan aikoihin yrtellyt kahville.Minua huomattavasti nuorempia. Tabu josta ei puhuta,ei nosteta kissaa pöydälle,Ahdistuin ja lopetin joku toukokuu 2022.Toiminta paikassa käynni. Pääsitkin elokuuhun. Perässäni lenkki polut tiet. Fillarilla mies tällä kertaa kai 68-70v? Pieni lyhyt paksu. Julkinen paikka kävelytiet.Alkoi seuraa ja pysähtyä kävelee,pyörää talutta höpisten udellen.Sitä seuraa ja huikaa otta taskumatistaan,kuin myös sitä yhtä vailla kännitilasta riippuen.Tilaa en antanut. Muutin aikatauluni lenkkeilyn .Vaihdoin Its Priman Itis Sity Market. Meinaan siellä Itis Prisama edessä usein oli.Kai sitä ne taskumattinsa hakennut. Kyllä ihmisten pitää saada likua rauhassa,kuin eri toimintapaikat olla.Iman seksualista härintää: IKÄÄN KATSOMATTA!

• Anonyymi

Brigitte Macron on 69 vuotias, Emmanuel Macron 45 vuotias.
      Entä Sauli ja Jenni ?
      Onko eri-ikäisyys sinänsä niin kummallista ?
      Motiivit voivat olla.

• Anonyymi

Ranskassa ajoittain huhuiltu kulissiavioliitosta, jonka tarkoitus on salata Macronin homoseksuaalisuus. Villeimpien vihjailujen mukaan presidentillä on salasuhde Radio Francen pääjohtaja Mathieu Gallet’n kanssa. Macron on naureskellut huhuille ja kiistänyt ne tiukasti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      89
      7355
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3562
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1836
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1030
    5. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      891
    6. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      883
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      50
      790
    8. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      719
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      29
      696
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      652
    Aihe