Että heräät uuteen vuoteen onnella ilolla uskolla toivolla ja suurimmalla, rakkaudella. Haluisin olla sun ensi vuoden ensimmäinen pusu.
Unelmien miehelleni ihania unia
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Poistettiin se typerä kysymys mutta vastaan silti. Se sama vitun mies kenestä oon jankuttanut täälä jo 5kk. Kaivittu. Rakastunut<3Jazuli. Taideteos. Sydänselkä. Rakkauden tunne. Mysteeri. Ne sen silmät. Päiväuni ja yöuni.
Sitä samaa ketä oli eilen ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä x100000000000000- Anonyymi
Isä taivaalta tilattu mies.
- Anonyymi
Mutta ihania unia sille miehelle. Muut voikin herätä se kanki perseessä niin kun tähänkin asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ihania unia sille miehelle. Muut voikin herätä se kanki perseessä niin kun tähänkin asti.
Pidä se kankis omassa perseessäs, meille ei sellanen käy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä se kankis omassa perseessäs, meille ei sellanen käy!
Rautakanki persiissäin
Ihanalta tuntui näin
Didididi diii 😄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rautakanki persiissäin
Ihanalta tuntui näin
Didididi diii 😄Kankiperseiksi olen sanonut niitä kenen kirjoitus on ollut silkkaa törkyä. Tässä en tiedä kuka sitä sanoo mutta minä se en oo tällä kertaa.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17687925N
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
PARASTA VUOTTA 2023 MIES.
- Anonyymi
Nyt, aion tanssia hetken ja sitten nukahdan. Mietin mies sua tietenkin. Tää vuosi vois olla meidän. Ihania unia.
- Anonyymi
Olit, nainen, 20 minuuttia ja 23 sekuntia liian aikaisessa kun mulla vuosi vaihtui tunti ja 4 minuuttia sitten. Kippis.
Hyvää uutta vuotta!
- Anonyymi
Sori se on varattu vaimolle.
- Anonyymi
Hienoa! Minäkin oon lähempänä kun koskaan tänä vuonna, että saan ensimmäisen pusun ja toivon että jotain muutakin. Olen jo saanut kohteeseen katsekontaktin, useamman. Seuraavaksi, koska olen aika varma molemminpuoleisesta kiinnostuksesta, teen lähestymisyrityksen.
- Anonyymi
Taidat olla aika raskas persoona. Ei kiitos.
- Anonyymi
Niinpä taidatkin.
- Anonyymi
😘😘😘
- Anonyymi
Pusuja takaisin sinulle kuka oletkaan.
- Anonyymi
Mistäpä sitäkään tietää vaikka se toteutuis? Ei oo tapana pussailla lähes aikuisia lapsiani eikä ventovieraita vastaantulijoita🙄ehkä se sitten voisin olla minä.
- Anonyymi
Niin en usko että ensimmäinen pusu tulisi sulta, kun sillä ehdokkaalla ei ole suomi äidinkieli.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642