Unelmien miehelleni ihania unia

Anonyymi-ap

Että heräät uuteen vuoteen onnella ilolla uskolla toivolla ja suurimmalla, rakkaudella. Haluisin olla sun ensi vuoden ensimmäinen pusu.

18

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Poistettiin se typerä kysymys mutta vastaan silti. Se sama vitun mies kenestä oon jankuttanut täälä jo 5kk. Kaivittu. Rakastunut<3Jazuli. Taideteos. Sydänselkä. Rakkauden tunne. Mysteeri. Ne sen silmät. Päiväuni ja yöuni.

Sitä samaa ketä oli eilen ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä x100000000000000

• Anonyymi

Isä taivaalta tilattu mies.

• Anonyymi

Mutta ihania unia sille miehelle. Muut voikin herätä se kanki perseessä niin kun tähänkin asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ihania unia sille miehelle. Muut voikin herätä se kanki perseessä niin kun tähänkin asti.

Pidä se kankis omassa perseessäs, meille ei sellanen käy!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidä se kankis omassa perseessäs, meille ei sellanen käy!

Rautakanki persiissäin
        Ihanalta tuntui näin
        Didididi diii 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rautakanki persiissäin
        Ihanalta tuntui näin
        Didididi diii 😄

Kankiperseiksi olen sanonut niitä kenen kirjoitus on ollut silkkaa törkyä. Tässä en tiedä kuka sitä sanoo mutta minä se en oo tällä kertaa.

• Anonyymi

PARASTA VUOTTA 2023 MIES.

• Anonyymi

Nyt, aion tanssia hetken ja sitten nukahdan. Mietin mies sua tietenkin. Tää vuosi vois olla meidän. Ihania unia.

• Anonyymi

Olit, nainen, 20 minuuttia ja 23 sekuntia liian aikaisessa kun mulla vuosi vaihtui tunti ja 4 minuuttia sitten. Kippis.
        Hyvää uutta vuotta!

• Anonyymi

Sori se on varattu vaimolle.

• Anonyymi

Hienoa! Minäkin oon lähempänä kun koskaan tänä vuonna, että saan ensimmäisen pusun ja toivon että jotain muutakin. Olen jo saanut kohteeseen katsekontaktin, useamman. Seuraavaksi, koska olen aika varma molemminpuoleisesta kiinnostuksesta, teen lähestymisyrityksen.

• Anonyymi

Taidat olla aika raskas persoona. Ei kiitos.

• Anonyymi

Niinpä taidatkin.

• Anonyymi

😘😘😘

• Anonyymi

Pusuja takaisin sinulle kuka oletkaan.

• Anonyymi

Mistäpä sitäkään tietää vaikka se toteutuis? Ei oo tapana pussailla lähes aikuisia lapsiani eikä ventovieraita vastaantulijoita🙄ehkä se sitten voisin olla minä.

• Anonyymi

Niin en usko että ensimmäinen pusu tulisi sulta, kun sillä ehdokkaalla ei ole suomi äidinkieli.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen keho ei ole miehen oikeus

Miesten seksuaalisten tarpeiden täyttäminen ei ole naisten tai yhteiskunnan velvollisuus. Seksi ei ole kenenkään oikeus. https://www.hs.fi/mielipide/a
      Sinkut
      427
      3326
    2. Jetin syöksy saanut lisää vauhtia

Huh huh - uusimmat uutiset viittaa siihen aika vahvasti, että nyt mennään lujaa kyytiä kohti pohjaa! Mutta eipä sitä koskaan tiedä, jospa sieltä viel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1621
    3. Pelkäsin Sinua

Nainen, siksi pakenin eikä meistä koskaan tullut mitään 😓. Pidin liikaa sinusta, niin siksi pelkäsin. Tiedän että meistä olisi tullut jotakin hyvää j
      Ikävä
      53
      1488
    4. Naiset tulleet liiankin itsenäiseksi

Naisten asema on Suomessa yliarvostettua ja tämän kyllä huomaa naisten käyttäytymisestä.
      Maailman menoa
      403
      1265
    5. Nainen tuutko mun vaimoksi

Ostin jo sormukset ja rakastan sinua ♥️♥️♥️♥️
      Ikävä
      77
      1188
    6. Miksi mies et voisi vaan

ottaa yhteyttä suoraan kun selvästi kaipaat? En pure.
      Ikävä
      63
      1028
    7. Erdogan haluaisi Suomen nyt Natoon

Tuokin ukkeli on melkoinen tuuliviiri. Vielä muutama päivä oli ihan eri mieltä kuin tänään. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009358534.html "Turki
      Maailman menoa
      331
      956
    8. Jos nainen et olisi tuollainen mörökölli

Meistä olisi tullut vähintäänkin hyvät ystävät. Taidat suhtautua kaikkeen liian vakavasti, mietit liikaa ja rakennat itsellesi henkisen umpikujan.
      Ikävä
      47
      900
    9. Hyvää iltaa

Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)
      Ikävä
      88
      806
    Aihe