koska oon leppoisa 😉
Rakastat mua
22
562
Vastaukset
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17687930l
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kenelle menee? 🧐
Läskit on leppoisia? :D
- Anonyymi
Röh
- Anonyymi
Jäin kiinni
- Anonyymi
Tiukka aukko ? 😃
- Anonyymi
Rakastan ihmistä ihmisenä.😊
- Anonyymi
No nyt oot asian vihreässä ytimessä!
Vastakohdat täydentävät toisiaan 😝 - Anonyymi
Olet jollekkin tärkeä ja sua rakastetaan.
- Anonyymi
no enpä sanois kun sille päälle satut vaikka pääosin oletkin
sillä ei kuitenkaan ole rakkauteni kanssa mitään tekemistä
rakastan koska tunnen yhteyttä sinuun ja kanssasi on hyvä olla kaikin tavoin
siis jos olisit kaivattuni - Anonyymi
Samat tuntemukset käy moniin ihmisiin. IRL pitäisi puhua.
- Anonyymi
Olet asian ytimessä.
- Anonyymi
Leppoisa naisten hakkaaja stalkkeri Tuomo
- Anonyymi
Ai hitto nauratti vaikkei pitäs
- Anonyymi
Sekin on kyllä totta mistä tiesit🙂
- Anonyymi
siksikin.. 🥰
- Anonyymi
Ite oon keppoisahko. Joskus ja välillä. Sori
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Aina kuolemaani asti
- Anonyymi
Oot iskenyt silmää netissä jo ainakin kolme vuotta ja vieläkin on pllu saamatta!! Herää jo!?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273325Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122469Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.872396Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072094Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761673Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481574Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261476Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1281207
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136