koska oon leppoisa 😉
Rakastat mua
19
440
Vastaukset
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Kenelle menee? 🧐
Läskit on leppoisia? :D
- Anonyymi
Röh
- Anonyymi
Jäin kiinni
- Anonyymi
Tiukka aukko ? 😃
- Anonyymi
Rakastan ihmistä ihmisenä.😊
- Anonyymi
No nyt oot asian vihreässä ytimessä!
Vastakohdat täydentävät toisiaan 😝 - Anonyymi
Olet jollekkin tärkeä ja sua rakastetaan.
- Anonyymi
no enpä sanois kun sille päälle satut vaikka pääosin oletkin
sillä ei kuitenkaan ole rakkauteni kanssa mitään tekemistä
rakastan koska tunnen yhteyttä sinuun ja kanssasi on hyvä olla kaikin tavoin
siis jos olisit kaivattuni - Anonyymi
Samat tuntemukset käy moniin ihmisiin. IRL pitäisi puhua.
- Anonyymi
Olet asian ytimessä.
- Anonyymi
Leppoisa naisten hakkaaja stalkkeri Tuomo
- Anonyymi
Ai hitto nauratti vaikkei pitäs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai hitto nauratti vaikkei pitäs
Tuomohanna
- Anonyymi
Sekin on kyllä totta mistä tiesit🙂
- Anonyymi
siksikin.. 🥰
- Anonyymi
Ite oon keppoisahko. Joskus ja välillä. Sori
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen keho ei ole miehen oikeus
Miesten seksuaalisten tarpeiden täyttäminen ei ole naisten tai yhteiskunnan velvollisuus. Seksi ei ole kenenkään oikeus. https://www.hs.fi/mielipide/a2291571Pelkäsin Sinua
Nainen, siksi pakenin eikä meistä koskaan tullut mitään 😓. Pidin liikaa sinusta, niin siksi pelkäsin. Tiedän että meistä olisi tullut jotakin hyvää j38767Naiset tulleet liiankin itsenäiseksi
Naisten asema on Suomessa yliarvostettua ja tämän kyllä huomaa naisten käyttäytymisestä.364660Hyvää iltaa
Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)88660Erdogan haluaisi Suomen nyt Natoon
Tuokin ukkeli on melkoinen tuuliviiri. Vielä muutama päivä oli ihan eri mieltä kuin tänään. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009358534.html "Turki315620Jos nainen et olisi tuollainen mörökölli
Meistä olisi tullut vähintäänkin hyvät ystävät. Taidat suhtautua kaikkeen liian vakavasti, mietit liikaa ja rakennat itsellesi henkisen umpikujan.41612Ikuisuusaihe yön pimeiden tuntien mausteeksi
Kuka nyt sitten on koijannut, ketä ja miten, se on aina hyvä debatin paikka. Ei ne miehetkään puhtaita pulmusia tuolla saralla ole, siksi kummeksuttaa166606- 40602