Juuri mitään irti joten mun on vähän hankala tietää mitä ajattelet...
En saa sinusta nainen
62
1374
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin minä ajattelen miehestä
- Anonyymi
Ollaanko me liian vaikeita toisillemme 🤔
ap
- Anonyymi
Missä sitten olet yrittänyt saada irti? Täälläkö?
- Anonyymi
Samat ajatukset täälläkin.
- Anonyymi
Helpointa on ajatella, ettei naista kiinnosta. Se on tähän mennessä ollut aina tarkka arvio.
- Anonyymi
Pelko pois!😉
- Anonyymi
Haluun sut!
- Anonyymi
Miten olet yrittänyt? Oot säkin aika mysteeri mulle..
- Anonyymi
Anteeksi, kun olen niin vaikea. Olen aina ollut ujo. Ja varsinkin, kun on tunteita mukana, niin se menee entistä vaikeammaksi. Olisi varmaankin helpompi keskustella viestein, mutta en minä uskalla laittaa hänelle viestiä. Anteeksi, vastasin kuin hänelle, koska tiedostan sen, että olen vaikea ihminen...
- Anonyymi
Mikä sua jännittää siinä viestin lähettämisessä?
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sua jännittää siinä viestin lähettämisessä?
apMinua pelottaa, että hän ei halua olla kanssani missään tekemisissä. Pelottaa, että hän naureskelee minulle kavereidensa kanssa, kun olen ikinä mennyt mitään kuvittelemaan. Pelottaa vain, että minua sattuu...
Tai, entä jos minä ujouksissani annan itsestäni ihan tyhmän kuvan. Minua jännittää monikin asia, kun olen tällainen stressaaja ja turhia miettivä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua pelottaa, että hän ei halua olla kanssani missään tekemisissä. Pelottaa, että hän naureskelee minulle kavereidensa kanssa, kun olen ikinä mennyt mitään kuvittelemaan. Pelottaa vain, että minua sattuu...
Tai, entä jos minä ujouksissani annan itsestäni ihan tyhmän kuvan. Minua jännittää monikin asia, kun olen tällainen stressaaja ja turhia miettivä...No ompa nyt! Mä ainakin olisin hyvin mielelläni mun tunteiden kohteen kanssa tekemisissä, mutta arvaappa mitä!? Hän ei tahdo olla mun kanssa tekemisissä!
Laitoin hänelle pari päivää sitten yksityisviestin....no, se ei tainnut mennä kovin hyvin.😔
Minusta tuli 🤡 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua pelottaa, että hän ei halua olla kanssani missään tekemisissä. Pelottaa, että hän naureskelee minulle kavereidensa kanssa, kun olen ikinä mennyt mitään kuvittelemaan. Pelottaa vain, että minua sattuu...
Tai, entä jos minä ujouksissani annan itsestäni ihan tyhmän kuvan. Minua jännittää monikin asia, kun olen tällainen stressaaja ja turhia miettivä...Muista ne minun pari viestiä ennenkuin edes ajattelet tuollaisia. Ymmärrät sitten miten hassuilta nuo sun kuvitelmat tuntuu ja tiedät ettei se niin mene... Se että ujouksissa antaa semmoisen kuvan mitä itse ehkä häpeää ja tuntuu että olinpas tyhmä on vain söpöä 🙂 Älä turhia pelkää... Minuun sattuu vaan tämä epätietoisuus ja kun ei olla tekemisissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista ne minun pari viestiä ennenkuin edes ajattelet tuollaisia. Ymmärrät sitten miten hassuilta nuo sun kuvitelmat tuntuu ja tiedät ettei se niin mene... Se että ujouksissa antaa semmoisen kuvan mitä itse ehkä häpeää ja tuntuu että olinpas tyhmä on vain söpöä 🙂 Älä turhia pelkää... Minuun sattuu vaan tämä epätietoisuus ja kun ei olla tekemisissä.
Minä en ikinä ole häneltä viestiä saanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista ne minun pari viestiä ennenkuin edes ajattelet tuollaisia. Ymmärrät sitten miten hassuilta nuo sun kuvitelmat tuntuu ja tiedät ettei se niin mene... Se että ujouksissa antaa semmoisen kuvan mitä itse ehkä häpeää ja tuntuu että olinpas tyhmä on vain söpöä 🙂 Älä turhia pelkää... Minuun sattuu vaan tämä epätietoisuus ja kun ei olla tekemisissä.
Radiohiljaisuus on langennut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös voi suoraan ilmaista mielenkiintonsa? Että olet kiva ja mielwnkiintoinen ihminen. Että milloin nähtäisiin, saako sulle soittaa ym ihan perusasioita.
- Anonyymi
Ookkonää joku paloittelija raastaja hemmo?
- Anonyymi
Hitto, pelko pois!!! NYT!!! 😂 HETI!!!!
- Anonyymi
Kukaan ei ole tietystikään ajatustenlukija ja no esim. apinat ainakin käyttävät kommunikaatiota elein ja ääntelemällä, tonkivat koloja kepillä jotta saavat ruokaa ja samalla tarjoavat sitä toisillekin. Me ihmiset olemme apinoiden sukua joten tee samaa, ole ystävällinen,kohtelias ehkä myötätuntoinen ja kysy. Luulen ettei apinoilla ole nettiyhteyttä joten eivät varmaan pääse edes ikäväpalstalle ja käytä kommunikaation välineenä. Alkukantainen lähestymistapa on kaikista parhain tapa. Apinoita ollaan ihan kaikki, jokainen.
- Anonyymi
ja kun silmiin katsotaan...
- Anonyymi
Vai on sinun vanhempas apinan näköisiä. Sen saanet mennä heille suoraan kertomaan noin ylpeitä kun sitä ollaan.
- Anonyymi
Nyt puhut omias!
Oot irrottanut vaikka ja kuinka kaikkee ajatuksia. Mikä sun tän hetkinen tärkein kyssäri nyt ois? - Anonyymi
Ehkä joku odottaa että kirjotat sen viestin?
- Anonyymi
Tiedät että se voi johtua muustakin kuin minusta 😔
- Anonyymi
No sitten se on tekemätön paikka.
- Anonyymi
Jos laitat mulle viestin niin lupaan että ensivuonna ainakin kerran pussataan. 😍
- Anonyymi
Ei kiitos
- Anonyymi
Sopisi
Miehelle 😘🥰❤️
- Anonyymi
Aloitus on aivan turha.
- Anonyymi
No eipäs ole! Ihmisen täytyy saada keskustella edes jonkun kanssa, vaikka sitten anonyymisti täällä tai alkaa käydä raskaaksi elämä.
Mulla ei ollut ketään kenen kanssa olisin tuota mun ihastumista purkanut. Laitoin kohteelle viestin irl ja nyt hän tietää mitä mieltä olen. Ahdistelemaan en häntä nyt enempää ala.😅
Tsemppiä ap. Ota se riski. Voi olla sen ottamisen arvoinen tai sitten ei. Rehellisyys kannattaa rakkaudessa. - Anonyymi
🎶Jokainen ihminen on ketjun arvoinen, jokainen ihminen on tärkeä🎶
Tai jotain vastaavaa.
- Anonyymi
Vastaukset vielä turhempia.
Lakattava olemasta, sillähän moni asia ratkeaa.- Anonyymi
Sinä olet turha! 😝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet turha! 😝
Sopii hyvin vuoden vika päivän titteliksi:)
- Anonyymi
Tulisiko mun olla sairaslomalla? Voinko? Selviytymismoodi...
- Anonyymi
Olen todella väsynyt...
- Anonyymi
Jos tiedät numeron laita viesti. Laita ihan mitä vaan 😄
- Anonyymi
Samat on ajatukset miehestä, kaikki jäi kesken. Vaikea uskoa enää, että hänen puoleltaan kumina lämpenisi...
- Anonyymi
Niin jäi kesken ja se harmittaa... Tunteet on ja pysyy 💗💗💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen tapaus? Aikaikkunaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jäi miehelle🥰❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tietoinen hänen tunteistaan, ei koskaan niitä avannut. Enkä usko, että niitä oli. Sillä hän "luovutti" helposti. En edes osaa sanoiksi pukea, miten paljon kaipaan hänen halaukseen, mitä sain kerran maistaa..pienen hetken..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei koskaan tuonut esiin että olisi tunteita, luovuttikin "helposti". Silti harmittaa ja ajattelen häntä päivittäin. En kuitenkaan usko, että tämä lämpiää enää. Hän löytää kyllä toisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikaikkuna on niiin kornia.
Sulla takaikkunakin auki... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikaikkuna. Pyh.
Aikajana. Aikajuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdessä viestissään, hän totesi että harmittaa...
- Anonyymi
Mitä voisit tehdä toisin?
- Anonyymi
Kysy jotain IRL tekstiviestin tai muun muodossa ilman palstaa
Miehelle vinkki nro1 - Anonyymi
Nyt on hyvä hetki vaikka toivottaa viestillä Hyvää Uutta Vuotta hänelle, jos ette muuta uskalla.
- Anonyymi
Nii mies viestiä nyt🤔❤️
- Anonyymi
Kenelle tämä ja keneltä?
- Anonyymi
Samat sanat sulle mies. Ennen luulin että tykkäät. Sitten aloin ajatella että käytät toisten tunteita hyväksesi.
Jonkun sortin kannibaali?
- Anonyymi
Mehän asumme samassa asunnossa.
Ei kauaa. - Anonyymi
Kun torjuu jonkun muun, ikävä yllättää ;(
- Anonyymi
Se on vähän niinku tarkoituskin. Ei kenenkään tarvitse täällä saada tietää mitä oikeasti ajatelen.
- Anonyymi
Etkö osaa puhua? Kysy?
- Anonyymi
Yliarvostettua, eihän nyt toki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yliarvostettua, eihän nyt toki.
Eroottiset/romanttiset suhteet tuntuvat välillä aivan käsittämättömän yliarvostetuilta asioilta, joita syystä tai toisesta pidetään itsestään selvyyksinä.
-M83
- Anonyymi
Samat sanat mies, olet hiljentynyt täysin.
- Anonyymi
Tiedä sitten onko sinua varten, jos olisi äärimmäisen yksipuolista asioiden kertominen ja menisi tiedon pihtailuksi/salailuksi, että olisiko silloin oikeasti edes kiinnostunut sinusta ja leikkisikö vain kanssasi, kuin kissa hiirellä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452857Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen432824Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232608Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3281667- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.192902Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99691