En saa sinusta nainen

Anonyymi-ap

Juuri mitään irti joten mun on vähän hankala tietää mitä ajattelet...

62

1346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samoin minä ajattelen miehestä

      • Anonyymi

        Ollaanko me liian vaikeita toisillemme 🤔

        ap


    • Anonyymi

      Missä sitten olet yrittänyt saada irti? Täälläkö?

    • Anonyymi

      Samat ajatukset täälläkin.

    • Anonyymi

      Helpointa on ajatella, ettei naista kiinnosta. Se on tähän mennessä ollut aina tarkka arvio.

    • Anonyymi

      Pelko pois!😉

    • Anonyymi

      Haluun sut!

    • Anonyymi

      Miten olet yrittänyt? Oot säkin aika mysteeri mulle..

    • Anonyymi

      Anteeksi, kun olen niin vaikea. Olen aina ollut ujo. Ja varsinkin, kun on tunteita mukana, niin se menee entistä vaikeammaksi. Olisi varmaankin helpompi keskustella viestein, mutta en minä uskalla laittaa hänelle viestiä. Anteeksi, vastasin kuin hänelle, koska tiedostan sen, että olen vaikea ihminen...

      • Anonyymi

        Mikä sua jännittää siinä viestin lähettämisessä?

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sua jännittää siinä viestin lähettämisessä?

        ap

        Minua pelottaa, että hän ei halua olla kanssani missään tekemisissä. Pelottaa, että hän naureskelee minulle kavereidensa kanssa, kun olen ikinä mennyt mitään kuvittelemaan. Pelottaa vain, että minua sattuu...
        Tai, entä jos minä ujouksissani annan itsestäni ihan tyhmän kuvan. Minua jännittää monikin asia, kun olen tällainen stressaaja ja turhia miettivä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua pelottaa, että hän ei halua olla kanssani missään tekemisissä. Pelottaa, että hän naureskelee minulle kavereidensa kanssa, kun olen ikinä mennyt mitään kuvittelemaan. Pelottaa vain, että minua sattuu...
        Tai, entä jos minä ujouksissani annan itsestäni ihan tyhmän kuvan. Minua jännittää monikin asia, kun olen tällainen stressaaja ja turhia miettivä...

        No ompa nyt! Mä ainakin olisin hyvin mielelläni mun tunteiden kohteen kanssa tekemisissä, mutta arvaappa mitä!? Hän ei tahdo olla mun kanssa tekemisissä!
        Laitoin hänelle pari päivää sitten yksityisviestin....no, se ei tainnut mennä kovin hyvin.😔
        Minusta tuli 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua pelottaa, että hän ei halua olla kanssani missään tekemisissä. Pelottaa, että hän naureskelee minulle kavereidensa kanssa, kun olen ikinä mennyt mitään kuvittelemaan. Pelottaa vain, että minua sattuu...
        Tai, entä jos minä ujouksissani annan itsestäni ihan tyhmän kuvan. Minua jännittää monikin asia, kun olen tällainen stressaaja ja turhia miettivä...

        Muista ne minun pari viestiä ennenkuin edes ajattelet tuollaisia. Ymmärrät sitten miten hassuilta nuo sun kuvitelmat tuntuu ja tiedät ettei se niin mene... Se että ujouksissa antaa semmoisen kuvan mitä itse ehkä häpeää ja tuntuu että olinpas tyhmä on vain söpöä 🙂 Älä turhia pelkää... Minuun sattuu vaan tämä epätietoisuus ja kun ei olla tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista ne minun pari viestiä ennenkuin edes ajattelet tuollaisia. Ymmärrät sitten miten hassuilta nuo sun kuvitelmat tuntuu ja tiedät ettei se niin mene... Se että ujouksissa antaa semmoisen kuvan mitä itse ehkä häpeää ja tuntuu että olinpas tyhmä on vain söpöä 🙂 Älä turhia pelkää... Minuun sattuu vaan tämä epätietoisuus ja kun ei olla tekemisissä.

        Minä en ikinä ole häneltä viestiä saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista ne minun pari viestiä ennenkuin edes ajattelet tuollaisia. Ymmärrät sitten miten hassuilta nuo sun kuvitelmat tuntuu ja tiedät ettei se niin mene... Se että ujouksissa antaa semmoisen kuvan mitä itse ehkä häpeää ja tuntuu että olinpas tyhmä on vain söpöä 🙂 Älä turhia pelkää... Minuun sattuu vaan tämä epätietoisuus ja kun ei olla tekemisissä.

        Radiohiljaisuus on langennut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista ne minun pari viestiä ennenkuin edes ajattelet tuollaisia. Ymmärrät sitten miten hassuilta nuo sun kuvitelmat tuntuu ja tiedät ettei se niin mene... Se että ujouksissa antaa semmoisen kuvan mitä itse ehkä häpeää ja tuntuu että olinpas tyhmä on vain söpöä 🙂 Älä turhia pelkää... Minuun sattuu vaan tämä epätietoisuus ja kun ei olla tekemisissä.

        Eikös voi suoraan ilmaista mielenkiintonsa? Että olet kiva ja mielwnkiintoinen ihminen. Että milloin nähtäisiin, saako sulle soittaa ym ihan perusasioita.


    • Anonyymi

      Ookkonää joku paloittelija raastaja hemmo?

    • Anonyymi

      Hitto, pelko pois!!! NYT!!! 😂 HETI!!!!

    • Anonyymi

      Kukaan ei ole tietystikään ajatustenlukija ja no esim. apinat ainakin käyttävät kommunikaatiota elein ja ääntelemällä, tonkivat koloja kepillä jotta saavat ruokaa ja samalla tarjoavat sitä toisillekin. Me ihmiset olemme apinoiden sukua joten tee samaa, ole ystävällinen,kohtelias ehkä myötätuntoinen ja kysy. Luulen ettei apinoilla ole nettiyhteyttä joten eivät varmaan pääse edes ikäväpalstalle ja käytä kommunikaation välineenä. Alkukantainen lähestymistapa on kaikista parhain tapa. Apinoita ollaan ihan kaikki, jokainen.

      • Anonyymi

        ja kun silmiin katsotaan...


      • Anonyymi

        Vai on sinun vanhempas apinan näköisiä. Sen saanet mennä heille suoraan kertomaan noin ylpeitä kun sitä ollaan.


      • Näinhän tämä on. Ollaan älykkäitä sosiaalisia apinoita. Laumaeläimiä.


    • Anonyymi

      Nyt puhut omias!
      Oot irrottanut vaikka ja kuinka kaikkee ajatuksia. Mikä sun tän hetkinen tärkein kyssäri nyt ois?

    • Anonyymi

      Ehkä joku odottaa että kirjotat sen viestin?

    • Anonyymi

      Tiedät että se voi johtua muustakin kuin minusta 😔

      • Anonyymi

        No sitten se on tekemätön paikka.


    • Anonyymi

      Jos laitat mulle viestin niin lupaan että ensivuonna ainakin kerran pussataan. 😍

      • Anonyymi

        Ei kiitos


      • Anonyymi

        Sopisi
        Miehelle 😘🥰❤️


    • Anonyymi

      Aloitus on aivan turha.

      • Anonyymi

        No eipäs ole! Ihmisen täytyy saada keskustella edes jonkun kanssa, vaikka sitten anonyymisti täällä tai alkaa käydä raskaaksi elämä.
        Mulla ei ollut ketään kenen kanssa olisin tuota mun ihastumista purkanut. Laitoin kohteelle viestin irl ja nyt hän tietää mitä mieltä olen. Ahdistelemaan en häntä nyt enempää ala.😅
        Tsemppiä ap. Ota se riski. Voi olla sen ottamisen arvoinen tai sitten ei. Rehellisyys kannattaa rakkaudessa.


      • Anonyymi

        🎶Jokainen ihminen on ketjun arvoinen, jokainen ihminen on tärkeä🎶
        Tai jotain vastaavaa.


    • Anonyymi

      Vastaukset vielä turhempia.
      Lakattava olemasta, sillähän moni asia ratkeaa.

      • Anonyymi

        Sinä olet turha! 😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet turha! 😝

        Sopii hyvin vuoden vika päivän titteliksi:)


    • Anonyymi

      Tulisiko mun olla sairaslomalla? Voinko? Selviytymismoodi...

      • Anonyymi

        Olen todella väsynyt...


    • Anonyymi

      Jos tiedät numeron laita viesti. Laita ihan mitä vaan 😄

    • Anonyymi

      Samat on ajatukset miehestä, kaikki jäi kesken. Vaikea uskoa enää, että hänen puoleltaan kumina lämpenisi...

      • Anonyymi

        Niin jäi kesken ja se harmittaa... Tunteet on ja pysyy 💗💗💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jäi kesken ja se harmittaa... Tunteet on ja pysyy 💗💗💗

        Minkälainen tapaus? Aikaikkunaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jäi kesken ja se harmittaa... Tunteet on ja pysyy 💗💗💗

        Niin jäi miehelle🥰❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jäi kesken ja se harmittaa... Tunteet on ja pysyy 💗💗💗

        En ole tietoinen hänen tunteistaan, ei koskaan niitä avannut. Enkä usko, että niitä oli. Sillä hän "luovutti" helposti. En edes osaa sanoiksi pukea, miten paljon kaipaan hänen halaukseen, mitä sain kerran maistaa..pienen hetken..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jäi kesken ja se harmittaa... Tunteet on ja pysyy 💗💗💗

        Hän ei koskaan tuonut esiin että olisi tunteita, luovuttikin "helposti". Silti harmittaa ja ajattelen häntä päivittäin. En kuitenkaan usko, että tämä lämpiää enää. Hän löytää kyllä toisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen tapaus? Aikaikkunaa?

        Aikaikkuna on niiin kornia.
        Sulla takaikkunakin auki...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen tapaus? Aikaikkunaa?

        Aikaikkuna. Pyh.
        Aikajana. Aikajuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jäi kesken ja se harmittaa... Tunteet on ja pysyy 💗💗💗

        Yhdessä viestissään, hän totesi että harmittaa...


    • Anonyymi

      Mitä voisit tehdä toisin?

    • Anonyymi

      Kysy jotain IRL tekstiviestin tai muun muodossa ilman palstaa
      Miehelle vinkki nro1

    • Anonyymi

      Nyt on hyvä hetki vaikka toivottaa viestillä Hyvää Uutta Vuotta hänelle, jos ette muuta uskalla.

      • Anonyymi

        Nii mies viestiä nyt🤔❤️


    • Anonyymi

      Kenelle tämä ja keneltä?

    • Anonyymi

      Samat sanat sulle mies. Ennen luulin että tykkäät. Sitten aloin ajatella että käytät toisten tunteita hyväksesi.

    • Jonkun sortin kannibaali?

    • Anonyymi

      Mehän asumme samassa asunnossa.
      Ei kauaa.

    • Anonyymi

      Kun torjuu jonkun muun, ikävä yllättää ;(

    • Anonyymi

      Se on vähän niinku tarkoituskin. Ei kenenkään tarvitse täällä saada tietää mitä oikeasti ajatelen.

    • Anonyymi

      Etkö osaa puhua? Kysy?

      • Anonyymi

        Yliarvostettua, eihän nyt toki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yliarvostettua, eihän nyt toki.

        Eroottiset/romanttiset suhteet tuntuvat välillä aivan käsittämättömän yliarvostetuilta asioilta, joita syystä tai toisesta pidetään itsestään selvyyksinä.

        -M83


    • Anonyymi

      Samat sanat mies, olet hiljentynyt täysin.

    • Anonyymi

      Tiedä sitten onko sinua varten, jos olisi äärimmäisen yksipuolista asioiden kertominen ja menisi tiedon pihtailuksi/salailuksi, että olisiko silloin oikeasti edes kiinnostunut sinusta ja leikkisikö vain kanssasi, kuin kissa hiirellä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2413
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1824
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1545
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      174
      1534
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1075
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      85
      958
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      790
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      206
      745
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe