onko enää vantaa ainoa jossa sentään ymmärretään vanhan kunnon hyvän päälle .
lammaslaumat kukkahattuineen peruuttelee nyt paskat housussa ilotulitusta kun on tuulen suunnat muka väärät ja ukrainan pakolaiset pahottaa mielensä.. perkelettäkö eivät ole tyytyväisiä ja jos ei maan tavat kelpaa, painukoot takasin.
minä ainakin paukutan koko perkeleen yön niin että koirat ja kissat hyppii seinille.
800e meni rahaa.
missäs ilotulitus?
Anonyymi-ap
4
145
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä minäkin ootin kunnon räiskettä välkettä ja pauketta uuden vuoden kunniaksi mutta kovin vaisuksi jäi. Turhaan valvoin puolille öin. Ilotulitus on aina kuulunut Nivalan ja Suomen uuteen vuoteen. Kuka tätä maata asuu kun tuokin jonkun takapuolta kirvelee
- Anonyymi
Silloin kun talous on tiukalla, ensin karsitaan yleensä viihteestä, mitä ilotulituskin on, ei se sen kummempaa ole.
- Anonyymi
Kiitos ketjun aloittajalle näyttävästä ja kuuluvasta Uuden Vuoden räimeestä.
Kyllä ne kissat ja koirat ruuan perässä aikanaan kotiin palailevat.
Olet kyllä todella öky !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135203
- 675014
- 904084
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753590Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603168- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461868- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608