Gallup

nimetön

Ihan mielenkiinosta kyselen, mutta kertokaahan.
Eli minkäkokoisissa asunnoissa/taloissa te muut kanssaihmiset asustelette, kuinka paljon neliöitä ja kuinka monta kuuluu perheeseen?

30

1693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äityli

jossa 110 neliöö,ja me kolme asutaan eli isi äiti ja poika:)

• äityli vain

60neliön kaksio äiti, isi ja tytär ja 3 kissaa

• äiskä..

100neliön omakotitalo,isi äiti ja kohta 2 lasta.

• minä

kerrostalossa 60neliön kaksiossa. äiti isä ja poika.

• Milla.M

Meitä on viisi henkeä ja asumme 94 neliön 4h k s kerrostaloasunnossa.

• Äiskä 78

uus Omakotitalo 140 neliöö. Äiti, iskä, poika, tyttö ja iso koira.

• 200 neliötä

Tuli jo tuossa otsikossa mainittua nuo "mitat".
      OK-talossa asutaan maaseudun rauhassa. Elukoitakin on jonkun verran, pari koiraa, pari kissaa, häkkilintuja ja erilaisia jyrsijöitä.

• asumme

omakotitalossa, 100m2. perheeseen kuuluu isä, äiti, vauva, koira ja kissa =)

• asustellaan

10km kaupungista, 190 neliön OK-talossa. meillä on pieni perhe vielä 2 aikuista ja 1 lapsi..turhan iso asunto.

• minä-84

Me asustellaan kerrostalossa 75 neliötä. Täällä ollaan minä, isukki, tyttö, kissa ja koira =)!

• 60 neliön kaksiossa äiti, isä ja poika vaavi

• tarja

2 aik 3 lasta,3h keittiö ja sauna,n.70 neliötä...onneksi kesä tekee tilaa ulkona...

• TiRiKa.

Asumme kerrostalossa, 2 aikuista ja poika 3 kk. Meillä on 3h k s sekä ihanan iso parveke. Neliöitä asunnossamme on 78.

• Tiina.

Omakotitalossa 217m2.
      Äiti, isä ja 2 lasta.

• Mamma

Niin asumme paritalo kolmiossa jossa 73m2. Perheeseemme kuuluu isä, äiti ja poikavauva.

• milla

kaksikerroksinen paritalon puolikas 90neliötä.
      minä, mies sekä puolivuotias poika. kolme pupua yläkerrassa, kaksi koiraa alakerrassa.

• äippä

sekä nyt että tulevaisuudessa. Ollaan siis muuttamassa. Uudessa neliöitä about 120 ja perheeseen kuuluu kissan lisäksi 3 henkilöä.

• Nita

2 aik 2 lasta(5 ja 8v) 3h k sauna 80 neliöä

• vuokralla

Ja perheeseen kuuluu isä äiti, kaksi alle kouluikäistä lasta ja kolmas tulossa. Lemmikkinä kaksi koiraa. Neliöitä on 73, mutta lisätilaa tuo kesäisin oma piha. Ja sauna on myös oma.

Pian alkaa olla ajankohtainen oman (isomman) asunnon hankinta kuitenkin. Haaveena ja tavoitteena olisi rakentaa omakotitalo, jossa n.120 neliötä käytännöllistä tilaa.

• ätäkkä74

eli omakotitalo 163 neliöö,äiti,isi,koululainen ja vauva

• äiti 03

kerrostalo 3h k s p 75neliöö. 2 aikuista 1 lapsi & 2 koiraa..

• äiti-ihminen

106 neliötä ja 4h k khh kph s.
      Ja meitä asutelee täällä minä, mies ja meidän kohta 8 kuukauden ikäinen tyttö.

• euro

Me asutaan kerrostalossa ensimmäisessä kerroksessa.
      Perheeseemme kuuluu äippä, iskä, poju ja koira.
      Kaksiohan tämä on mut ei mikään kovin iso.
      Oiskohan neliöitä ollut joku 51-52

• elina

Kerrostalossa, 3h k p, 74 neliötä. Perheeseen kuuluu äiti, isi ja vauva.

• Äippä82

kerrostalossa 74m2,kolmiossa ja perheeseen kuuluu tyttö,poika,minä ja mies(sekä pölykoirat,hih).

• äiti12/04

Juu eli kerrostalo kaksio...neliöitä 51.. ja asuu minä ja lapsen isä ja lapsi..

• mamma '83

Meidän perhe eli minä,tytär 2kk ja isi kissa asutaan nyt 120 neliön omakotitalossa. Rakenteilla 260 neliön omakotitalo, valmistuu toivottavasti tänä vuonna :)

• mama

Minä ja pikkuinen pimuni asutaan kerrostalossa
      60 neliön kaksiossa

• kaksio

neliöitä 61,5 ja täällä asuu äiti, isä, vauva ja 2 kissaa. Halpa vuokra näissä kerrostaloissa 372e/kk

• aaa

105 m2

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3430
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1404
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1278
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      265
      1127
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      57
      1126
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      69
      1068
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      44
      975
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      921
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      851
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      808
    Aihe