Gallup

nimetön

Ihan mielenkiinosta kyselen, mutta kertokaahan.
Eli minkäkokoisissa asunnoissa/taloissa te muut kanssaihmiset asustelette, kuinka paljon neliöitä ja kuinka monta kuuluu perheeseen?

30

1724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äityli

jossa 110 neliöö,ja me kolme asutaan eli isi äiti ja poika:)

• äityli vain

60neliön kaksio äiti, isi ja tytär ja 3 kissaa

• äiskä..

100neliön omakotitalo,isi äiti ja kohta 2 lasta.

• minä

kerrostalossa 60neliön kaksiossa. äiti isä ja poika.

• Milla.M

Meitä on viisi henkeä ja asumme 94 neliön 4h k s kerrostaloasunnossa.

• Äiskä 78

uus Omakotitalo 140 neliöö. Äiti, iskä, poika, tyttö ja iso koira.

• 200 neliötä

Tuli jo tuossa otsikossa mainittua nuo "mitat".
      OK-talossa asutaan maaseudun rauhassa. Elukoitakin on jonkun verran, pari koiraa, pari kissaa, häkkilintuja ja erilaisia jyrsijöitä.

• asumme

omakotitalossa, 100m2. perheeseen kuuluu isä, äiti, vauva, koira ja kissa =)

• asustellaan

10km kaupungista, 190 neliön OK-talossa. meillä on pieni perhe vielä 2 aikuista ja 1 lapsi..turhan iso asunto.

• minä-84

Me asustellaan kerrostalossa 75 neliötä. Täällä ollaan minä, isukki, tyttö, kissa ja koira =)!

• 60 neliön kaksiossa äiti, isä ja poika vaavi

• tarja

2 aik 3 lasta,3h keittiö ja sauna,n.70 neliötä...onneksi kesä tekee tilaa ulkona...

• TiRiKa.

Asumme kerrostalossa, 2 aikuista ja poika 3 kk. Meillä on 3h k s sekä ihanan iso parveke. Neliöitä asunnossamme on 78.

• Tiina.

Omakotitalossa 217m2.
      Äiti, isä ja 2 lasta.

• Mamma

Niin asumme paritalo kolmiossa jossa 73m2. Perheeseemme kuuluu isä, äiti ja poikavauva.

• milla

kaksikerroksinen paritalon puolikas 90neliötä.
      minä, mies sekä puolivuotias poika. kolme pupua yläkerrassa, kaksi koiraa alakerrassa.

• äippä

sekä nyt että tulevaisuudessa. Ollaan siis muuttamassa. Uudessa neliöitä about 120 ja perheeseen kuuluu kissan lisäksi 3 henkilöä.

• Nita

2 aik 2 lasta(5 ja 8v) 3h k sauna 80 neliöä

• vuokralla

Ja perheeseen kuuluu isä äiti, kaksi alle kouluikäistä lasta ja kolmas tulossa. Lemmikkinä kaksi koiraa. Neliöitä on 73, mutta lisätilaa tuo kesäisin oma piha. Ja sauna on myös oma.

Pian alkaa olla ajankohtainen oman (isomman) asunnon hankinta kuitenkin. Haaveena ja tavoitteena olisi rakentaa omakotitalo, jossa n.120 neliötä käytännöllistä tilaa.

• ätäkkä74

eli omakotitalo 163 neliöö,äiti,isi,koululainen ja vauva

• äiti 03

kerrostalo 3h k s p 75neliöö. 2 aikuista 1 lapsi & 2 koiraa..

• äiti-ihminen

106 neliötä ja 4h k khh kph s.
      Ja meitä asutelee täällä minä, mies ja meidän kohta 8 kuukauden ikäinen tyttö.

• euro

Me asutaan kerrostalossa ensimmäisessä kerroksessa.
      Perheeseemme kuuluu äippä, iskä, poju ja koira.
      Kaksiohan tämä on mut ei mikään kovin iso.
      Oiskohan neliöitä ollut joku 51-52

• elina

Kerrostalossa, 3h k p, 74 neliötä. Perheeseen kuuluu äiti, isi ja vauva.

• Äippä82

kerrostalossa 74m2,kolmiossa ja perheeseen kuuluu tyttö,poika,minä ja mies(sekä pölykoirat,hih).

• äiti12/04

Juu eli kerrostalo kaksio...neliöitä 51.. ja asuu minä ja lapsen isä ja lapsi..

• mamma '83

Meidän perhe eli minä,tytär 2kk ja isi kissa asutaan nyt 120 neliön omakotitalossa. Rakenteilla 260 neliön omakotitalo, valmistuu toivottavasti tänä vuonna :)

• mama

Minä ja pikkuinen pimuni asutaan kerrostalossa
      60 neliön kaksiossa

• kaksio

neliöitä 61,5 ja täällä asuu äiti, isä, vauva ja 2 kissaa. Halpa vuokra näissä kerrostaloissa 372e/kk

• aaa

105 m2

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      317
      3773
    2. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      114
      2788
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      96
      2265
    4. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      109
      2043
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      58
      1988
    6. Särkyneelle sydämelle

Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂
      Suhteet
      31
      1737
    7. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      131
      1607
    8. Tulli ja Poliisi HAZMAT-suojauksin varustettuna omakotitaloa tutkimassa.

Todennäköisesti kysymyksessä huumelaboratorio, jossa käsitellään tappavia ja vaarallisia kemikaaleja. Tulli ja poliisi
      Savonlinna
      24
      1389
    9. Nainen sä olet

Ihailtava ihminen siinä mielessä että teet miten sydän käskee ja toisaalta taas pidättäydyt kaikesta. Pakenet ja lähest
      Ikävä
      77
      1358
    10. Oho! Martina Aitolehti uhoaa ex-mies Esko Eerikäiselle: "Sata tonnii, niin..."

Martina Aitolehti pitää ex-miehensä Esko Eerikäisen kanssa Martina & Esko podcastia. Pariskunta on ollut naimisissa ja h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      1271
    Aihe