Gallup

nimetön

Ihan mielenkiinosta kyselen, mutta kertokaahan.
Eli minkäkokoisissa asunnoissa/taloissa te muut kanssaihmiset asustelette, kuinka paljon neliöitä ja kuinka monta kuuluu perheeseen?

30

1730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äityli

      jossa 110 neliöö,ja me kolme asutaan eli isi äiti ja poika:)

    • äityli vain

      60neliön kaksio äiti, isi ja tytär ja 3 kissaa

      • äiskä..

        100neliön omakotitalo,isi äiti ja kohta 2 lasta.


    • minä

      kerrostalossa 60neliön kaksiossa. äiti isä ja poika.

    • Milla.M

      Meitä on viisi henkeä ja asumme 94 neliön 4h k s kerrostaloasunnossa.

    • Äiskä 78

      uus Omakotitalo 140 neliöö. Äiti, iskä, poika, tyttö ja iso koira.

    • 200 neliötä

      Tuli jo tuossa otsikossa mainittua nuo "mitat".
      OK-talossa asutaan maaseudun rauhassa. Elukoitakin on jonkun verran, pari koiraa, pari kissaa, häkkilintuja ja erilaisia jyrsijöitä.

    • asumme

      omakotitalossa, 100m2. perheeseen kuuluu isä, äiti, vauva, koira ja kissa =)

    • asustellaan

      10km kaupungista, 190 neliön OK-talossa. meillä on pieni perhe vielä 2 aikuista ja 1 lapsi..turhan iso asunto.

    • minä-84

      Me asustellaan kerrostalossa 75 neliötä. Täällä ollaan minä, isukki, tyttö, kissa ja koira =)!

    • 60 neliön kaksiossa äiti, isä ja poika vaavi

    • tarja

      2 aik 3 lasta,3h keittiö ja sauna,n.70 neliötä...onneksi kesä tekee tilaa ulkona...

      • TiRiKa.

        Asumme kerrostalossa, 2 aikuista ja poika 3 kk. Meillä on 3h k s sekä ihanan iso parveke. Neliöitä asunnossamme on 78.


    • Tiina.

      Omakotitalossa 217m2.
      Äiti, isä ja 2 lasta.

    • Mamma

      Niin asumme paritalo kolmiossa jossa 73m2. Perheeseemme kuuluu isä, äiti ja poikavauva.

    • milla

      kaksikerroksinen paritalon puolikas 90neliötä.
      minä, mies sekä puolivuotias poika. kolme pupua yläkerrassa, kaksi koiraa alakerrassa.

    • äippä

      sekä nyt että tulevaisuudessa. Ollaan siis muuttamassa. Uudessa neliöitä about 120 ja perheeseen kuuluu kissan lisäksi 3 henkilöä.

    • Nita

      2 aik 2 lasta(5 ja 8v) 3h k sauna 80 neliöä

    • vuokralla

      Ja perheeseen kuuluu isä äiti, kaksi alle kouluikäistä lasta ja kolmas tulossa. Lemmikkinä kaksi koiraa. Neliöitä on 73, mutta lisätilaa tuo kesäisin oma piha. Ja sauna on myös oma.

      Pian alkaa olla ajankohtainen oman (isomman) asunnon hankinta kuitenkin. Haaveena ja tavoitteena olisi rakentaa omakotitalo, jossa n.120 neliötä käytännöllistä tilaa.

    • ätäkkä74

      eli omakotitalo 163 neliöö,äiti,isi,koululainen ja vauva

    • äiti 03

      kerrostalo 3h k s p 75neliöö. 2 aikuista 1 lapsi & 2 koiraa..

    • äiti-ihminen

      106 neliötä ja 4h k khh kph s.
      Ja meitä asutelee täällä minä, mies ja meidän kohta 8 kuukauden ikäinen tyttö.

    • euro

      Me asutaan kerrostalossa ensimmäisessä kerroksessa.
      Perheeseemme kuuluu äippä, iskä, poju ja koira.
      Kaksiohan tämä on mut ei mikään kovin iso.
      Oiskohan neliöitä ollut joku 51-52

    • elina

      Kerrostalossa, 3h k p, 74 neliötä. Perheeseen kuuluu äiti, isi ja vauva.

    • Äippä82

      kerrostalossa 74m2,kolmiossa ja perheeseen kuuluu tyttö,poika,minä ja mies(sekä pölykoirat,hih).

    • äiti12/04

      Juu eli kerrostalo kaksio...neliöitä 51.. ja asuu minä ja lapsen isä ja lapsi..

    • mamma '83

      Meidän perhe eli minä,tytär 2kk ja isi kissa asutaan nyt 120 neliön omakotitalossa. Rakenteilla 260 neliön omakotitalo, valmistuu toivottavasti tänä vuonna :)

    • mama

      Minä ja pikkuinen pimuni asutaan kerrostalossa
      60 neliön kaksiossa

      • kaksio

        neliöitä 61,5 ja täällä asuu äiti, isä, vauva ja 2 kissaa. Halpa vuokra näissä kerrostaloissa 372e/kk


    • aaa

      105 m2

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1984
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      62
      527
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      447
    Aihe