Voisin olla jollekin hyvälle tyypille autonkuljettajana.
Auto saisi olla isohko neliovinen , vähintään 250 hevosvoimaa , edustava auto.
Voisin toimia "päivystävänä" jos asunnon läheltä hoidat.
Voin toimia jopa puolihenkivartijanakin samalla! Jotkut näet väittävät pelottavaksi ;)
Korttiahan minulla ei ole vaikka ammattikuljettajana olen aikoinaan toiminutkin.Osaan ajaa ja tykkään siitä. Vauhdikastakin menoa saatavilla unohtamatta hyviä tapoja.
Saatan polttaa päivän aikana muutaman kannabis sätkän , tämä toivon mukaan sinua ei haittaa ja parempi ei olisikaan koska sinähän ne työetuna minulle annat ;)
Lounaat , sikarit sun muut virvoikkeet , työvälineet hoitaa työnantaja.
Otan tarjouksia vastaan :D
Unelma työni , kuljettaja
2
296
Vastaukset 2
Bensakortti , asumus , työvaatteet + muut edut
Palkka :
Kolehtikippoa nokkasi alla mä heilutan , siihen voi lahjoituksia muutaman päivän välein tehdä.Voin kantaa kauppakassisi.
Voin avata ovet puolestasi.
Sytyttää sätkäsi kun opetan sinut polttamaan pilveä ensiksi.
Tukena ja turvana erilaisissa tilanteissa jos tarvis.
Voin toimia autonkuljettajan toimen ohessa myös avustajana .
Vahtikoirankin toimet onnistuu.
Olen nähnyt kaikenlaista polkuni varrella. En mielestäni hätkähdä pienistä.
Tukea ja turvaa tiukoissakin tilanteissa.
Työt voin aloittaa heti.
Suomi alueena (aluksi) , miksei vaikka Pohjois-Koreakin joskus . MInne haluat?
Puh : 040 360 , 22 ja 71 .
Janne vastaa :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791239
- 751073
- 89873
- 48773
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko81678Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40673IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin68626- 28625
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46609